Esk, Yndew & Wenser

Wow wat een geweldig nieuws Sparkle. En wat ben je al ver! Gefeliciteerd, heerlijk meid. Logisch dat je moeier bent met twee kleintjes en een miskraam achter de rug. Maar hopelijk zal dat nog wat afnemen. Bijzonder he, dat het nu toch uit zichzelf lukt, na al die jaren.
Supertje, dat zal wel weer even slikken zijn. Hoewel je het natuurlijk iedereen gunt en zeker ons 'lange wachters'. Maar het wordt hoog tijd dat je je er bij voegt!Sterkte meis.

Eigenlijk niet hoor wenser. Ik vind het wel hoopgevend dat jullie alledrie nu zwanger zijn. We hadden een deal voor 2014. En ben heel blij voor jullie. Mijn tijd komt wel.En met jullie steun zeker. Dus kom maar op met alle kwaaltjes, schopjes en belevingen, ik zwanger gewoon met jullie mee.

Aahhh supertje als ik nu een foto kon maken kon je zien dat de tranen over me wangen rollen... Hormonen ik weet het maar vind het erg lief en ik wil verdorie ook gewoon met jou mee zwangeren

Liefsss

Whahahaha annemarie. Jullie zwangeren straks hopelijk gewoon met mij mee. Dan zijn we met z'n allen heel lang zwanger. Dat is dan weer een positief puntje.

Owwww dat is helemaal cool het stokkie doorgeven al denk ik niet dat ik nog hard en soepel ren met dikke buik of na de bevalling Hahahahaha

Terug
Bovenaan