even een slag om de arm houden..

Hey meiden,

kon me niet meer inhouden en heb net getest. Hij was postitief!!! Hij was een beetje licht dus ik test zondag nog even opnieuw... Maar zoals het er nu uitziet komt er weer een frummeltje bij!!!

xx

Ow Ing,
hoe is de avondvierdaagse geweest... de foto was wel erg leuk hoor!!

even een vraagje algemeen: werken jullie eigenlijk nog of zijn jullie ook thuisblijfmoeders??

xx

Ik ben grotendeels thuisblijfmoeder. Ik werk 1 ochtendje in de week. Vlak (4 weken) voor ik zwanger werd van onze oudste, is het bedrijf waar ik werkte failliet gegaan. En om werk te vinden terwijl je zwanger bent, dat lukt echt niet. Tijdens mijn zwangerschap heb ik toch nog dit baantje kunnen bemachtigen (ik doe de administratie van een klein bedrijfje) en ik vind het wel best zo.

Laat je zondag nog weten hoe je test is verlopen? ;-)

Hoi!

@Miranda, avond4daagse was erg leuk, altijd 1 feest voor die kids hè?!! Gelukkig niet 1 keer regen tijdens het lopen! Daar waren we wel heel erg blij mee hoor!
Ik hoop heeeel erg voor jullie dat de test het morgen een dikke streep geeft!!! Ik duim voor jullie hoor.
Ik ben fulltime-thuisblijfmoeder. Toen ik zwanger raakte van Sandra, onze oudste, toen ben ik gestopt. Ik werkte namelijk op kinderdagverblijven en peuterspeelzalen. Ik zag het niet zitten om hele dgn met 24 kids te werken en thuis komend weer verder met kinderen. Ik vond dat teveel worden. Dus bewust gestopt maar altijd in gedachten dat als ze alledrie groot zijn en zelfstandig kan ik altijd weer wat oppakken.
Momenteel is mijn taarten-hobby(zie hyves) zo uitgelekt dat ik hier nu ook een klein centje mee verdien. dus dat is mooi mee genomen!
En jij ? Werk jij buitenshuis?

@Corina, Verdien jij nu ook nog een beetje met het verhuren van het geboortenbord? Ik vind 'm zo mooi!

Fijn weekend!
Groetjes Ingrid

@ Ingrid: Nou ik heb er nog niets mee verdiend, want ik heb hem pas sinds eergisteren op marktplaats en hyves gezet. Ik was er steeds niet aan toegekomen of steeds vergeten.
Ja ik ben er zelf ook wel trots op. Ben benieuwd of er een beetje interesse in is, zo ja, dan ga ik er misschien nog wel 1 of meer bij maken.....

Terug
Bovenaan