Esk, Yndew & Wenser

Oh spannend, je bent nu onderweg. Het gaat vast goed ;-)Geniet in NL, het is nu lekker weer!
Ik zie wel op tegen de medicijnen idd, omdat ik ook best last had van IUI, en dat meer ene kwart is van de dosering nu. Maar goed, we zullen zien. Hopelijk is het maar 1 maandje afzien en dan raak!

Ha meiden, hoe is het?Hier goed. Nog niet ongi. Maar als het zo ver is, dan kunnen we beginnen, dus misschien beter als het snel komt. Zit nu volgens mij op dag 25 en ben niet zwanger volgens mij. Dus t zou binnen 1 of 2 dagen wel moeten beginnen. De pakketten medicijnen zijn binnen.
Vandaag nog 1 x naar de sauna geweest om even te relaxen en op te laden voor de zware tijd. Dat was heerlijk.
Iets strijdbaarder dan de afgelopen weken zeg ik:'kom maar op'. Hoe is het met Sparkle in NL? Reis goed gegaan? xxxWenser

Het is niet te geloven. De allerlaatste cyclus voor IVF. Niets gepland, geen ei gevoeld en in behoorlijk hete sauna’s geweest
En toen….vanmorgen een test gedaan en een hele kleine +. Dit kán toch niet?
Morgen ga ik een goede test doen, die had ik niet in huis. Maar voor nu ga ik er gewoon voorzichtig vanuit: ik ben ZWANGER!

Had net ook op je andere topic gereageerd. Wat geweldig meid. Hier 2 eitjes strak tegen elkaar. Maandag pregnyl gezet. Dus afwachten maar weer.

EEN DIKKE VETTE CLEAR BLUE +
Wat zijn wij blij, we kunnen het niet beseffen.
Maandag bellen naar het ZH, volgens mij krijg ik een vroege echo, dus dan weten we al snel wat meer (6 wk?).
Ohhhh spannend!
Supertje: fijn twee eitjes. Heb je afgelopen maandag pregnyl gezet, of bedoel je as. Ik duim voor je Supertje.

Terug
Bovenaan