Esk, Yndew & Wenser

Wendy, leuk om weer wat te lezen. Gefeliciteerd met finn en met jezelf. Leuk twee jaar, vond ik een leuke verjaardag. Fem was toen nog zo schattig klein en verwonderd over al die aandacht ;-)
Druk met een nieuw hondje, dat snap ik wel. Wij hebben 2 katten en een hond en de afgelopen maanden wel onze handen vol eraan: 2 x een gewonde kat (hechtingen), de hond met epileptische aanvallen af en toe en een kat met blaasontsteking op de dag van vertrek richting vakantie... Pff.

Sparkle: goed dat jullie gelijk actie hebben genomen.
Toch wel goed om af en toe oppas te vragen hoor, kun je geen 'studente' inhuren als ze slapen oid. Hoef je niet steeds je schoonfamilie te vragen.

Tsja hoe het gaat met de spanning? Ik ben wel gespannen maar kan het gelukkig ook nog wel redelijk loslaten tussendoor. De dagelijkse zaken vragen veel aandacht en 's avonds opleiding, paardrijden en opruimen, dan is de week snel om.

Ik ga nu mijn 2e pregnylspuit zetten,
gr.
wenser

We hebben ook meestal een meisje die op komt passen. Nee, mn schoonmoeder past overdag wel op, maar s avonds voel ik me een beetje bezwaard...ze heeft ook al zoveel kleinkindjes dat ik het niet al te vaak vraag :)

O, leuk doe je aan paardrijden? Mijn zussen zijn ook helemaal into de paarden ...ik zou het zelf ooit ook graag willen, we hebben er zeker de ruimte voor, maar ik wil eerst meer tijd er voor vrij kunnen maken voor dat ik er aan zou beginnen :)
Goed om jezelf lekker bezig te houden.

Ja ik rijd meestal 1 x per week op maandag op een boerderij. En ook regelmatig ga ik woensdag even met Fem, ze hebben ook een kleine Shetlander waar ze dan mee knuffelt, poetst en op mag zitten. Leuk joh. En als ik wil mag ik altijd meer.

Heerlijk als je dat aan huis kunt hebben, maar nu lijkt me dat inderdaad veel te druk. Het vergt veel tijd.

Daarnet laatste pregnylspuit gezet, hoop dat t de laatste spuit ever is. Nog een week wachten.
Wenser

Hoop het zo meid...zo spannend weer!!

Ach wat leuk! heerlijk toch voor kids om op die manier ook vriendjes te maken en dieren te leren kennen! :)

sterkte deze week!
liefs,

Oh nee, ik zag al weer een beetje roze, dat wordt weer een ongi denk ik.
Dit keer kan ik het echt heel moeilijk hebben, we hadden juist veel hoop en de behandelingen vallen zo zwaar. Het prikken, de hormonen in mijn lijf, de logistiek van afspraken, de planning in het klussen het'befaamde 'potje' en de spannende wachtweken eisen hun tol in energie en op ons humeur.

Mijn man zei al dat hij eigenlijk wil opgeven, omdat hij het ook zo zwaar vind. Maar ik kan een kinderwens echt nog niet opzij zetten.
Nee he, waarom nou toch?

O nee he....heeft het ook al doorgezet? :(
Kan me goed voorstellen dat je meteen bij de pakken neer wil gaan zitten. Maar probeer het per dag te bekijken.
Bah...zelfs ik baal ervan!
Zouden jullie hier na al door moeten naar IVF, of nog meer rondes IUI?......
Heel veel sterkte meid en probeer t even rustig aan te doen!

Ja helaas weer slecht nieuws.
We hebben het er gisteren weer uitgebreid over gehad. We hebben nog 2 rondes IUI tegoed en daarna IVF of zelfs ICXI. Dat laatste willen we eigenlijk niet, omdat dat voor ons erge tegennatuurlijk voelt als de 'natuurlijke selectie' helemaal uitgesloten wordt.

We gaan nu toch nog maar een ronde IUI doen, gelijk er achteraan. Daarna weer even bijkomen, mijn lichaam laten bijtrekken van die hormonen en de decembermaand op een relatief rustige manier vieren. Volgend jaar kijken of we dan de 6e IUI nog pakken of IVF doen. Hopelijk is dat niet meer nodig.
Wenser

Terug
Bovenaan