Esk, Yndew & Wenser

nou t was wel pseudokroep. Toch maar even langs de huisarts geweest. Twee dagen goed ziek geweest en mn. s avonds benauwd. Dus de nachten bij ons in bed, want ze was in paniek en wij waren ook niet zo gerust. Al met al is ze nu opgeknapt gelukkig. Ze heeft zelfs weer even buiten gespeeld vandaag.
Ik ga donderdag mijn werkdag maar inhalen. Verder doe ik rustig aan. Ben zo verschrikkelijk moe ;-)
Wij hebben trouwens ook een luchtbevochtiger in onze kamer. Dus die stond ook aan. En stomen in de douche toen het heel erg was. Ik wist het nog van 2,5 jr geleden ;-)

Fijn dat je meisje zich weer wat beter voelt...echt zo rot lijkt me dat.
Succes met je laatste dagje, en daarna lekker gaan rommelen en genieten! Nog maar 1 maand!!!! Was je met Femke vroeg, of laat? weet het niet meer zo goed ;-)

He mijn werk niet afgekregen na een halve dag zwoegen. Toen maar gestopt, morgen de rest. Heb vanmiddag dankbaar gebruik gemaakt van mijn moeder die met mij de babykleertjes van zolder heeft gehaald. Wat een rommel, al die maten en soorten. Maar ik heb de kleinste pakjes te pakken, die zijn gelukkig neutraal. Daarna begint het allemaal wel erg roze te worden hoor, dus als het een jongen wordt, ga ik flink ruimen ;-)
Maar nu zitten de dekens in de wasmachine en mijn moeder heeft de meubeltjes gesopt. Kan ik tenminste gaan inruimen als alles gewassen is.
Femke was 3 dagen te laat, maar dat was eigenlijk de eerste ingeschatte datum. Nu was de eerste ingeschatte datum 16-12, dus wie weet wordt dat hem ;-)
Was jij vroeg of laat? Ik heb ergens het gevoel dat het vroeger komt. Maar nergens op gebaseerd natuurlijk.

Was bij allebei laat...Bij Aaron een dag na de uitgerekende datum ingeleid. Bij Abby natuurlijk, maar 5 dagen te laat
Spannend! Reken er maar niet te veel op dat het vroeger komt, anders valt het zo tegen!

Ook weer leuk toch, al die kleine frummels...kun je bijna niet voorstellen dat je kleintje daar in gaat passen toch?

Ik heb hier ook echt veel kleertjes op zolder...gelukkig is er een doos 'neutraal' die rond gaat, maar verder ook een paar dozen met jongens en meisjes van grotere maten.

hihi...kijk net achterom en zie mn kleine meid op de bank liggen met het dokters termometertje op haar ontblote buikje...'hartje luisteren'

Nou morgen dan echt de laatste dag! ;-)

Ik blijf jullie wel volgen uiteraard. Jullie zijn toch mijn forumvriendinnetjes van het begin af. Ik heb prive nog wel contact met een paar hoor. Maar man man man, wat mis ik het oude forum. Waar je gewoon gelijk naar een bepaalde groep kon gaan. Waar niet alles op je scherm verscheen. Waar iedereen op het als het langer duurt forum nog nuchter was en we intens meeleefde. Die priveberichten nu zijn wel fijn, maar voor de rest zou het van mij zo weer terug mogen als vroeger.

Wenser fijn dat ze weer opgeknapt is. Akelig hoor als ze het zo benauwd hebben en je zo weinig kan. Lekker de spulletjes in de babykamer aan het leggen?

Sparkle is het daar allemaal nog te doen? Met 2 rondstruinende peuters? Zou me voor kunnen stellen dat het af en toe wel erg zwaar is. Of loopt dat eigenlijk vanzelf?

Voor de rest beginnen hier de premenstruele klachten weer goed. Heb behoorlijk wat spullen op marktplaats gezet. Hadden veel in tweevoud.

Fijn supertje, dat jij hier blijft ;-) Vervelend van je PMS-klachten. Heb je dat altijd gehad? . Ik was ook meer tevreden met het oude forum. Maar ja ;-(
Lekker even opruimen, dat is altijd prettig. Ik ben ook wel een beetje bezig. Alles puilt uit en staat zo vol, als je iets open trekt op zolder, valt er wat uit. En ik kom allerlei handige en bruikbare spullen voor nu tegen, mooi twee vliegen in 1 klap. Inderdaad aan het inruimen. De eerste kleertjes liggen klaar, dekentjes etc. ook, dus wat dat betreft is het nu in orde. Van de week ook al veel ingeslagen van zalfjes, olietjes enzo, ik had natuurlijk niks meer voor baby's. Van t weekend ga ik mijn vluchtkoffertje maar eens pakken denk ik. Nu naar de zwangerschapsyoga, de laatste keer want volgende week ga ik schoentjes vullen op school en dan vind ik het wel genoeg geweest.
Gr.Wenser

Snap ook niet waarom ze steeds de site moeten blijven veranderen. Volgens mij hebben ze het al 3x gedaan sinds ik het hier een beetje volg...

Ja, t gaat hier wel zn gangetje...je hebt soms van die dagen dat je denk aargh..waar zijn we aan begonnen als er twee jammerende kinderen in huis rondlopen en je dan nog een baby er bij krijgt. Maar geniet er ook van.
Maak me soms te druk door bijna de hele week elke dag weg te zijn en dan merk ik wel dat dat niet erg helpt.
Abigail is op het moment ook niet echt makkelijk. Kan heel erg zeuren en als je nee zegt toch lekker doen wat ze zelf wil, dus die moet best vaak straf krijgen .

Aaron slaapt sinds een paar dagen in zn grote bed en we hoeven alleen nog maar een paar dingetjes op te hangen en dan kan Abigail in haar nieuwe kamer!

Fijn dat je ons blijft volgens Supertje, zal niet altijd makkeljk voor je zijn om de verhalen te lezen.

Op t moment zitten we midden in het winterweer.....hopen sneeuw (gelukkig niet zo erg als in Buffalo/New York maar toch wel erg vroeg en het landwerk is nog lang niet klaar!
Al 3 nachten -14 gehad!

Brrrrr koud, wat is het hier dan nog aangenaam met +7 tot +15 graden ;-)Veel koeien lopen nog buiten, hoewel na een regendag vorige week ineens veel koeien naar binnen moesten.
Succes met het winterweer en de drukte met 2 dreumes/peuterkindjes ;-)Hier ook een lastig meisje, niks is goed, alles is stom of saai en als we niet dit of dat doen dan gaat mevrouw nooooooit meer... (avondeten/slapen/luisteren, verzin t maar). Pfffff.
En ze komt ook met woorden thuis zoals: 'echt wel jongen...' 'hallo, ik ben aan het nadenken hoor' 'Luisteren jullie niet ofzo....'enz.
Belooft nog wat ;-(

Terug
Bovenaan