Esk, Yndew & Wenser

Hoe ging het vandaag?

Hier gaat het best goed...k heb op t moment weer familie in huis. Mn zus met haar gezin.
Mn darmen heb ik eigenlijk geen last van, moet wel altijd medicijnen blijven slikken. Ik voel me lichamelijk weer stukken beter, al moet ik zeggen dat ik soms maar weinig van de kids kan hebben als ze een beetje vervelend zitten. Aaron zit best wel in een drammerige fase, maar van andere moeders met kids in deze leeftijd hoor ik het zelfde.
Abby rent nu vrolijk door het huis en is een klein fijn pittig tantetje :)

Hier is t weer wel aardig, langzaamaan wordt het steeds kouder, en af en toe een regenachtige dag...maar kan niet klagen :)

heel veel sterkte en succes de komende weken weer!!

Zondag en woensdag geweest voor de echo's. Eitjes groeien niet zo hard en er groeit er waarschijnlijk maar 1 uit tot een kanshebber, maar dat is ook goed, want meer dan twee doen ze geen IUI.
Omdat het wat langzamer groeit is zaterdag de IUI ipv vrijdag. Scheelt ook weer een hoop gedoe op werk.
Zojuist mijn pregnyl prik gehad en dan zaterdag IUI en na de IUI nog twee keer pregnyl om de hormoonwaarde hoog te houden.

Spannend weer..

Wenser

Vandaag IUI gehad.Ging helemaal goed en dit keer wel 7 mln levende zaadjes! Dat is nog steeds minder dan normaal maar veel meer dan de afgelopen keren. T.o.v. de minst goede gevallen is dit verdubbeld.
Dat moet een goed teken zijn ;-).

Hoewel we eigenlijk proberen niet teveel hoop te hebben, merk ik dat dit al weer spannend is. 14 daagjes, dan weten we meer.

xxx
Wenser

Wow wat goed!! Hoop dat het goed gaat!! T zou wat zijn....maar kan begrijpen dat je niet teveel wilt hopen...maar iig een kans die goed benut wordt toch?

Sterkte met wachten weer.

Hier is de rust in huis weer teruggekeerd :) ik had mn zus met haar gezin over uit NL voor ruim een week. Heel gezellig, maar toch wel vermoeiend ook...wil toch steeds uitgebreid koken, daagjes weg etc.
Hier vandaag een echte regenachtige herfstdag, kan ik ook altijd wel van genieten, en probeer niet te veel te moeten van mezelf :) gewoon even een beetje tuttelen in huis en proberen een beetje op te ruimen.

Merk dat ik de laatste tijd weinig kan hebben...wij hebben best een druk leven, met savonds allerlei verplichtingen en dat wordt ik een beetje zat. Man zit op een koor, we leiden de jeugdgroep van kerk (samen met nog 2 stellen), organizeren jeugdavonden etc. etc...Maar alleen maar savonds thuis zitten en vroeg naar bed gaan wordt ook een beetje saai ;-)

Aaron & Abigail zijn op het moment best druk, maar kunnen ook weer leuk met elkaar spelen (kunnen nu samen naar beneden of boven).
Soms denk ik wel eens dat het beter is dat ik nu niet zwanger (meer) ben...waar ik me dan weer schuldig over voel...ik wil voor mn gevoel alleen maar rust en aandacht van mn man. Hij heeft t zo druk gehad t afgelopen jaar...de aanbouw van de stal is nu zo goed als af, alleen nog wat kleine dingen en dan kan al het vee er in, dus hopelijk brengt dat ook wat meer rust.
Mn zwager at hier ook elke middag en ik heb al een tijd gevraagd of dat niet kon veranderen. Ook al is het gezellig, het brengt toch extra drukte met zich mee en het lijkt wel of de kinderen extra druk en vermoeiend zijn aan tafel. Nu hebben we afgesproken dat hij 3 dagen in de week thuis eet. Voel ik me dan een beetje schuldig over om zulke dingen te vragen...

Heel verhaal geworden...!

groetjes!

Goh dat klinkt ook wel echt als heel druk. Goed dat je af en toe een beetje ruimte voor je gezin en jezelf vraagt. 2 kleine kindjes elke dag opvoeden en begeleiden, is een hele opgave, dan is zo'n vol avondprogramma en een verbouwing wel pittig. Hopelijk kunnen jullie gauw wat tijd samen vinden.
En voel je vooral niet schuldig meid.
Wenser

Ff snel berichtje, spannend weer voor je wenser, ik hoop dat het nu raak is....ik ga de komende weken hard voor je duimen en hou het hier in de gaten en hoop dat je ons kunt verblijden met heel goed nieuws over 2 weken....

Wat een druk leventje....pfoe hee, ben ik toch maar blij met het leventje op de bank savonds maar ik geloof goed dat dat heel saai voor je klinkt zeker nu je dit gewend bent, meid denk aan jezelf, ik zeg altijd maar alles gaat gewoon door ook al ben je er een keer niet, dan lost het zoch vanzelf wel op denk aan jezelf...

Hier alles goed, ik was vorige week jarig jaja alweer 35 en finn was 3 dagen later aan de beurt en die is alweer 2 jaar geworden wel leuk hij heeft de hele dag plezeier gehad afgelopen zaterdag toen wij het samen vierden.
Hier ook een nieuw huisgenootje erbij geen idee of ik dat al veteld heb een kleine chihuahua dat is wel erg leuk, aan het begin pittig maar nu gaat het prima, aangezien we nog 1 hond meer hebben en 2 cavias en 1 konijn en nog vissen en dat allemaal binnen, een gezellige dierenboel hier binnen hahaha

ik ga effe eten koken spreek jullie snel weer!

Leuk weer van je te horen Wendy...
Nog gefeliciteerd! Leuk he zo'n verjaardag! Hij begrijpt het nu vast ook al een beetje...dat maakt het allemaal extra leuk!

Haha, klinkt idd als een hele beestenboerderij! Ik ben zelf niet zo van de dieren binnen...maar kan begrijpen dat het ook een hoop gezelligheid met zich mee brengt.

Mn man heeft besloten van koor af te gaan...en we proberen ook eens wat meer samen weg te gaan. Vind het alleen niet zo leuk om om oppas te vragen iedere keer. Vandaag weer combinen dus ook weer druk...:)

Aaron slaapt trouwens ook niet meer iedere dag, en dat scheelt ook een hoop in rust voor mijzelf. probeer m wel elke dag nog even in bed te leggen, ook al slaapt hij niet, houdt ie het toch ff wat langer vol! Hij begint nu ook aardig met zindelijk zijn...plast nu regelmatigop de wc! Ik probeer m in zn onderbroek te laten lopen, maar ook als hij zijn luier aan heeft geeft hij aan dat ie moet plassen.
Gisteren een cadeautje gekregen omdat hij al zoveel stickers verdiend had voor het plassen op de wc, maar echt snappen deed ie dat niet...:)

hoe gaat ie wenser, kun je een beetje rustig blijven?

groetjes!

Terug
Bovenaan