Esk, Yndew & Wenser

He Supertje...wat moeilijk! Wist dit helemaal niet!
Ben je met de twee anderen met IUI zwanger geworden, of uiteindlelijk spontaan (met behulp van hormonen?
Hoe voel je jezelf hier onder...?

Spontaan met clomid. Timing dus. Maar daar kan ik slecht tegen en de tamoxifen doet eigenlijk niet genoeg. Ik ben nu erg dankbaar voor de 2 jongens. Eigenlijk had ik me er al bij neergelegd. Man heeft er meer moeite mee. En je weet het natuurlijk nooit. Kijk maar naar jou. Maandag de eerste fm weer. Maar ik denk niet dat ik nog aan de hormonen ga. Dat hebben we nu een jaar geprobeerd. Ik vind het genoeg gesjees naar het ziekenhuis geweest. Ik hoef me niet eens meer te melden, ze kennen me allemaal al. Ik ga gewoon zitten en wordt toch wel vanzelf binnen geroepen.

Jeetje supertje. Wat naar allemaal. Ik ken het gevoel van ZH in, en uit en er weer zitten...pffff. wij hebben dat anderhalf jaar gedaan en het ging zo tengenstaan.Maar zo'n beslissing is niet niks, omdat je een wens niet weg kunt 'beslissen'. En als je er dan ook nog allebei anders in zit... maar ja je man hoeft niet de hormonen te gebruiken, dus dat is toch anders.
Het is zeker als je terugkijkt toch een mooi wonder dat je twee heerlijke jongens hebt. Geniet daar iig. van, en inderdaad, je weet maar nooit.
Sterkte meis. Wenser

Hoe is het hier?Supertje, hoe gaat t nu met jou?
En Annemarie en Sparkle, hoe voelen jullie je?
Hier alles goed, we zijn eindelijk begonnen met het leegruimen van de babykamer. Morgen komt de stucadoor ;-)
gr

Hey wenser!
Alles gaat supergoed!
Nog wel moe maar ach... Ik vind die obstipatie erger!

Morgen naar de verloskundige dat is wel een leuke vooruitgang :)

Liefss

Zeeeeer herkenbaar helaas. Zit al maanden aan de tarwekiemcapsules, vezelrijk menu en voldoende water. Voor echte noodgevallen heb ik lactulose, maar dat gebruik ik zo min mogelijk. Samen met ontspanningsoefeningen van de bekkenfysio kom ik er precies. De vorige keer was het na mijn bevalling helemaal een ramp. Hopen dat dat dit keer beter gaat.
Sterkte.

Hoi,

Ik heb me er bij neergelegd. Maak deze ronde met fm's nog af, maar ga niet verder met hormonen. Het kost me teveel energie op het moment en die heb ik heel hard nodig met een grote verbouwing en een moeder die in de lappenmand zit. Ik kijk hier nog wel, maar voor mij is het hoofdstuk eigenlijk afgesloten. Ik gooi het boek nog niet dicht, maar leg het even weg.

Terug
Bovenaan