Esk, Yndew & Wenser

Wenser: zo te horen heb je het super naar je zin gehad...! Leuk hoor!

Annemarie: hihi...wat je allemaal al niet doet om zekerheid te krijgen he...Wij hebben ook zo'n 3 jaar moeten wachten op ons zoontje en ik was heel onzeker omdat ik bijna geen kwaaltjes had...sterkte met wachten, meid!

Supertje: jij ook beterschap, hopelijk heeft het idd een positieve invloed, wie weet!

goed, ik ga naar mn bedje!

Ja is ook echt erg en ik moet in de gaten houden dat als ik natuurlijk veel water drink het tweede streepje ietsjes lichter is... En dat gaf al ff paniek... Stom dat ik het niet los kan laten... Vriendin van me heeft een leeg vruchtzakje gehad die zit me dan bang te maken en ik weet wel waarom... Ze zegt steeds dat ze ook graag een man wil zoals die van mij en een tweede kind en alles op rij... Dus krijg haast het idee dat dit jaloezie is...
Maar helpen doet het niet!!
Ik heb nog nooit een echo gehad met een hartje wat niet klopte dus ergens denk ik dan dat had ik dan eerder moeten hebben...

Nog 1 week en 5 dagen... Dan weet ik het :)

Spannend meid...kan me het goed voorstellen hoor! Zodra je zwanger bent maak je je toch zorgen, vooral als het eerder al eens mis gegaan is. Het komt al dichterbij!! nog even volhouden!

Hee...beetje rustig hier.
Nou, meiden, ik heb jullie vragen hoe het hier gaat een klein beetje ontdoken...
Wij verwachten ook een kindje!!!
Voel me wel een beetje 'schuldig' dat ik het hier niet eerder geschreven heb, maar voor mijn gevoel staat er zoveel persoonlijke info hier op deze page over mij, dat mensen mij zouden kunnen herkennen...We hebben het nu aan de meeste familie verteld, dus nu kan ik het hier ook delen!
Ik ben nu 11 weken zwanger, afgelopen vrijdag hebben we een prachtig klein frummeltje mogen zien op de echo..Was heel zenuwachtig aangezien vorige keer met de echo bleek dat het niet goed zat. 2e week Februari hopen we er dus weer een kindje bij te verwelkomen...@ Supertje...hoe gaat het nu met je meid? vind dit moeilijk voor jou om te delen. Wij alle drie nu zwanger...denk aan je! @ Wenser & Annemarie, hoe voelen jullie je...nog ruim een weekje wachten toch, Annemarie?

Gefeliciteerd sparkle!!
Dat is nog eens een verassing hihi:-D
Ik heb toevallig aanstaande donderdag een echo geregeld in lommel op de verjaardag van mijn man dus ik mag nog drie dagen wachten en dan frummel bewonderen!

Wat fijn dat het nu goed zit bij je ik snap je angst erg goed...
Aahhhh echt superleuk jow!

Hoe voel je je verder??
Ik voel me nog erg goed wat het alleen maar onwerkelijker maakt... Tuurlijk hebben zoveel vrouwen geen kwaaltjes tot weinig kwaaltjes en die zeggen niks over een wel of niet goede zwangerschap... Dus ik blijf positief en wacht met smart op de echo!!

Geniet ervan jow!!

Liefss

Dankje! Fijn dat je nu al eerder mag!!
Had je bij je eerste zwangerschap ook niet veel last?Ik heb bij allebei mijn kindjes nooit veel zwangerschapskwaaltjes gehad, alleen heeel moe. En deze en vorige zwangerschap voel ik me eigenlijk best belabberd. Ook heel moe, maar ook misselijk en echt geen energie tussendoor, dat had ik eerst ook niet...zal ook wel schelen dat ik er twee heb rondrennen ;-) Laat het snel weten donderdag! Hoop dat je een prachtige echo hebt!

Ik had idd bij Jill ook weinig klachten dus ik mag niet piepen hihi!

Fijn dat jij je op zich ook redelijk voelt :-D
Ik ga zeker meteen hier melden hoe de echo was!!

Fijne avond :)

Oh meid gefeliciteerd! Wat gaaf! Zo blij voor je. En heerlijk dat je een plakker hebt nu. Ik had eigenlijk al een beetje een vermoeden. En niet schuldig voelen hoor. Jij hebt er toch zeker ook recht op? Lekker van genieten!

Tja nou ben ik wel een beetje remy hier hahahahha. Heb ook echt geen idee hoe mijn cyclus zal zijn nu en of het wat geholpen heeft. Dacht van de onzekerheid af te zijn en slaat het weer toe.

Nou meiden, allemaal lekker zwangeren nu en ik hoop snel te volgen.

Terug
Bovenaan