even andere klets .

hoi

ik ben dus wendolientje ban 24 jaar moeder van een dochtertje van nu 15 maanden ,kom uit etten-leur brabant,en werk 18 uur in een supermarkt als cassiere ben verder dit jaar 3 jaar getrouwd met een lieve vent.en we gaan nu aan de slag voor nog een kleine.hou jullie op de hoogte

ik ben wendy, 20 jaar en ik en me vriend gaan proberen voor eerste kindje
ik woon bij me vriend in zuid-holland, (ben ook eerst limlander geweest :p) ik werk in een bedrijf als voorbewerker en leer voor autospuiter.

heej iris, hoe lang doe jij dat werk al of is dit anders als wat ik doe???

Hoi, ik ben dus Noelie (schuilnaam), ben 36 jaar jong en woon met mijn kanjer in NH en werk als secretaresse bij een adviesbureau op medisch vlak. Maar eigenlijk kom ik uit de horeca.
In juni zijn wij 2 jaar bijelkaar en hopen dat met een "dikke buik" te mogen vieren.
Wij zijn nu bezig met ronde 2 en mijn nod is of 5 of 8 maart. (volgens mij had ik mijn ei een paar dagen eerder)
Groetjes Noelie

hier ik nog eens ik werk maar drie hele dagen in de week   in een autoschade bedrijf .heb een hele lieve man 32j en al 10jaar samen en 4jaar getrouwt .

en ik ben een muts heb me vertelt met mijn cyclus dagen heb volgens de computer van daag mijn ei en ik dacht eergisteren pfffffffff me voor niets druk lopen maken.

groetjes iris 31j 10de 2de nod+-7maart

Hoi

Ik ben Jojo (schuilnaam).
Ik ben aan het proberen om voor de tweede keer zwanger te raken.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik bij 8 weken een echo gehad (omdat ik bloedinkjes had), toen klopte het hartje en zag alles er prima uit. Bij 11 weken had ik weer een echo (omdat ik weer bloedinkjes had)
Bij deze echo bleek dat het hartje inmiddels niet meer klopte. Mijn kindje was intussen wel erg gegroeid, maar toch overleden.

Ik ben twee keer gecurreteerd omdat na één keer resten waren achtergebleven.

Uiteindelijk bleek ik een schildklierafwijking te hebben. Het heeft een paar maanden gekost, maar nu zijn mijn bloedwaardes goed en mag ik dus weer zwanger worden.

Ik kan niet wachten tot het zover is.

Volgens mij heb ik deze maand mijn eisprong gevoeld en dus hoop ik goed getimed te hebben,,,,

Liefs van mij

heej iris,

ik werk momenteel 4 dagen in de week, weet alleen niet hoe lang ik dit werk blijf doen, vind t beetje te zwaar. ben gelukkig niet enigste die in een autoschadebedrijf werkt :p

he suz
wat doe je daar .

ik ben al van af mijn 17de werkzaam in dit werk ik doe de laatste jaren veel spuiten en de bij komstig werkzaam heden.ik spuit voornamelijk bussen en vrachtautos. en valin als het bij autoschade druk is.

wat leuk te lezen dat jullie dat werk doen...

mijn vriend is officieel ook auto/vrachtwagen spuiter, hij doet op dit moment alleen wel ander wer.

En het grappige is ook nog dat mijn vader een autoschadeherstelbedrijf heeft met een afdeling voor vrachtwagens.

Terug
Bovenaan