Esk, Yndew & Wenser

Ik ben alweer een tijdje geleden bevallen van een leuk jochie. Hij wordt alleen steeds drukker, maar ach als hij maar lekker kan spelen. Laatst een leuk aftandbestuurbaar autotje gekocht bij www.credittoys.nl van cars was ie helemaal weg van. Alleen loopt hij wel eens behoorlijk te smijten met zijn speelgoed hihi.

https://www.youtube.com/watch?v=BRSztKtosXQ

Ik heb de laatste tijd wel dat ik steeds niet meer ingelogd en, ondanks het aanvinken van 'ingelogd blijven'. En het woordje 'forum' kan ik bovenaan het scherm niet aanklikken, maar wel als ik helemaal doorscroll naar beneden. Heel irritant. Maar met dat tweede tekstblok herken ik niet.
Vandaag de groeiecho van 30 weken gehad. Daaruit kwam dat het kindje wat achterloopt in de groei. Mn verhouding buik/hoofd/been was niet helemaal okay. Ze adviseerde mij rustiger aan te doen, om te kijken of de groeicurve weer bijtrekt. Hoeft niks te betekenen, maar kan wel wijzen op bijvoorbeeld minder voedingsstoffen. Over 3 weken weer een groeiecho om te kijken of de curve niet verder afzakt, want ik zit nu op het onderste lijntje.
Maar wat extra maatregelen nemen en zien of het gaat helpen. Maar oh wat vind ik het moeilijk, rustiger aan doen. Zowel op werk als thuis ;-). Ik ga nu iig. lekker slapen.
groetjes

En dan zijn we 2 jaar verder. 2014 gaat korten. Jullie hebben je goed aan de afspraak gehouden hahahahahaha. Hier komen de duiveltjes weer langs. Cyclus van 35 dagen nu. Dus hij wordt korter. Ik voel tegenwoordig mijn eisprong goed, dus we blijven oefenen. Hoe gaat het met jullie?

Wel even spannend Wenser....maar toch zegt zo'n echo ook niet altijd alles. Wel een goed excuus om even de tijd voor je zelf te nemen ;-)

Hier gaat mn buik al aardig in de weg zitten en soms al best last van harde buiken. Vanavond ook niet echt lekker in mn vel, maar k ben moe, volgens mij ook wat last van mn darmen en harde buiken...maak ik me toch weer ongerust! Zo lekker rustig aan doen :)

Succes Supertje...wel fijn dat je wat duidelijk heid hebt over je cyclus.....

Hier gaat het op zich oke... mijn bekken beginnen echt vreselijk zeer te doen. Ik zal de laatste zijn die erover gaat klagen dus ik loop braaf bij de fysiotherapeut en ik ga binnenkort voetreflextherapie volgen...
Het is vreselijk druk met school dus mijn tijd vliegt voorbij jow!
Die buik van mij is al flink gegroeid en de 'is het een tweeling ' opmerkingen zijn weer niet van de lucht..nee mensen het is er 1 en ik ben nog steeds niks aangekomen dus hou je lip...

Irritant dat mensen maar gewoon denken dat ze alles mogen zeggen...

@supertje shit al weer 2 jaar om ja? Gaat snel pfff..

Volgens mij zat ik niet in het binnen 2 jaar afspraakje maar goed 4,5 was toch ook niks jow *kuchkuch *

Toch blijf ik geloven in wonderen dus wie weet net op de valreep 2014??

IK ga weer fijn werken mensen...

Liefs

Terug
Bovenaan