Esk, Yndew & Wenser

Super Wenser..heerlijk dat alles goed was! Wij houden het ook weer een verrassing...:) Whitewash vind ik ook heel gaaf.
Wat vind Femke er van..Aaron snapt het al best een beetje!
Genieten nu!

Fem was niet zo enthousiast, maar nu laat ze regelmatig toch wel haar enthousiasme blijken. Zeker als mensen haar feliciteren is ze wel trots. En ze wil steeds spulletjes bewaren voor de baby die voor haar te klein zijn. Ze wil ook liever een zusje om die reden. Maar verder heeft ze weinig met baby's, van de week weer, was ze met oma mee op kraamvisite bij iemand, dan wil ze niks met de baby te maken hebben. En vooral niet dat oma er teveel aandacht aan geeft.. Ach ze gaat er vanzelf aan wennen ;-)

hihi, dat wordt nog wat :) lief he, dat ze op hun manier al iets willen doen.
Wij hebben net een nieuwe schommel gebouwd en er zijn drie haken, dus Aaron vroeg zich af of die laatste voor de baby was ;-) Supertje, hoe gaat het nu met jou? Heb je het gevoel dat je weer helemaal hersteld bent? En hoe nu verder?

Helemaal hersteld. Inclusief de pcos denk ik. Geen menstruatie en geen positieve pest. Dus gewoon alles weer bij het oude. Volgende week fdonderdag nacontrole en het zal wel op IUI gaan uitdraaien denk ik. Dacht eindelijk van die klote hormonen af te zijn, maar waarschijnlijk toch niet. Beetje nutteloos geweest krijg ik nu het gevoel.

Lekker hoor al die bollebuikbewoners bij jullie. Wat een groot voorrecht. Voelen jullie je goed?

Beste vaders en moeders,
Ik ben bezig met een afstudeeronderzoek onder ouders met kinderen in de leeftijdscategorie 4 t/m 12 jaar. Het onderzoek gaat over mediagebruik en zoekgedrag. Dit doe ik in vorm van een enquête. Door mee te doen aan de enquête maakt u ook nog eens kans op een Dinerbon twv €50,-. De enquête neemt slecht enkele minuten in beslag en u zou mij daar enorm mee helpen.Door op de onderstaande link te openen in uw browser komt u automatisch bij de enquête.
Link: https://www.enquetesmaken.com/s/dfc2588
Alvast bedankt!
Marieke

Supertje wat balen zeg. En van die hormonen ook. Hopelijk slaat de IUI dan wel gelijk aan. Het is je zo gegund.
Grappig he Sparkle, welke linken ze leggen ;-)

Terug
Bovenaan