Esk, Yndew & Wenser

Yes, yes, yes, yes!!!! Wat goed!!! Ben zo blij voor jullie!
Van harte gefeliciteerd, wat een super nieuws...Dacht, zal weer eens in loggen na onze vakantie...ben er een beetje uit! ;-)Weet je al wanneer je meer hoort???
Geniet er van meid...!

Ja Sparkle, 29-04 een eerste echo. Tot die tijd ben ik nog niet onbezorgd blij, maar stiekem wel een beetje aan het fantaseren natuurlijk.
Geweldig zou het toch zijn, op het allerallerlaatste moment... Bij mijn vorige zwangerschap was het de laatste ronde voor de intake IUI, die ik toen kon omzetten in een eerste echo. Dat station waren we nu natuurlijk allang voorbij, maar het is wel heel bijzonder dat het twee keer ongeveer hetzelfde loopt. Nu kon ik de IVF afzeggen...
Hoe was de vakantie en hoe is de heenreis gegaan in je eentje? liefs Wenser

Super! ook spannend, dat kan ik goed begrijpen. Dus nog 10 dagen...Hoeveel weken zou je dan zijn? Hopelijk kunnen ze al goed wat zien, soms hoor je daar weer van die onzekere verhalen over.
Ja, bijzonder zeg! Heel fijn dat jullie dat station iig niet doorhoeven!

De vakantie was echt heel leuk, we hebben genoten. Reis ging goed...wel zoals ik gedacht had. Aaron sliep vrij snel en heeft zo'n 3,5 uur geslapen en Abigail bleef wiebelen en draaien en heeft ruim een uurtje geslapen ;-) Gelukkig was op de heenweg het vliegtuig niet zo vol en konden we met zn vieren op 6 stoelen zitten :)

Terug weer een beetje hetzelfde liedje maar toen was het vliegtuig wel vol en de vlucht 1,5 langer. Maar vind het zelf toch makkelijker om overdag te vliegen..

Verder heel veel leuke dingen gedaan en natuurlijk genoten van het heerlijke weer! Bij terugkomst weer een pak sneeuw :( Maar dat is gelukkig ook weer weg en het begint langzaam aan ook een beetje op lente te lijken hier met zo'n 15 graden gemid. Morgen een zonnige dag, dus ga ik lekker proberen van te genieten!

Gaan jullie nog bijzondere dingen doen die weekend? Wij hebben maandag een potluck dinner met de familie en wat spelletjes voor de kinderen. Ben een speurtocht aan het opzetten...

Hebben jullie het grote nieuws ook al met anderen in levende lijve gedeeld?Of houden jullie het nog lekker even voor jezelf?
ga er maar lekker vast over dromen ;-)liefs

Bij de echo ben ik volgens mij 6 wk 5 dg. Dus redelijke kans dat als er een kloppend hartje is, dat we het dan ook zien.
Fijn dat het bij jullie voorjaar wordt. Hier is het natuurlijk al en poos lekker, dat heb je meegekregen ;-)Morgen hebben wij de familie over de vloer, als dank voor alle hulp die wij hebben gekregen bij de keukenverbouwing. Vandaag een halve dag boodschappen gedaan en een halve dag in de keuken gestaan Morgen ook nog een paar uurtjes werk. Hopelijk krijg ik t een beetje tegelijk warm allemaal
We hebben het nieuws met de ouders gedeeld, en met mijn zus. Die kan zelf geen kinderen krijgen en voor haar is het dus extra moeilijk, en dan is het fijn als ze aan het idee kan wennen.
Fijne pasen! (ps wat is potluck dinner? ;-)

zo, jij bent goed bezig zeg! maak je jezelf niet te druk? ;-) Spannend hoor...fijn dat je al zo snel terecht kunt.

Sorry, het is zo'n etentje waarbij iedereen wat mee brengt...ook wel American dinner genoemd geloof ik? Doen wij vaak omdat we zo'n grote familie hebben.

Gezellig! Mijn diner was goed gelukt. Was er best trots op eigenlijk voor 9 man 4 gangen (excl desert want dat was gewoon wat chocolaatjes en fudge, macarons etc.)
Heb voor mijn andere zus en zwager mijn niet-drankgebruik ook redelijk goed kunnen verhullen geloof ik ;-)
American party, ja dat ken ik wel. Wij doen vaak ook ieder een gang meenemen, om de drukte wat te beperken. Maar nu was het ook een bedankje voor de hulp natuurlijk, dus vandaar alles zelf gemaakt ;-)

Knap hoor...wel leuk om zoiets doen...Houd ook wel van koken,maar heb er niet zoveel tijd meer voor als vroeger ;-)

Wij hebben ook een gezellige dag gehad! De kinderen hebben genoten van de speurtocht.

Ben je zenuwachtig voor volgende week?

Hoi,
Ja ik ben reuze zenuwachtig, zeker omdat ik al drie dagen een heel klein beetje bruin slijm heb. Heb vanmorgen gebeld, maar het hoeft niks te betekenen. En ik kan niet eerder dan dinsdag terecht. Afwachten dus maar, maar ik slaap er slecht van en droom over miskramen.
En niet in een (zwem)bad, sauna en geen gemeenschap ivm infectiegevaar, kreeg ik nog mee als waarschuwing.
Hopelijk verzinnen we genoeg afleiding de komende dagen.
xxx

Terug
Bovenaan