Esk, Yndew & Wenser

Jeetje wenser...
Ik heb toen ook.gedroomd over de miskraam maar ik.hoop niet dat dat werkelijk bij jou gebeurd!

Wat duurt wachten toch lang he pfff

Xxxx

He, wat spannend weer....Hoe gaat ie nu, nog steeds het zelfde?
Kun je een beetje genieten van Koningsdag? Ziet er heerlijk uit op alle plaatjes....!

Ja we hebben een heerlijke ontspannen dag achter de rug, even lekker mijn gedachten verzetten. Het is rustig, maar mijn afscheiding is heel licht gekleurd nog. Maar niet zo erg als di en wo.
Nog 3 dagen ;-)

Jee wat spannend nog een paar dagen vol houden, ik heb het de eerste weken van de zwangerschap gehad bij finn, daarom dacht ik dat de 2e icsi poging mislukt was, heb weken gevleoid, zelfs 1 dag dat het echt rood bloed was toen mocht ik ook meteen komen bij geertgen maar was toen 6 weken konden nog niets zien heb toen een week nog in onzekerheid gezeten, maar uiteindelijk een mooi kloppend hartje en zelfs bij alle inwendige echos zag je dat ik vloeide, zelfs nog bij 20 weken kwam het ineens terug, het zegt niets. Het gebeurd bij heel veel vrouwen. Maak je niet te druk, stress is niet goed nu ;-), en zolang het niet erger wordt niet te druk om maken, komt goed :), ik heb er in ieder geval alle vertrouwn in.Hoor het snel van je!

Vandaag is de dag voor jullie!! Hoe laat kun je terecht. Denk aan je meid. Sterkte! Hoop dat je al n heel klein Wensvervullertje ziet ;-)

Ik zal nu een kaarsje aansteken voor je Wenser!!
Geloof me het komt goed
:)
Ik ben echt blij voor je!!

Liefss xxx

Ik wacht met smart op je berichtje vanavond!

Terug
Bovenaan