HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAA, ik kom terug en lees gewoon goed nieuws. Wat goed Anemarie, dat je nu ook zwanger bent. En dat ook na 3 jaar, wat een tijd hè? Dan kun je het bijna niet beseffen. Wel heel bijzonder dat je moeder het al zag. Hoe voel je je? En kun je het een beetje voor je houden? Jammer dat de echo nog zo lang duurt. Kunnen ze in het ZH niet eerder kijken? Bij mij deden ze het met 6+5 wk. Dat was wel het minimum geloof ik. Jeetje. Wanneer ben je uitgerekend?
En supertje: ook goed nieuws. Nu hopen dat dit effect heeft. Het is jou ook zo gegund. Zo'n biopt schijnt ook positieve invloed te hebben. Hebben ze bij mij ook gedaan en er was wetenschappelijk aangetoond dat na en biopt de zwangerschapskans (onverklaarbaar) hoger lag. Bij mij werkte dat niet, maar wie weet bij jou. Hoe gaat het met de wondjes? En hoe was de narcose? Ik ga voor je duimen!
Sparkle: ik ben er weer hoor. Helaas de vakantie al weer voorbij. Het was niet zulk mooi weer, maar desondanks goed uitgerust en aangesterkt. En lekker qualitytime natuurlijk!
Na die vreselijke bekkenpijn kon ik niets meer en daardoor was mijn conditie en spierkracht bar slecht. Op vakantie elke dag wel even gewandeld, en oefeningen gedaan en dat heeft mij lichamelijk goed gedaan. Dus nu weer opgeladen en hopelijk blijft de bekkenpijn nu even zo, dan kan ik tenminste normaal functioneren. Ik heb mijn bekkenband weer regelmatig om, mn. met ver lopen en lang staan. Dat helpt goed.