Esk, Yndew & Wenser

@wenser
Hoe is het met jou???
Ik heb je al heel lang niet gehoord!

Hier gaat alles verder prima toe aan vakantie maar dat geeft niks...
Of ben je nog niet terug van jou vakantie meid??

Liefss

Annemarie

@sparkle

Hoe gaat het bij jou :-D
Vast goed zeker!?
Ik mag nu gaan werken bah geen zin in...

Wenser is volgens mij nog een tijdje op vakantie :)
Ja hier gaat het goed! Heerlijk weer vandaag, dus denk dat ik even in het zwembad ga duiken!

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAA, ik kom terug en lees gewoon goed nieuws. Wat goed Anemarie, dat je nu ook zwanger bent. En dat ook na 3 jaar, wat een tijd hè? Dan kun je het bijna niet beseffen. Wel heel bijzonder dat je moeder het al zag. Hoe voel je je? En kun je het een beetje voor je houden? Jammer dat de echo nog zo lang duurt. Kunnen ze in het ZH niet eerder kijken? Bij mij deden ze het met 6+5 wk. Dat was wel het minimum geloof ik. Jeetje. Wanneer ben je uitgerekend?
En supertje: ook goed nieuws. Nu hopen dat dit effect heeft. Het is jou ook zo gegund. Zo'n biopt schijnt ook positieve invloed te hebben. Hebben ze bij mij ook gedaan en er was wetenschappelijk aangetoond dat na en biopt de zwangerschapskans (onverklaarbaar) hoger lag. Bij mij werkte dat niet, maar wie weet bij jou. Hoe gaat het met de wondjes? En hoe was de narcose? Ik ga voor je duimen!
Sparkle: ik ben er weer hoor. Helaas de vakantie al weer voorbij. Het was niet zulk mooi weer, maar desondanks goed uitgerust en aangesterkt. En lekker qualitytime natuurlijk!
Na die vreselijke bekkenpijn kon ik niets meer en daardoor was mijn conditie en spierkracht bar slecht. Op vakantie elke dag wel even gewandeld, en oefeningen gedaan en dat heeft mij lichamelijk goed gedaan. Dus nu weer opgeladen en hopelijk blijft de bekkenpijn nu even zo, dan kan ik tenminste normaal functioneren. Ik heb mijn bekkenband weer regelmatig om, mn. met ver lopen en lang staan. Dat helpt goed.

Ik voel me supergoed en daardoor is het zeker moeilijk te beseffen... Dat uit zich in wekelijks een aantal keer op een test plassen om te kijken of de streepjes nog mooi donker zijn... Klinkt gestoord maar het geeft mij rust tot aan de echo...

Wat jammer dat je minder weer had meis!
Ik hoop dat je bekkenpijn niet verergert :)

Morgen zit ik een weekje Primitief te camperen hihi we hebben wifi dus komt goed :p

Liefsss
Annemarie

Ik dacht maandag, als dit alles is.... helaas dacht ik er dinsdag heel anders over. Hahahaha. Ik heb het idee dat ik nog steeds heel de dag kan slapen van de narcose. 2 van de 3 wondjes helen mooi. Maar die bij mijn navel ziet best rood en steekt ook behoorlijk. Is niet erg ontstoken maar netjes ook zeker niet. Morgen mogen de hechtingen eruit en zie wel wat de huisarts er van vindt. Heb het na het douchen nog even goed ontsmet met alcohol. Zit nu op dag 12, dus aan de slag maar weer hihihi.

Balen dat je nog zo veel last hebt. Hopelijk geneest het wondje snel! En heeft t zijn effect en ben jij volgende ronde ook gewoon zwanger! Wanneer krijg je weer medicatie, deze ronde al?
succes meis!
Annemarie: fijn dat je nog niks merkt, komt vanzelf. Hoop dat jou bekken ook meevalt dit keer. Doe iig. vanaf het begin rustig, ik ging te hard en mocht dat duur betalen. En als je eenmaal pijn hebt is het lastig weer opbouwen ;-)Veel plezier met camperen. Wenser

Nee krijg nu geen hormonen. Mijn vorige cyclus was spontaan 27 dagen (geen idee hoe dat ineens kan) en ik moet over 5 weken terugkomen voor de nacontrole. Dus dan weten we al of ik zelf een goede eisprong heb of niet. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Buiten de bekkenpijn om, kun je inmiddels al heerlijk genieten? Nog een half jaartje! Jij sluit dit jaar af met een baby in je armen!

Ik hoop dat je een supergoede cyclus hebt supertje dat zou toch hartstikke fijn zijn
:-D

En idd de wonderen zij de wereld nog niet uit...

@wenser
Hahahahaha ja ik ga het vanzelf zien... Ik heb wel al echt last gehad van mijn bekken en rug voor mijn nod maar dat is weggegaan... Verder heb ik wel nu steken in mijn lies dus ik kruis mijn vingers dat het mee gaat vallen...

Zo Jeetje idd supertje heeft gelijk gewoon nog dit jaar een kleine heerlijk!!

Geniet ervan :-D

Terug
Bovenaan