Ja ik vond deze zwangerschap zwaarder, maar wijt het vooral aan dat er 5 jaar extra op de kilometerteller staat ;-) En natuurlijk heb je gewoon minder rust met 1 of 2 koters die rondlopen. Maar ik denk toch dat de leeftijd hoofdoorzaak is bij mij.
Die heup herken ik maar al te goed. Komt misschien ook uit je bekken, bij mij wel. Ik heb er al 2 maanden last van, en vorige keer bij de bekkentherapeut heeft ze het losgemasseerd omdat alle spieren (of waren het nu banden?) helemaal stijf waren. Ik kan max 2 uur op een kant liggen en draai niet in mijn slaap, dus elke twee uur wakker en dan kussens tussen mijn benen en onder mijn buik vandaan halen, heel voorzichtig omdraaien en alles weer goed leggen en hopen dat ik gelijk weer in slaap val.
Maargoed na dit weekend nog 1 week tot de uitgerekende datum.
Vervelend van de mais, het is inderdaad laat zeg. In NL is de mais er al lang af. En jullie hadden al vorst en sneeuw toch?
Wij hebben gisteren sint gevierd bij mijn zus en zwager. Super gezellig, en ook best druk. Fem en ik waren allebei kapot (en niet te genieten) vandaag. Goeie combi dus met zijn tweetjes... NOT. Ik vind het wel fijn dat het weer voorbij is, het was allemaal spannend en druk en veel snoepen enzo de afgelopen weken. Een beetje rust en regelmaat gaat Fem wel goed doen.
Nu voorbereiden richting kerst. Morgen wordt de boom opgetuigd. Ook wel weer leuk!Groetjes en sterkte met je ribben. Heel vervelend is dat! Hopelijk dat het kindje snel zakt.
Wenser