Esk, Yndew & Wenser

Het gaat al opschieten Wenser! Spannend hoor,, dus ws echt iets wat bij jou hoort.....Succes, dit zijn toch wel de laatste loodjes....dan begint het wachten!
Ben heel benieuwd!!

Supertje, kan je gevoel ook goed begrijpen hoor, en soms helpen die stomme hormonen ook niks!

Spannunnd!! :)

Vind je deze zwangerschap zwaarder als de vorige? Ik kan niet zeggen dat ik veel te klagen heb, maar het valt me toch iedere zwangerschap iets zwaarder lijkt het wel.
Heb op t moment best wel last van mn ribben en adem te kort (baby zit best wel hoog denk ik) had ik bij de vorige 2 niet echt....

En stiijfjes begin ik al te worden ;-) als ik te lang op een kant lig in bed dan is mn heup stijf...dus lig soms een beetje te draaien en te draaien.

Verder veel stress bij mn man....eindelijk eindelijk zijn ze nu dan de droge mais er af aan het halen. Normaal is dit mid-eind Oktober...maar het was steeds te nat. Toen is het met harde wind allemaal plat gegaan en daarna dus geknoei om het te combinen.

Hebben jullie allemaal Sinterklaas gevierd? Wij vieren het nog wel, maar eigenlijk dicht tegen Kerst pas ;-) omdat we dan pas konden met zn allen. Lastig om een datum te prikken met zo veel familie. Dus over 1,5 week gezellig met alle zussen/schoon zussen uit eten en gedichten met een kadootje en daarna een keer pot luck (American Dinner) met de fam en kadootjes voor de
kids!

Ja ik vond deze zwangerschap zwaarder, maar wijt het vooral aan dat er 5 jaar extra op de kilometerteller staat ;-) En natuurlijk heb je gewoon minder rust met 1 of 2 koters die rondlopen. Maar ik denk toch dat de leeftijd hoofdoorzaak is bij mij.
Die heup herken ik maar al te goed. Komt misschien ook uit je bekken, bij mij wel. Ik heb er al 2 maanden last van, en vorige keer bij de bekkentherapeut heeft ze het losgemasseerd omdat alle spieren (of waren het nu banden?) helemaal stijf waren. Ik kan max 2 uur op een kant liggen en draai niet in mijn slaap, dus elke twee uur wakker en dan kussens tussen mijn benen en onder mijn buik vandaan halen, heel voorzichtig omdraaien en alles weer goed leggen en hopen dat ik gelijk weer in slaap val.
Maargoed na dit weekend nog 1 week tot de uitgerekende datum.
Vervelend van de mais, het is inderdaad laat zeg. In NL is de mais er al lang af. En jullie hadden al vorst en sneeuw toch?
Wij hebben gisteren sint gevierd bij mijn zus en zwager. Super gezellig, en ook best druk. Fem en ik waren allebei kapot (en niet te genieten) vandaag. Goeie combi dus met zijn tweetjes... NOT. Ik vind het wel fijn dat het weer voorbij is, het was allemaal spannend en druk en veel snoepen enzo de afgelopen weken. Een beetje rust en regelmaat gaat Fem wel goed doen.
Nu voorbereiden richting kerst. Morgen wordt de boom opgetuigd. Ook wel weer leuk!Groetjes en sterkte met je ribben. Heel vervelend is dat! Hopelijk dat het kindje snel zakt.
Wenser

Hallo dames!

Wenser en sparkle ik heb dat nu ook hoor er staat ten op zichte van de vorige zwangerschap 8 jr extra op de teller ;-)
Merk zeer zeker dat het zwaarder is!

Sparkle wat vervelend van de maïs zeg! Hier idd is het maïs er al ff af in de omgeving..
Vervelend van je ribben hopelijk gaat dat over.

Wenser spannend nu nog 1 week zeg hihi

Donderdag ben ik 27 weken, schiet ook op..kwa klachten schiet het niet op..morgen ga ik op gesprek bij mijn manager en dan ga ik aangeven om nog op kantoor te gaan werken.. dat is het laatste wat ik probeer dan houdt het op..

Verder loopt het best prima met school dus nog even het 1 en ander afwerken in de praktijk en dan is het klaar kan ik alles op papier zetten.

Nou ik ga jullie fijne dagen wensen alvast!

Liefs Annemarie

Oh lekker Annemarie, dan zal er een last van je schouders vallen! Heerlijk toch als dat allemaal klaar kan zijn voor de bevalling.
Vervelend dat je werk niet lukt. Hopelijk heeft je manager begrip en vinden jullie een oplossing... Succes met je gesprek morgen. Dat is altijd wel even zo'n dingetje ;-)

Zo de sinterklaas zit erop. En heb met volle teugen genoten. Heerlijk met 2 peuters compleet in de ban van sinterklaas. Zaterdag gelijk de kerstspullen maar in huis gezet. De jongens vinden het allemaal zo leuk en spannend. Gelukkig maakt dat alles goed. Valt me eigenlijk niet zwaar zoals ik eigenlijk verwacht had. We gaan volgend jaar toch nog IUI proberen. Oudste gaat dan naar school en de tweede gaat 3 ochtenden naar de peuterspeelzaal dan. Dus ook meer tijd ervoor. We wachten nog tot april of er spontaan nog iets gebeurt.

Terug
Bovenaan