Esk, Yndew & Wenser

Fijn Wendy dat het beter gaat en ook goed dat je je nu gelukkig kunt voelen met je gezinnetje, al is er soms de wens.... Maar gelukkig is die knoop doorgehakt en kun je t loslaten.

Hier vandaag weer ongi geworden, start van ronde 19. We zijn nu langer met kindje 2 bezig als toen met Femke. Wel heftig om te beseffen, zeker omdat ik er dit keer een goed gevoel over had. Maar dat was whishfull thinking.

Vandaag ook de uitslagen gehad. Mijn progesteron die vorige keer onder de maat was, lag dit keer wel binnen de waarden. Maar ze twijfelt wel of ik genoeg aanmaak. De zaaduitslag was weer net onder de maat. Dus dat was even balen, want manlief heeft er heel veel aan gedaan (gezond eten, stoppen met roken en natuurlijk ook van de medicijnen van de hernia af) en dat heeft dus geen effect gehad.

We krijgen nu 3 IUI's , daarna lacrascopie en daarna weer 3 IUI's. Ze hopen met een lichte stimulatie en het opwerken van de zaadjes net het zetje te kunnen geven dat nodig is. Ik hoop het ook! Nog 2 cycli wachten helaas wegens een wachtlijst, maargoed dan gaat er wat gebeuren. Ik moet er eerlijk gezegd ook nog even aan wennen, dat we nu de behandelingen in gaan.

Wenser

Hey Wenser..!
Spannend hoor dat jullie nu echt de behandelingen gaan krijgen, maar hopelijk gaat het jullie goed helpen!!
En misschien geeft dat ook wat rust, nu je weet dat er straks wat gaat 'gebeuren' even 2 maandjes 'rust'!
Hoop echt zo dat je snel zwanger mag zijn!
Wel vervelend voor je man idd als ie zo goed zn best gedaan heeft. Maar t aantal wil toch niet altijd alles zeggen...geld natuurlijk niet voor iedereen, maar mijn man zn zaadjes waren niet eens mobiel genoeg om met IVF naar de eicel toe te komen volgens de arts.....!
Heel veel succes iig! En laat je niet gek maken door al dat ziekenhuis gedoe...al heb ik makkelijk praten natuurlijk ;-)

liefs,
Sparkle

Dank je sparkle. Ik probeer mij niet gek te laten maken. En ben ergens ook wel blij dat het nog even weg is, want ik moet er zo aan wennen.
En eht voelt ook wel als laatste kansen, hoewel dat ook niet helemaal zo is (er is altijd nog kans op natuurlijke zw.schap). Maar nog 6 x IUI en 3 x IVF als we dat zouden willen (en als het niet verandert in het basispakket), en dan voelt het voor mij toch wel definitief.

Nou ja, eerst maar eens de eerste stap zetten, niet alles tegelijk.

Zo is het! Veel sterkte hoor, blijf aan je denken!
Kan begrijpen dat het als een hele definitieve stap voelt...

liefs,
Sparkle

He ik heb net een heel verhaal getypt en weer niet geplaatst. Wordt er gek van, dat heb ik zo vaak en ik maak dan ook geen kopie van de rest, dus moet alles weer opnieuw intypen.

Hier wordt het langzaam weer wat rustiger met werk en thuis. Heb een aantal goede gesprekken gevoerd over de werkverdeling, en dat heeft geholpen. Op zwangerschapsgebied weinig nieuws, 8 november intake IUI en deze ronde wienig hoop omdat we door de opzwemtest niet rond mijn ei hebben kunnen klussen.
Geeft ook wel weer even rust.

Femke was afgelopen weekend ziek, overgeven enzo. Hebben jullie kindjes de eerste herfstvirusjes ook al weer te pakken?

gr.
Wenser

Irritant dat het steeds niet lukt om een berichtje te plaatsen...Zelf geen last van gelukkig (geloof ik...).

Fijn dat het allemaal wat beter loopt met thuis en werk...
Hopelijk geeft het je wat rust, maarja, in je hart wil je natuurlijk dat het allemaal een beetje opschiet ;-)
Mag je dan in Dec. met IUI beginnen, of weet je dat nog niet?

Is je meisje al weer helemaal opgeknapt? Aaron is ook wel wat ziek gweest en een tijd heel erg verkouden, maar dat is gelukkig weer over.
Niet lekker zijn had vooral te maken met zweren in zijn mond...daardoor wilde hij zijn speen in bed niet, en kon hij niet goed in slaap vallen....Gelukkig is Aaron helemaal niet vaak ziek, maar hij was wel erg zeurderig, kan daar niet zo goed tegen omdat hij normaal supermakkelijk is :)
Hij is wel echt een boef, soms echt ff een strenge hand nodig ;-)

Zit zelf de laatste dagen niet helemaal lekker in mn vel...vind het allemaal best druk, en ben een beeetje moe en slapjes, misschien ook iets onder de leden....T zou ook kunnen zijn dat het door het afvallen komt...ben hard bezig. Ben nu 9 kg kwijt en wil er eigenlijk nog 2,5...dan zit ik op mijn streefgewicht, maar dat valt me de laatste daagjes dus ff zwaar...:) Verder geniet ik veel van mijn kindjes!
We zijn ook weer plannen aan het maken om naar NL te gaan. We zitten nu een beetje vast met de boerderij en mn zwager zit nog op school, dus alleen de tijden die hij vakantie heeft kunnen wij weg...hebben nu plannen voor Dec. maar ik wil graag langer (mijn man gaat max 11 a 12 dagen) dus nog een oplossing zien te vidnen hoe ik dat ga doen met 2 kids!

Sterkte Wenser, k denk best vaak ff aan hoe het met je gaat!

heel verhaal weer ;-)
liefs,
Sparkle

Hey Sparkle, jij reageert altijd zo snel :) Tof dat jullie al weer aan t kijken zijn voor een tripje naar NL. Jeetje met 2 kindjes reizen, das wel heftig. Succes met het vinden van een oplossing. En met je vermoeidheid. Kan ook aan de herfst liggen. En misschien kun je een goede probiotica kopen. De waarde daarvan wordt onderschat en zeker als je aan t afvallen ben, kan dat net een beetje helpen om je lichaam weer fit te krijgen.

Fem is weer beter maar wel zeurderig overal allemaal pijntjes, waarvan ik niet weet of het nu echt zo is. Herkenbaar dus.

T buikgriepje hebben wij uiteindelijk ook gehad. Gelukkig was het nog neit op zijn ergst toen Fem wakker was en de hond er nog uit moest, maar dat was al heel lastig. Daarna ging het los, bij alletwee tegelijk en de hele nacht. Dan moet je er niet aan denken om 1 of 2 kleintjes om je heen te hebben.

Of ik in dec met IUI mag beginnen weet ik niet, maar ik neem t wel aan. Zal eind nov, begin dec zijn dan, dus niet rond de kerst. Dat scheelt hopelijk.

gr. Wenser

Ja, check hier meest elke dag eventjes...heb zo mn vaste rondje op t internet...haha...

Bedankt voor de tip...zal eens kijken!

Spannend hoor met de IUI!

Terug
Bovenaan