even andere klets .

hoi randy hoe heet dat bedrijf en waar licht het.

groetjes iris

Hoi, ik ben Marjanne en 22 jaar. Woon in Ov. Ben 1,5 jaar getrouwd met mijn man waar ik al 6 jaar samen mee ben. Hebben een heerlijke dochter van 1 en we zijn net deze week gestopt/gestart.
Kreeg bij mijn dochter op 36 weken zwangerschapsvergiftiging, maar heb haar gelukkig zelf kunnen baren na opwekken. Was wel te klein/licht/zware start, maar heb haar gelukkig kunnen houden en het gaat nu prima.
Heb echt weer zin om zwanger te zijn, vond het gewoon heerllijk.

Succes dames!!!

Hoi hoi

Ik ben anita(36) in moeder van Niek (2,5jr) ik woon vlak bij groningen.
Ik heb vorig jr 2miskramen gehad.Wij proberen nu ongeveer 1.5jr te gaan
voor een 2de kindje.Bij de 1ste heeft het 3jr geduurd in nu ging het wat
sneller maar nog niet met goede afloop,maar we blijven moed houden ik
moet 1mrt ongi worden dus we wachten maar weer af.

Groetjes Anita

hallo allemaal

Ik ben Cindy ik ben 29 jaar en ben bijna 6 jaar getrouwd met mijn lieve schat.
Samen hebben we een dochter van bijna 4.Ik woon in noordholland
west-friesland om precies te zijn. Ik ben hoofdcassiere in een supermarkt
en doe dit 2 dagen en 2 avonden in de week. we zitten nu in ronde 3
Zaterdag heb ik mijn NOD dus dat wordt weer spannend.
groetjes

Hoi

Ik ben Puckylief (schuilnaam) kom uit westfriesland (noordholland) ben 10 jr samen met mijn mannetje waarvan 3 jr getrouwd. Hebben een dochter van 21 maanden.
Werk oa als ergotherapeute 3dgn (maar zou graag een andere baan willen......dus een oproep aan alle meiden uit westfriesland: als jullie iets weten.....)
Zitten nu in ronde 6, maar mss ben ik wel zwanger (zie mijn topic over wondertje)

xx Puckylief

Hoi allemaal,

Ik ben mama van een heerlijk ventje van 3,5. Vorig jaar ben ik na 17 weken zwangerschap een klein meisje verloren.

Nu zijn wij in ronde 2 sinds de miskraam voor ons tweede kindje.

NOD (vermoedelijk) 2 maart

gr mama van MD

Hoi ik ben Sandra, 25 jaar oud en kom uit Rotterdam. Ga binnenkort verhuizen naar Zoetermeer (zuid holland)Mijn vriend en ik zijn pas een week bezig en dit zou onze eerste kindje worden. Allemaal best heel spannend. Dus ben wel benieuwd hoe snel het bij jullie allemaal ging. Kan namelijk niet wachten.

Hallo,

Ik ben een mama van een dochter van 17 maanden. Ik woon in NH en werk als trainer 4 dagen in de week. We zijn zijn nu met de 6e ronde bezig.

Groetjes
3na

Terug
Bovenaan