even andere klets .

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben iris 32j  aan mijn 10de ronde bezig voor het 2de kindje .
woon in brabant (uden) ben oorsprongkelijk limlander.en ben een vracht/auto/bus spuiter  -voorbewerker .

wie wil er meer vertellen over zich zelf HIhihihihihi ben wel nieuwschierig wie en wat  

groetjes iris32j 10de 2de

Hoi,

ik ben Randy ik ben 25 jaar en woon in Drenthe.
wij zitten nu in "ronde" 1 nadat ik afgelopen november ben bevallen van een prachtig meisje genaamd Ninthe* die een uurtje na de bevalling is overleden. (ik ben bevallen bij een zwangerschap van 21 weken en 5 dgn) Ninthe* had de ergste vorm van Spina Bifida (openruggetje) en zou niet levensvatbaar zijn.

Ik ben 30 januari nog gecurreteerd voor placentaresten, nu is alles schoon en zag de gyn een eitje op mijn rechtereierstok op springen staan.
We zijn nu dus volop aan het klussen en zullen het zien in de week van 5 maart.
(ik ben nog niet ongi geweest na de bevalling, maar ben blij dat mijn lichaam weer een eisprong aanmaakt)

Liefs Randy

hoi randy pfffffff wat een verhaal zeg.
 ik heb een dochter van 2.5j en mijn nod =+-7maart spannend .
ben nu met ovl testen bezig al 5dagen maar hem nog niet gevonden .

groetjes iris

Hoi ik ben Jacky en ik woon in omgeving Haarlem Noord-Holland.
Wij hebben al een zoontje van 2,5 en we zitten in de eerste ronde voor een broertje of zusje! NOd 5 maart, dus nog even geduld.....

Hij zou dan elk moment moeten komen....SPANNEND!!!!!

was je vorige keer snel zwanger?

de 3de keer dus best wel snel, ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat!

hoi randy

nee bij amber 18 maanden.

heb amber bij de geboorte bijna af kunnen geven plasenta liet los en brokkelde af   heb in een korte tyd toen veel bloed verloren en amber kreeg geen zuurstof /bloed dus dat was een spoet kijzersnede volledig onder narcose .

iris

poeh ook een mindere ervaring achter de rug, ik hoop dat het dit keer sneller gaat en dat de bevalling ook beter gaat.

ik had een bevalling van 46 uur (auwwww) maar zou het zo weer doen.

Terug
Bovenaan