Esk, Yndew & Wenser

oww....nouja, zo zie je maar weer, maar was wel benieuwd wat het ging worden :p Leuk 2 meiden!
Fijn dat het goed ging met je toets!

Gefeliciteerd! Goed gedaan :)
Wenser ben je al hard de weken aan het aftellen? Wat was nu de uitgerekende datum precies bij jou?

Ik ben 15 dec uitgerekend. Dus het aftellen gaat wel beginnen.
Zou morgen mijn laatste werkdag hebben, maar zit nu naast een ziek meisje, dus die is morgen een dagje thuis. Ik denk dat ik later deze week maar een dagje ga inhalen. Morgen samen thuis blijven.
Ik denk pseudokroep. \Toen ze 1,5 was heeft ze dit ook gehad, en toen zijn we s nachts zelfs naar het ziekenhuis geweest. Hopelijk is het niet nodig nu. Zo zielig dit ze heeft het echt benauwd. Ik durf haar niet eens in haar eigen bed te leggen, ik blijf er maar bij liggen. Gelukkig hebben we een logeerbed, daar kan papa heen;-)

Niet te hopen die pseudokroep. Vond dat echt vreselijk. Ze hebben het hier allebei een paar keer gehad. Ik had een luchtbevochtiger gekocht. Dat hielp wel wat.

Gefeliciteerd annemarie. Lekker!

thanks ladies!
@wenser nou idd wachten heb ik uitstekend geoefend hahaha! Jullie ook trouwens ;-)

Weer vroeg wakker vandaag ik ga zo maar eens opstaan en werken... fijne dag voor iedereen!

Liefs

Terug
Bovenaan