Esk, Yndew & Wenser

Haai dames
Ik heb de echo gehad en bleek korter zwanger te zijn dan ik dacht...
5 weken en 2 dagen zwanger vertelde ze mij... Ongeveer want het kon ook net 5 weken zijn en 1 dag... Dus dinsdag heb ik in het ziekenhuis de echo en dan hoop ik iig groei te zien en zes weken te zijn ongeveer... Waarschijnlijk nog geen hartje dan maar ans het gegroeid is ben ik al blij...

Was even schrikken aangezien een aantal mensen het al weten maar goed het is zoals het is en ik kan er vrij weinig aan veranderen ;-)

Liefs Annemarie

@ Wenser: dankje...ja, het is hier echt omgekeerde wereld geworden, was warempel de allereerste ronde!!!
@ supertje: idd lief, knap dat je het zo goed op neemt :) Toen jij dacht dat je zwanger was, zat ik ook net in spanning of ik een positieve test zou hebben of niet...

@ Annemarie: hoever dacht je ongeveer te zijn. Nu zit je dus nog een beetje in spanning...

@sparkle
Ik dacht ongeveer 6,5 a 7 weken zwanger dus dat was ff schrikken...
Zeker spanning maar dit moet gewoon goedkomen... Ik hoop het althans...

Oh Annemarie, wat naar, weer die spanning. Hopelijk weten ze maandag meer. Oh ik duim weer hard dat alles goed gaat. Sparkle, ronde EEN??? wat geweldig. Sterkte met de vermoeidheid.

@wenser
Dank je wel meid... Ik begrijp het gewoon niet hoe dat kan alhoewel je het vaker leest en dat als dan goedkomt uiteindelijk, maar ik teste op 5 juli positief (eigenlijk 2 juli al) met de digitale die alleen zwanger of niet zwanger zegt... Toen op 7 of 8 juli zwanger 2-3 vd clear blue... En op 20 juli zwanger 3+...
Daarom schrok ik want groeit die kleine dan wel fatsoenlijk?? Dinsdag is trouwens de echo lieverd om 14.00 :)

Nu moet ik zeggen dan is het in het ziekenhuis en ik hecht meer waarde aan wat het ziekenhuis zegt dan een Belgische mw met een echo bureau, ze was verder positief hoor maar ik denk dat deze frummel graag voor verrassingen zorgt... Net als toen hij een ei was heel langzaam groeien en ineens een groeispurt... Eigenwijs nu al zullen we maar denken...

Duim idd maar dat kan nooit kwaad :)

Oh nog een dag langer wachten dus. Ik hoop ook op een eigenwijs kindje. Wie weet had jij in t begin gewoon snel een hoog hormoongehalte. Dat het daardoor leek alsof je langer zwanger was. En ik hoop stiekem dat je dinsdag toch hartactiviteit hebt, dat is wel geruststellend!Sterkte nog even.

Dank je wel voor je lieve berichtje! Ik hoop stiekem ook op hartactiviteit dat zou mijn dag zeker goed maken:)
Ik maakte net een sprongetje toen mijn boobs weer zeer deden ff hahah dan is dat toch een soort van Ow ja het is nog zo...

Liefs

Terug
Bovenaan