even andere klets .

Hoi meiden,

ook hier nog iemand uit westfriesland. Ik ben Rina, net 30, ben nu 1,5 jaar saomen met mijn mannetje en we gaan in september trouwen.

Ik werk als secretaresse voor 4 dgn per week.

We zitten nu in ronde 3 voor ons eerste wondertje.

Groetjes Rina

Hoi hoi Iris,

Mijn naam is tweedekindje mijn sitenaam dus ik ben 32 jaar en zit in ronde 9 voor een tweede kindje. Wij hebben al een heerlijk, lief en mooi mannetje van twee en een half jaar maar zouden graag nog zo'n kanjer erbij willen. Ik vind het fijn om inderdaad even andere praat te hebben soms heb ik het idee dat het zwanger worden mijn hele leven momenteel beheerst dus even wat anders top idee! Wij wonen  in Almere ik heb al 11 jaar een relatie met de papa van ons zoontje en zijn heel gelukkig ik werk niet ben full time moeder en geniet daar op en top van. Die kleine zit sinds kort op de peuterspeelzaal hij vind het geweldig maar ik mis hem dan ontzettend de meeste moeders zeggen altijd heerlijk even tijd voor mezelf ik ben altijd blij als ik hem kan halen sta als eerste op schooltje op hem te halen. Voor de rest heb ik als hobby tuinarchitectuur en interieurinrichtingen. Nogmaals leuk even wat anders misschien tot schrijfs succes!

groetjes tweedekindje

Terug
Bovenaan