Esk, Yndew & Wenser

Supertje ik vind het ook mooi om te lezen hoe je met je verdriet en onzekerheid toch de kracht vindt door de Heer. Ik hoop dat het toch nog goed afloopt, want inderdaad bestaan wonderen. sterkte

Helaas heeft vannacht de miskraam doorgezet en heb ik tussen de middag een curettage gehad ivm hevig bloedverlies. (Had vanmorgen al ruim een liter verloren) Aan de ene kant leeg en verdrietig, maar ook een beetje opgelucht dat het nu definitief is.

Dag lief klein engeltje,
wat was je welkom en zo ontzettend gewenst. Na 2,5 jaar wachten was je eindelijk daar. Ik zag je hartje kloppen, op het moment dat ik al dacht dat ik je al kwijt was. Maar jij gaf het zomaar nog niet op. Al werd mij wel gezegd dat het niet meer goed zou komen. Ik heb gehuild, gebeden en gesmeekt of je toch niet bij me kon blijven. Helaas het heeft niet zo mogen zijn. Al was je nog in zo'n pril stadium, jouw hartje klopte in zijn eigen ritme onder het mijne. Je was een deel van ons. Mijn buik is leeg en mijn hart dat huilt. Dag lief kleintje. Voor altijd in mijn gedachten.
Liefs mama.

Lieve Super te, ik vind het zo erg om te lezen dat het nu zo is afgelopen. Ik kan mij aan de ene kant niet indenken Hoe het is en aan de andere kant je verdriet goed begrijpen omdat ik zelf ook zo bang was dat mijn bloedverlies zou eindigen in een miskraam. Het is altijd heftig, maar zeker als je al zo lang bezig bent. Meis heel veel sterkte, hopelijk voel je je gedragen door je geloof. Maar verdriet mag er zijn, moet er zelfs zijn denk ik. Ik hoop dat je zelf goed herstelt. Het is niet niks.

Wat een mooie boodschap heb je opgeschreven. Sterkte en Xxx Wenser

Heel veel sterkte lieve Supertje...weet hoe je je voelt. Mooi verwoord. Nu rustig weer aan sterken. Heb toen ook veel bloed verloren en vreet echt even een gat lichamelijk. liefs...

Nog steeds bloedverlies. Vrijdag teruggeweest. Maar ze deden er nog niks aan. Zaterdagavond hevige krampen en weer stolsels. Het wordt nu wel minder. Mijn lichaam staat nog op zwangerstand. Test nog steeds positief. Heb echt het gevoel dat ik het zo nog niet af kan sluiten. Inmiddels wel aardig uitgehuild voorlopig. Vind het wel heel moeilijk om overal geboorteborden enz te zien. De jongens zijn ook behoorlijk van slag geweest. De jongste liep vorige week de badkamer binnen toen ik zoveel bloed verloor. Heb ze het op een simpele manier uitgelegd en daar hadden ze voldoende aan. Op deze leeftijd nemen ze het gewoon nog aan. Daarmee was het voor hun duidelijk en ook klaar gelukkig. Vandaag was onze jongste boef jarig. Hebben het bescheiden gehouden en hij was helemaal blij.

Jeetje meis, wat heftig allemaal. Ik snap wel dat je het nog niet af kunt sluiten, je zit er middenin. Wel heel fijn dat je kinderen het 'begrijpen' op hun manier en dat je toch zijn verjaardag hebt kunnen vieren. Logisch dat het geen groot feest was, maar dat zal hij niet gemist hebben. Het is al fijn dat jullie het op konden brengen. Meis ik hoop dat je lichaam snel geneest en stiekem (maar dat is ook wel te vroeg om te zeggen misschien) dat je lichaam het nu weet en je toch weer snel vanzelf zwanger bent.
Knuf

Ach meid, wat dubbel zo allemaal....
En kan het goed begrijpen dat je het op deze manier ook allemaal ff niet meer weet. Wel heftig voor zo'n kleintje om mama zo te zien natuurlijk.
Ik weet nog wel dat het bij mij ook een hele tijd geduurd heeft voor ik n beetje over de schok van de miskraam zelf was...Was ook heel erg bang na mnn laatste bevalling dat ik veel bloed zou verliezen.

hopelijk kun je je een beetje laten verwennen. En een extra knuffel krijgen van je kereltjes...Sterkte meid, meer weet ik niet te zeggen. Neem ook gewoon de tijd voor jezelf om hier over heen te komen...Het is toch een heel rouwproces.

liefs

Terug
Bovenaan