Super! ook spannend, dat kan ik goed begrijpen. Dus nog 10 dagen...Hoeveel weken zou je dan zijn? Hopelijk kunnen ze al goed wat zien, soms hoor je daar weer van die onzekere verhalen over.
Ja, bijzonder zeg! Heel fijn dat jullie dat station iig niet doorhoeven!
De vakantie was echt heel leuk, we hebben genoten. Reis ging goed...wel zoals ik gedacht had. Aaron sliep vrij snel en heeft zo'n 3,5 uur geslapen en Abigail bleef wiebelen en draaien en heeft ruim een uurtje geslapen ;-) Gelukkig was op de heenweg het vliegtuig niet zo vol en konden we met zn vieren op 6 stoelen zitten
Terug weer een beetje hetzelfde liedje maar toen was het vliegtuig wel vol en de vlucht 1,5 langer. Maar vind het zelf toch makkelijker om overdag te vliegen..
Verder heel veel leuke dingen gedaan en natuurlijk genoten van het heerlijke weer! Bij terugkomst weer een pak sneeuw
Maar dat is gelukkig ook weer weg en het begint langzaam aan ook een beetje op lente te lijken hier met zo'n 15 graden gemid. Morgen een zonnige dag, dus ga ik lekker proberen van te genieten!
Gaan jullie nog bijzondere dingen doen die weekend? Wij hebben maandag een potluck dinner met de familie en wat spelletjes voor de kinderen. Ben een speurtocht aan het opzetten...
Hebben jullie het grote nieuws ook al met anderen in levende lijve gedeeld?Of houden jullie het nog lekker even voor jezelf?
ga er maar lekker vast over dromen ;-)liefs