Esk, Yndew & Wenser

Hey dames!

@sparkle wat ontzettend leuk dat je ouders er zijn  :) Lekker van genieten... Jeetje jouw meisje groeit ook zo goed en wat is zeer vlot met dat rollen! Dani doet alles op haar gemakje hahaha  :p  wat betreft die kilootjes ik begrijp je...ik weeg nu minder als voor mijn zwangerschap, maar dan ben ik nog te zwaar jow..

Komt vanzelf wel denk ik dan! Ik doe zoveel mogelijk mijn best.

@wenser hidde alweer 5 mnd wat gaat het toch snel! Het lekkere weer is er gelukkig nog steeds en ook hier lekker genieten. Och die zwemlessen vreselijk he! Ik ben zo blij dat Jill haar 3 diploma's heeft, maar nu wordt Dani de volgende jeeee  *kuch*

Vandaag verwacht ik een telefoontje van mijn leidinggevende omdat ik me afgelopen woensdag ziek gemeld heb. Ben benieuwd wat ze gaat vragen...zolang ik nog niet eens fatsoenlijk kan wandelen en mijn huishouden kan doen vind ik het niet verstandig mezelf op de werkvloer te vertonen! Ik kan Dani nog steeds met moeite naar boven brengen dus het is goed...even rust dan komt de rest vanzelf!

Fijne dag dames

Liefs Annemarie

Supertje: hoe is het nu met je?

Annemarie, jeetje dat is nog niet best met je zeg. Groot gelijk dat je nog even tijd neemt. En hoe reageerde je leidinggevende?

Ik vind zwemles (nog) niet heel vervelend hoor. Zitten er pas vanaf jan. op.

Ik ga lekker slapen. Hidde is ziek, flinke koorts dus het zal een druk nachtje worden denk ik. Zo zielig voor die kleintjes....

Is Hidde al weer een beetje opgeknapt wenser?

Hier net een cyclus van nog geen 4 weken gehad. 8 juni eisprong en gisteravond ongesteld geworden.  De IUI zal dus een maandje later starten. Heb over 2 weken de nacontrole. Had zelf mijn NOD op morgen staan. Maar wel fijn dat mijn lichaam het wel ineens lijkt te snappen. Dus wie weet, de volgende ronde. We kunnen het nu wel een plekje geven. Nog wel moeilijke momenten, maar het is ook pas 5 weken geleden.

hehe, even zoeken hier weer....waarom ze nou ieder half jaar t weer moeten veranderen????

Hoe gaat ie hier verder?
Supertje, een beetje t idee dat je aan t herstlellen bent? Hou jezelf lekker rustig hoor...spannend allemaal weer....vond je het tegenvallen een maand later? Of wel lekker rustig even?

En de andere meiden?

Het valt nog verder tegen. Hij heeft een berekening gemaakt. Daar kan de verzekering om vragen namelijk.  Ik heb 40 % kans om spontaan zwanger te worden. Dus mag nu niet verder met IUI tot ik 37 geworden ben. Of mijn cyclus moet weer worden als voor de LEO.  Heb nu net een korte cyclus gehad en hij verwacht dat dat nog even doorzet. Ik baal ontzettend van dat wisselen iedere keer. Vorig jaar krijg je te horen dat het waarschijnlijk niet meer gaat lukken. Dan wil je IUI en blijk je toch spontaan zwanger. Toen het misging zei hij dat we gelijk met IUI mochten gaan starten en nu moeten we zelf maar weer aanmodderen.

He meid...wat vervelend weer...
Net alsof ze niet door hebben dat ze met mensen omgaan...
Zo wordt je wel weer erg heen en weer geschud. Hoe lang zou je nu nog moeten wachten tot je 37 bent?
Ben je blij dat je cyclus weer een beetje beter is, heb je dit weer.

He dames!

Allereerst wat een vreselijk irritante hitte hier bah! Lig met koelekementen in bed...Dani alleen in haar luiertje we hopen deze nacht te overleven...

@supertje sorry hoor maar dat gaat toch nergens over wat hij zegt?? Wachten tot je 37 bent hallo met 36 zit je al in een risicogroep daarom wil ik nu nog gauw aan de gang! Hopelijk draait hij bij want ik vind het een raar argument zal wel aan mij liggen...ben zwaar ongesteld dus ik kan momenteel weinig hebben en ik gun jou zo graag die derde dat ik hier boos van word...

@wenser hoe gaat het met jou en Femke en hidde??  Ook zo vreselijk warm?? Wanneer Heb je vakantie en ga je nog weg?

@sparkle hoe gaat het bij jou in Canada??  Vraag me af wat voor weer het bij jullie is hihi... alles goed met de kindjes??

Hier gaat alles goed, ik ben langzaam weer begonnen met werken...maar ik ervaar nog vreselijk veel pijn aan mijn bekken...mijn baas heeft te snel gepusht te gaan werken, dus vrijdag op gesprek ga ik aangeven dat het nog een stapje rustiger moet.

Dani groeit super goed! Maandag bij de kinderarts geweest en ze woog nu 7640 gram hollands welvaren  :) Geen ruisje meer op haar hartje gelukkig. Sinds kort eet ze groente en fruit wat ik zelf klaarmaak. Alles verdeel ik nu nog in ijsblokjeshouders, maar ze eet al aardig veel : -p   2 klontjes inmiddels hihihi

Nog steeds 4 voedingen en tot nu toe slaapt ze van ongeveer 19.45-7.00/7.30

Al met al ik klaag niet zou nog wel 5 van zulke kindjes willen!

Fijne avond dames

Groetjes liefs Annemarie

Terug
Bovenaan