Hoe gaat het met jullie allen?Hier goed. We zijn met van alles bezig, mijn zus is aan het klussen/verhuizen, dus die helpen we zoveel als mogelijk. Ik vooral met cateren ;-), Mijn andere zus krijgt in september de sleutel, dus dan kunnen we gelijk door. En wij gaan eind aug aan de babykamer beginnen. Tenminste, leeghalen, zodat ie gestuct kan worden, dan verven en dan aankleden. Ben wat ideetjes aan het opdoen op internet, maar lastig als je het geslacht niet weet ;-)
Verder gewoon 4 dagen pw. werk, volle weekenden enz. De tijd vliegt voorbij. Zojuist weer naar de verloskundige geweest, alles was goed, wel een hele lage bloeddruk 85/50. Dat merk ik ook wel met opstaan en ik heb het altijd koud. Gelukkig groeit en bloeit de kleine goed.
Supertje: hoe is het met jou?xxx
Verder gewoon 4 dagen pw. werk, volle weekenden enz. De tijd vliegt voorbij. Zojuist weer naar de verloskundige geweest, alles was goed, wel een hele lage bloeddruk 85/50. Dat merk ik ook wel met opstaan en ik heb het altijd koud. Gelukkig groeit en bloeit de kleine goed.
Supertje: hoe is het met jou?xxx