Esk, Yndew & Wenser

Annemarie: Goh wat een dame is Dani zeg, Hidde is blijven hangen op 8 kg bijna. Hij eet niet echt veel, drinken des te meer, zeker met de warmte. Ik geef nogsteeds BV, nog geen kunstmelk aan te pas gekomen. Daar ben ik best trots op.

Supertje: wat een teleurstelling weer, ik kan mij zo goed voorstellen hoe dat voelt  als je weer moet wachten, wachten, wachten....(hoewel ik geen miskraam heb gehad natuurlijk, dus dat kan ik mij ook echt niet voorstellen). Ik hoop zo dat je lichaam het nu 'door' heeft en dat het vanzelf lukt. Maar idd wat Annemarie zegt: als je toch aandringt vanwege je leeftijd? De verzekeraars hebben het wel voor het zeggen in medisch land helaas ;-((( Meis ik denk aan je, lees regelmatig mee (maar kan op mijn telefoon slecht inloggen, dus antwoord dan niet). Echt ik GUN het je zooooo!

We hebben de warmte goed overleefd. We hadden ook nog Femkes 5e verjaardag + feestje, dus een extra beproeving in de hitte, maar het is allemaal prima gegaan. Op het feestje (woensdag) kon waterpret natuurlijk niet ontbreken. Mijn man en ik zijn beiden in de winter jarig, dus heerlijk dat Femke dit nu heeft. Hidde zit natuurlijk ook in de winter straks. Volgende week wordt t weer warm. Hopelijk gaat niet alle hitte op voordat wij in augustus vrij zijn!!!

Ik ga gauw slapen, na zo'n razend drukke week. Succes allemaal weer ook met werken Annemarie!)

@annemarie. De gyn wil problemen voorkomen. Dat snap ik wel,  het is alleen wel een flinke tegenvaller. Maar goed, dat hebben we weer geïncasseerd en gaan weer door met het "normale" leven.  Hier genieten we van het weer. Ze houden spontaan siësta. Dus op het warmst van de dag slapen ze. Hebben op 1 slaapkamer na overal airco. Dus ze slapen heerlijk. We gaan nu wel meer tijd voor onszelf creëren.  Ze gaan een aantal zaterdagen uit logeren.

Je hebt nu wel een vrij normale cyclus annemarie? Maar je kunt nog niet verder neem ik aan. Met een keizersnede en je bekkenproblemen nu. Hoop dat je daar snel vanaf bent.

@sparkle ook een hittegolf bij jullie?

@wenser wat gaat het hard he. 5 alweer.

Hoi hoi meiden...sorry alweer een tijdje geleden...maar kan nog niet erg wennen aan de nieuwe lay-out hier en dan ben ik vaak ineens weer uitgelogd....

Nee, geen hittegolf hier gehad. We hebben gewoon ons normale weer :) Af en toe hete dagen, maar ook vandaag was het weer koel.
Veel regen gehad, maar uiteinlijk werd het een mooie dag en hebben we voor het eerst gezwommen in ons Eigen zwembad...was pas vorige week open gemaakt....dus onze eerste duik. Kids waren erg dapper ook al was het aardig fris (20,5 C)

Hier gaat het heel goed met de kids. Aaron mist school al wel een beetje. Hier is het system wat anders opgezet. Kinderen gaan met 5 jaar pas echt met school beginnen, en het gaat per leerjaar, en omdat Aaron in Januari geboren is, is hij al 5 jaar 9 maanden in de het leerjaar dat hij gaat beginnen. Afgleopen jaar is hij wel een ochtend naar school gweest, en dat is aankomend jaar weer zo. Vind het wel jammer, want hij is er echt aan toe, maar ook wel weer fijn dat hij nog even lekker thuis is...
Anders zie ik hem zo weinig (lange dagen, met de schoolbus heen en weer enz). Heb ook eigenlijk niet zo door hoe hard hij al gaat, want ik had vandaag een werkje gedaan met m en hij werd boos dat hij niet zelf de olifant mocht uitknippen, ik dacht dat het nog te moeilijk zou zijn, maar uiteindelijk zelf laten proberen en t ging heel netjes. En zn naam geoefend op stippeltjes, was ook al netjes....

Abigail blijft een fel tantetje en probeert alles gelijk op te doen met Aaron.
Ze gaat volgend jaar ook een ochtend naar school, kijkt ze nu al naar uit! :) ze zal het vast fantastisch vinden!

Naomi blijft lekker doorgroeien, deze week is ze alweer 5 maanden. Ze drinkt nu meestal 5 x op een dag bij mij en ze krijgt ook wat pap. (rijstebloem) de eerste x proberen werd ze al meteen boos toen het op was...kleine schrokop ;-) ze is een lekkere dikkerd en ontwikkeld zich goed, ze rolt van buik naar rug en andersom en zit al aardig stevig. En ze is eigenlijk altijd vrolijk, een lekker makkelijk kind dus!

Wat zijn bij jullie de vakantie plannen?
Wij wilden eigenlijk volgende week een weekje weg, maar dat gaat niet lukken met t landwerk...
Ws wordt het dan begin aug. GAan gewoon n weekje in een stacaravan achtig iets (sorry weet niet hoe ik het noemen) of in een klein huisje op n uur of twee hier vandaan...

Hey dames!

Ik moet ook steeds weer zoeken erg jammer dat het steeds veranderd!

@supertje respect dat je er zo mee omgaat erg knap   :)  lekker genieten van jullie geplande tijd samen!  En wie weet hihi.  Inderdaad moet ik nog even wachten vanwege de keizersnede en bekken.... eind aug is Dani 6 mnd, gaat hard hoor Poe! En 6 mnd na de keizersnede mag je in principe weer zwanger worden...

@wenser dan ga je nu helemaal schrikken...Dani woog gisteren 8040 gr en 67 cm! Flinke dame en toch nog binnen de CB lijntje hahaha!! Nog gefeliciteerd met Femke wat een leeftijd he 5 jaar...knap van je dat je nog bv geeft! Bij een eventuele 3e ga ik het weer proberen dan zie ik wel hoe hij/zij het doet.

@sparkle

Grappig dat daar alles zo anders is. Ik snap Aaron wel...Naomi alweer 5 mnd jeetje wat vliegt de tijd! Ik denk dat Dani en Naomi allebei lekkere schrokopjes zijn hahaha

Gisteren was het zover, mijn diploma gekregen en officieel afgestudeerd voor verzorgende ig...heerlijk! Werken gaat wel redelijk zolang ik mezelf maar goed in de gaten hou...

Wat betreft vakantie,  maandag 13 juli om 10.00 heb ik vakantie tot vrijdag 7 aug. Ik ga niet echt weg maar we hebben genoeg te doen! Veel vrienden van ons staan op een camping en hebben ons al uitgenodigd dus ik ga her en der kamperen hahaha!

Fijn weekend dames!

Xxxx

Hee van harte Annemarie! Die is in de pocket ;-)
Heerlijk, lekker een tijdje vrij, is al bijna zover...geniet er maar van!

Duimen jullie voor me? Donderdag NOD. Durf er eigenlijk niet op te hopen, maar aan mijn humeur te merken ( volgens mijn man dan) is het raak. Ik kan me nog inhouden om te gaan testen,  maar merk toch wel dingen die ik de laatste zwangerschap ook had. Heel veel puistjes ( normaal nooit last van) ben in de avond toch echt misselijk en heel erg duizelig.

Terug
Bovenaan