Esk, Yndew & Wenser

Hey supertje...

Wat ontzettend balen dat dit je overkomen is! Je hebt een mooi stukje tekst gemaakt die ik met een kleine brok in mijn keel gelezen heb...

Fijn dat je kinderen nog dingen 'aannemen',  maar kan me voorstellen dat op dat moment je moest inhouden niet te gaan huilen of iets in die richting...

Hopelijk voel je je inmiddels lichamelijk ietsjes beter en kun je met de loop der tijd dit een plekje geven...nog steeds zal ik voor je duimen en hopen dat je nogmaals zwanger mag worden dit keer met een betere afloop...

Meid sterkte

Groetjes Annemarie

Hoi lieve supertje, hoe is het met jou?

Ik durf bijna niet over baby's te beginnen,  maar ben ook erg benieuwd hoe het met Annemarie en Sparkle gaat. Zijn jullie al de 'oude'(voor zover dat kan) en hoe gaat het met de kindjes? Hier gaat het goed, wel druk want 2 tandjes aan het doorkomen dus een zeer mopperig mannetje en nog steeds 1 a 2 nachtvoedingen. Hopelijk gaat ie snel eten ;-) Maar verder is ie lief en groot en kan al zo veel.

groetjes

Hey Wenser! Hier gaat alles goed, gisteten op het CB geweest en Dani woog 6840 gram met een lengt van 63 cm  :) Haar 2e prikje gehad waar ze gelukkig niet ziek van is  :)

We hadden gisteren een rondje artsen, gestart bij de huisarts met Dani ivm 3 wk aanhoudende diarree. Er was twijfel over koemelkallergie,  maar gelukkig werd er gezegd dat dat niet het geval was. Vervolgens consultatiebureau en daar nogmaals gevraagd over koemelkallergie,  ook de kinderarts sloot dat uit. Daarna osteopaat en die was tevreden,  Dani had spanning op haar borstbeentje dat heeft hij behandeld en wij hebben oefeningen gedaan met haar.

Kwa voedingen zit ik nog steeds op 4 voedingen, 2x 230cc 's ochtends en 's avonds, 2x 200cc overdag. Dani krijgt tussen 19.30/20.30 haar laatste fles en tukt door tot ongeveer 7.30 en soms iets vroeger of juist later. Ik klaag dus zeer zeker niet!

Verder is het een heerlijk, vrolijk en tevreden meisje waar ik van geniet! Zelf ben ik nog steeds niet goed hersteld van mijn bekkenklachten, hierdoor ga ik dus niet werken 15 juni en ga ik bepalen met de bedrijfsverpleegkundige hoe te reintegreren...

Wenser, vindt je het niet lastig die nachtvoedingen? Wel leuk dat Hidde tandjes krijgt! Ik vind dat enorm schattig die eerste tandjes hihi  :)

Sparkle ben ook benieuwd hoe het met jouw spruit gaat  :) Liefs, Annemarie

Wenser, mijn pech mag jullie geluk niet bederven hoor. Gewoon lekker babypraat neer zetten. Tja die voedingen.  Ik heb dat bij de tweede ook heel lang gehad. Het gaat een keer over hoor! (Alleen het doorslapen snapt hij nog steeds niet😅.)

Zowel lichamelijk als geestelijk is deze miskraam zwaar voor ons. Ik heb nog 9 dagen na de curettage gevloeid en testte afgelopen zondag nog steeds licht positief met een action test. Het HCG is dus nog niet uit mijn lichaam.

Ah supertje enorm veel sterkte nogmaals...lijkt me ook zuur om toch nog licht positief te testen het herinnerd je aan wat er gebeurd is..

Goed van je om alles zo mooi af te sluiten ik las ergens anders hoe je dat ging doen...

Ik hoop dat je het een plekje kunt geven...

Liefs

Sorry meiden....beetje druk hier. Mijn ouders zijn hier op t moment dus van alles te doen en bij te kletsen. Nu zijn ze even met de kinderen naar de bakker, dus even snel t huis opruimen en n momentje voor mezelf ;-)

Naomi doet het echt super goed. Ze is alweer bijna 4 maanden. Net gebeld voor haar tweede prikje, dus dan ook weer wegen. Ben wel benieuwd! 2 maanden geleden woog ze al 6400 gr. En ze blijft lekker groeien.

Ze draait zich nu van dr buik naar de rug om en is hard bezig met oefenen naar de andere kant...ze wil graag staan en heeft nu ook echt door als zij alleen in de box ligt en wij aan het eten zijn. Dan gaat ze net zo lang gillen/huilen tot ze er bij mag zitten.
Verder is ze echt n hele makkelijke en vrolijke baby.

Pff...lijkt me best zwaar nog nachtvoedingen, alhoewel je je er ook wel weer op instelt...Maar Naomi slaapt nu al bijna 2 maanden helemaal door, kan dus heerlijk doorslapen.

Verder voel ik me lichamelijk wel goed, voel alleen de kilos die er nog aan plakken...misschien doe ik te moeilijk, maar wil binnenkort wel weer gaan beginnen met afvallen, want voel me zo gewoon niet echt prettig.
In Oktober hebben we 2 trouwerijen in de familie, dus dat wordt mijn doel. Gelukkig hoeft er deze keer niet zo veel af als de vorige keren, dus weet dat ik het kan. Nu t nog even gaan doen he, wel wat lastiger denk ik met 3, om dan tijd te vinden om te gaan sporten etc.

Goed ga nog even van mn 'vrije tijd' genieten.
Hebben jullie genoten van het warme weer? Hier ook warm!

Ja het was heerlijk weer. 's morgens om 9 uur de tuindeuren open en nu m 21 uur nog niet dicht. Zalig. Jeetje jullie dames groeien ook al zo hard. Hidde ook, is nu 8 kilo, 5 mnd. Hij draait zich wel af en toe om naar buik, maar terug nog niet hoor, en het is nog niet dat het altijd lukt. Staan wil ie idd wel, als we m tot zit optrekken, gaat ie gelijk door naar staan.

Ik ken het, drukte. Ik ga nu maar even strijken, want daar kom ik door de weeks niet aan toe. En zaterdags vaak verjaardagen en zwemles, dan is alleen de zondag nog over ;-(

Vele plezier Sparkle met je ouders. Vinden ze wel heel leuk denk ik, om hun nieuwe kleinkind live te zien ;-)

groetjes

Terug
Bovenaan