Esk, Yndew & Wenser

Lief dat je aan mij denkt!
Nou een beetje vreemd verhaal, maar zit nu op dag 29 en geen ongi. Ik had licht bloedverlies vorige week za, en daarna niks. Maar ook geen positieve test. En ook geen zwangerschapsverschijnselen. Ik heb een paar hele spannende dagen achter de rug, maar toen ik vanmorgen met een early-test nog steeds wit testte, heb ik mijn hoop wel een beetje verloren.
Misschien ineens geen ei gehad?

Nou ja, geen idee dus wanneer IUI begint (of hopelijk helemaal niet). Eerst maar eens duidelijkheid krijgen, want dit is killing.
xxx
Wenser

Na een zeer spannende week ben ik nu echt ongesteld geworden. Ik kan het bijna niet geloven, had morgen toch wel een licht positieve test verwacht op dag 31. Maar... mijn lijf zegt anders.

Moed verzamelen en nu de IUI met hormonen tegemoet.
Wenser

Pfff..wat n spanning nog zeg!!! Natuurlijk heel jammer....Sterkte om dit ook toch weer even te moeten verwerken...
Zal toch weer even slikken zijn, nu het allemaal definitief wordt!
Heel veel sterkte en succes meid!

liefs,
Sparkle

Ja was echt niet leuk. Maar de moed weer verzameld, mijzelf opgeraapt en vol verwachting het IUI-traject in. Vandaag prikles gehad, en dat viel gelukkig mee. Het is wel een beetje onwerkelijk, maar op zich ook wel fijn dat ik door drukte op mijn werk, weinig tijd heb om er teveel bij stil te staan.

Wordt natuurlijk weer spannender over een week of 3.
gr.

Terug
Bovenaan