Miranda, GEFELICITEERD!!! Wat een heerlijk gevoel moet dat geven voor jullie!! En nu maar hopen dat alles goed mag blijven gaan! Ga er vooral heel goed van genieten met elkaar het is zoiets bijzonders!! Heb je met Noah een goede zwangerschap gehad?
Spannende tijden weer maar zoooo leuk!
Ik weet niet waar je precies woont maar dan zou ik zo zeggen kom gezellig een workshop doen, haha maar dat zal qua afstand wel niet lukken..
Ik bestel m'n spulletjes en de marsepein bij een webshop van een taartensite. Maar je kan ook marsepein kopen bij de bakker hoor. Bijna iedere bakker verkoopt dat wel. In allerlei kleuren.
en ik kan je wel zeggen als je éénmaal begint met een taart te maken ... het is zooo verslavend
Het is zo leuk omdat je voor elk moment wel wat kunt bedenken bv laatst had ik een vriendin die in wat moeilijke tijden zit dus had ik een mooie rode taart gemaakt met witte bloemen en erop gezet: opkikkertje! Of onze buurman is helemaal gek van koeien dus had ik voor zijn verjaardag een koeientaart gemaakt, een moeder van school vroeg of ik voor haar zoon een Mario kart taart wilde maken, en wat was hij blij ermee!!! Voor het dopen, zomaar, verjaardagen, noem maar op. bruidstaarten wacht ik nog even mee daar moet je echt een aantal jaar ervaring mee hebben vind ik zelf. Cupcakes doe ik ook. Makkelijk maar zooo leuk. Voor Dennis z'n feestje had ik piratencakejes gemaakt of als we bezoek krijgen wil ik nog wel s wat cakejes maken en decoreren met bv mooie bloemen.
Dus.. een aanrader hoor!!
@Corina, voor kinderverjaardagen is het helemaal leuk om taarten en/of cakejes te maken! Er zijn zoveel mogelijkheden: van bumba tot winnie the pooh, prinsessen met bv kroontjes of piratentaart, zoooo leuk allemaal!
Momenteel ben ik(vandaag) met een fototaart bezig. een tante van me uit Amerika komt vana hier langs en neemt bakspulletjes (vormpjes en malletjes) mee voor me uit amerika. Dus weer een goede reden om een taart te maken. Ik zet 'm na vanavond wel op m'n hyves erbij.
Groetjes Ingrid