Esk, Yndew & Wenser

Hoe gaat het met jullie allen?Hier goed. We zijn met van alles bezig, mijn zus is aan het klussen/verhuizen, dus die helpen we zoveel als mogelijk. Ik vooral met cateren ;-), Mijn andere zus krijgt in september de sleutel, dus dan kunnen we gelijk door. En wij gaan eind aug aan de babykamer beginnen. Tenminste, leeghalen, zodat ie gestuct kan worden, dan verven en dan aankleden. Ben wat ideetjes aan het opdoen op internet, maar lastig als je het geslacht niet weet ;-)
Verder gewoon 4 dagen pw. werk, volle weekenden enz. De tijd vliegt voorbij. Zojuist weer naar de verloskundige geweest, alles was goed, wel een hele lage bloeddruk 85/50. Dat merk ik ook wel met opstaan en ik heb het altijd koud. Gelukkig groeit en bloeit de kleine goed.
Supertje: hoe is het met jou?xxx

Phoe dat is wel heel laag zeg. Ben je niet erg duizelig dan?

Hier net een cyclus van 38 dagen achter de rug. Dus helaas heeft de LEO niet geholpen denk ik. Donderdag terug voor nacontrole. Dan zal ik even een update geven

Spannend, ben benieuwd. Jammer dat je niet gelijk effect heb, dan weet je waarvoor je het hebt gedaan. Volgende ronde IUI?
Ja met gaan staan ben ik meestal duizelig. En ik had het de hele tijd koud, dat blijkt dus ook een relatie te hebben met je bloeddruk. Nou ja, ben er niet van flauwgevallen nog, in mijn eerste zwangerschap had ik dat aan het einde wel.

Hee, wilde net eens vragen hoe het gaat.:) Drukjes dus bij jou Wenser.
Houden jullie het een geheim tot het einde?
Wij willen het, net als bij de twee andere zwangerschappen, niet weten. Vind de verrassing en speculatie erg leuk. Het lijkt tegenwoordig of bijna iedereen t wel wil weten, wat ik ook wel een beetje kan begrijpen hoor! Weet nog wel bij de tweede dat de echoscopiste zei; "Ik kan het heel goed zien hoor!"....grrm...;-)

Hoe gaat het nu met je bekken, Wenser? Kun je dat aardig onder controle houden met therapie, of wordt het wel erger?Annemarie, hoe voel jij je? En wanneer mag je voor je volgende echo?

Supertje, vervelend, dat het weer zo lang duurde. Kan dat later dan toch weer herstellen? weet niet zoveel hier van af...

Ik zit hier een beetje te wachten tot ik de baby ga voelen....heeel soms denk ik wat te voelen, maar soms bonst mijn hart zo hard als ik rustig lig of zit, dat ik het niet echt weet...Duurt nog 6 weken tot de volgende echo, en de dokter zei dat ik daarna pas langs hoef te komen. Dus nog geen hartje gehoord, geen baby gevoeld(?) en nog een tijdje wachten tot de volgende echo...pfff.vind deze weken nooit echt leuk, omdat je niets weet...
Voelde me gisteren ook echt moe weer, en vanochtend ook weer een inzinking (en dan even later gaat het wel weer)...heb soms echt het gevoel dat ik niets gedaan krijg, en de kids een saaie moeder hebben die niet met ze wil spelen...
Nu zijn ze allebei lekker buiten met papa en opa, en heb dus alleen maar zin om even achter de comp te gaan zitten. zo nog maar even proberen wat te doen!Goed, een heel verhaal geworden...:) succes met al jullie dingetjes meiden!

Oja, wenser, heb je al eens op pinterest gekeken voor ideeen voor kamertjes? Wij gaan van de herfst/winter ook een kamertje maken voor Abigail dus kan ik ook weer wat gaan bedenken, heb er wel zin in! een echte meiden kamer!

Hey dames!
Ook hier gaat alles rustig aan ;-)Vooral rustig i.v.m. de moeheid maar ach dat is ook het enige!
@wenserZo inderdaad wat een lage bloeddruk jow ik zou me vreselijk beroerd voelen denk ik :-OFijn dat alles verder goed gaat en je zo kunt bezig zijn met de dingetjes regelen etc.!
@sparkleWat grappig dat jullie het geslacht niet willen weten, ik wilde het ook liever niet maar manlief wel...Dan wordt het erg lastig om het niet te verklappen ik ken hem hij kan zijn mond toch niet dicht houden! Dus over een goeie 4 weken weet ik wat het gaat worden hihi
Wel makkelijk met inkopen doen moet ik eerlijk zeggen! Heb je al enig idee wat de baby voor geslacht zou kunnen hebben? Ik denk bij mijzelf toch wel een jongetje...dat begint nu pas een beetje te komen dat besef...Ik geniet verder nog steeds van de zwangerschap en vandaag alweer 10 weken dus we zijn bijna bij de magische grens!
Fijne avond ladies!
liefss

Fijn dat het zo goed gaat Annemarie...jammer van de vermoeid heid natuurlijk. Heb er sinds een paar dagen ook weer erger last van :( voel me lusteloos en wordt een beetje gefrustreerd van het feit dat er zo weinig uit mn handen komt!
Dacht dat het nu wel zo'n beetje over was.
Wij hebben allebei sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn...hebben we bij de eerste twee ook heel sterk gevoeld en klopte bij allebei. Naarmate de zwangerschap vordert ga ik meestal wel weer twijfelen ;-)

Nee, je hoort idd wel eens van stellen waarvan de een het weet, dat zou ik dus echt niet kunnen!

Hier is het praktisch einde verhaal. We kijken deze cyclus af met FM'S en kunnen eventueel nog een half jaar hormonen proberen. IUI en IVF is eigenlijk uitgesloten omdat ik vrij heftig reageer op de hormonen.

Zo supertje dat is heftig. Ik reageerde ook heftig op de hormonen, terwijl ik een lage dosis had omdat alles zo vlug groeide en kans was op te veel eitjes. Maar de gyn zei dat ik bij IVF wel een hogere dosis zou krijgen en dat het dan niet zo was dat je dan ook meer last zou hebben. Heb je het al overlegd met de gyn? Aan de andere kant, als je het misschien ook niet meer kunt opbrengen,,, dan is alles heftig.
Sparkle: wij weten het dus ook niet, dat blijkt niet helemaal uit mijn verhaal. Bij Femke wist ik het ook niet, maar dacht een jongen. Nu denk ik weer een jongen, maar vertrouw mijn eigen oordeel dus niet...de zwangerschap voelt en verloopt wel heel anders. Hopen dat de weken snel voorbij gaan, het is toch fijn als je de verschrikkelijke 12 weken door bent én een hartje hebt zien kloppen. Annemarie, bijna voor jou!
xxx

Terug
Bovenaan