Esk, Yndew & Wenser

ja klopt supertje is ook een behoorlijke aanslag...
Het gaat gelukkig goed met mijn vriendin! Van de week ben ik op bezoek geweest in haar nieuwe huisje ze is echt sterk...
Ze heeft ook gezegd dat ze het mij niet kwalijk neemt verder of ik kan beter zeggen geen moeite heeft met het feit dat ik wel zwanger ben... dat was wel een gerust stelling...
Het is een lieverd :)

En dat achter het behang plakken heb ik vandaag wel ondervonden hahahaha
Toch smelt je idd van die blauwe kijkers en een knuffel en kus...

Groetjes xxx

Whaahhahah hier hebben ze van die donkerbruine knikkers. Ook foute boel. Pakken je in waar je bij staat. Die tweede is zo'n dondersteentje. Zo makkelijk de eerste was, des te erger is de tweede hahahah. Dus wenser en annemarie opgelet. Grapje hoor. Vakantie vind ik ern drama en dan gaan ze bij mij alleen nog maar naar de peuterspeelzaal. Maar ze zijn gelijk weer uit hun ritme. Ik mis dan even mijn rustmomentje ook wel. Moet zeggen dat ze wel steeds leuker worden met elkaar. Lekker samen spelen, tegen elkaar op de bank om een filmpje te kijken. Zo schattig. Hier staan weer een reeks ziekenhuisbezoekjes op de agenda. Maar dan voor de jongens. Wel lekker dat ik zelf even niet meer hoef.

herkenbaar Supertje...tweede heeft ook meer pit hier :) En idd het samen optrekken (maar ook ruzie maken!).
Succes met de ziekenhuisbezoeken...hopelijk niets ernstigs?

Ja hopelijk niet ernstig, zeker als het je kinderen aangaat!
Vandaag weer een groeiecho gehad. Kindje was wel doorgegroeid, maar relatief hetzelfde gebleven, dus vrij mager met weinig reserves. Maar omdat het doorgroeit is het niet erg, als het maar niet 'afbuigt' naar beneden. Rustig aan mijn laatste weekje volmaken dus, en dan echt rust nemen in mijn verlof. Zal nog wel een uitdaging worden, want ik heb nog niks uitgepakt en uitgezocht voor de baby, dus dat moet allemaal dan gaan gebeuren. Maargoed, elke dag wat doen op t gemakje ;-)
Verder gaat het gelukkig goed, voldoende vruchtwater, nieren, hart enz. waren goed.
Hoe is het met jou Sparkle, nog zo moe?En Annemarie, hoe was de reflexologie, helpt het voor je bekken?gr.Wenser

Fijn dat de kleine toch meegroeit. Ik zou de spulletjes al in de kast hebben liggen hahahaha. Ik vond dat zo'n heerlijk werkje. Ging elke avond even nog naar het kamertje kijken. Heerlijk hoor.

Ik moet met de jongste naar de kinderarts ivm reflux en gevoelige darmen. Daar is hij nog steeds niet vanaf en is nu 2,5. Met de oudste moet ik naar het Sophia op controle voor zijn schedel. Heb twijfels of zijn schedel nu wel gelijkmatig groeit. In principe is 1 operatie voldoende om het goed te krijgen, maar ik wil toch zeker weten of het nu wel goed gaat. Gaan daarom eerder terug.

@supertje
Jeetje wat een toestand met die reflux duurt dan idd lang... succes toegewenst met allebei je schatten!

@wenser
Ik ben inmiddels bij een ceasartherapeute en dat gaat iets beter...Gisteren dacht ik ff poetsen beneden en nu kan ik amper op of neer dat zijn gewoon dingen waar ik van baal...Je bent zo beperkt! Alles gaat verder prima ik werk vanaf komende week nog maar 50% dat is ongeveer 12 uur per week...hopelijk zing ik het dan uit tot aan 30 januari :)

Gaat al opschieten bij jou jeetje wat is dat stiekem snel gegaan

@sparkle hoe gaat het bij jou? groeit je buikje goed? Vast wel hihi

Ik ga mijn toets zo leren aankomende donderdag moet ik deze maken plus schrijf examen Nederlands... wish me luck!!

Liefs Annemarie

Succes Annemarie!Wij hadden hier gisteren de 40e verjaardag van mijn man. Gezellig 17 man over de vloer met eten erbij, maar tsja, toch ook weer teveel gedaan. Om 21 uur lag ik in bed. En vanmorgen om 6 uur de kleine meid wakker grrrr.
Mijn man heb ik maar laten slapen want die lag er natuurlijk veel later in gisteren met de nodige biertjes op. Maar toen we hadden ontbeten, heeft hij me terug naar bed gestuurd. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb, voel me nu weer een beetje mens, maar dat bekken blijft pijnlijk. Lig nu nog even plat en zo toch maar verder met opruimen.

Supertje: idd lang zeg die reflux. Mag hij ook veel dingen niet dan? En met je andere zoontje zijn schedel, wat kan dat voor consequenties hebben? Alleen optisch op ook medisch? Lastig om te kiezen voor een operatie dan.
gr.Wenser

Reflux is een familiekwaal aan mijn kant van de familie. Het is meer vervelend dat hij nog steeds niet zonder medicijnen kan. De oudste is 2 jaar geleden al geopereerd aan zijn schedel ivm te vroeg gesloten schedelnaden. Medisch, dus geen keuze gelukkig. Maar nu is het net of de ene kant boller wordt dan de andere. Waarschijnlijk maak ik me druk om niks hoor. Maar wilde er ook niet mee tot zijn 4e verjaardag wachten. Mocht het nodig zijn, dan liever voordat hij straks naar school gaat.

Terug
Bovenaan