Esk, Yndew & Wenser

Zo dat was een flinke infectie. Balen joh. Heeft dit ook gevolgen voor de Leo? Ik geloof het inmiddels ;-) Na de eerste termijn echo is de kans op miskraam kleiner. We hebben het bekend gemaakt, dus ik krijg veel meer opmerkingen, vragen en zelfs al wat kleine cadeautjes. Dat maakt het ook 'echter'! Fijn is dat! En geen bloedverlies meer, dat scheelt ook een zorg ;-)
Je hoeft je echt niet schuldig te voelen. De wens voor een kindje is groot, of het nu een eerste, tweede of derde is. En nu het gelukt is, vergeet ik het 'leed' van de afgelopen jaren wel een beetje. Maar ik snap het, want ik voel mij ook weer schuldig naar jullie als ik over mijn zwangerschap schrijf. Zullen we er allebei maar mee stoppen dan ;-)
Sparkle: fijn dat jullie aan de slag kunnen. Een drukke tijd te gaan denk ik? Denk een beetje om jezelf. LiefsWenserps. ik heb ook al een poosje niks van Ydnew/Wendy gehoord! Hoe is het met jou???

Fijn dat je zo opknapt supertje!
En bedankt voor je lieve compliment :)
Pfff ben gesloopt na vijf dagen werken... Ik zit nu uitgeteld op de bank, dochterlief eet niet door ook zo leuk haha :p
Macaronischotel is toch best lekker!??

Nou dames ik hou jullie op de hoogte!

Xxxx

Jeeeee!!
Spannend pfff haha 4 juni je nod dat is morgen...
Zou echt leuk zijn :)
Dan blijf ik bijna alleen over :O
Ik ga duimen voor je!!

Xxxxxx

En dat met een cyclus van 42 dagen, flink ziek geweest erna. Onbegrijpelijk. Wat zit het raar in elkaar. Hoop echt dat je heel heel snel mag volgen.

Soms lopen de dingen zoals het loopt en juist anders :)
Ik hoop ook dat ik snel mag volgen.... Ronde 50 nu en ik vind dat het nu lang genoeg geduurd heeft...
Alleen heb ik het niet voor het zeggen, vanaf morgen ga ik me concentreren op een aantal kilo's kwijt raken en wie weet dat het dan tussendoor glipt hihi

Echt super voor jou dat meen ik!!
Xxx

Terug
Bovenaan