even een slag om de arm houden..

@ Ingrid: Nou ik heb er nog niets mee verdiend, want ik heb hem pas sinds eergisteren op marktplaats en hyves gezet. Ik was er steeds niet aan toegekomen of steeds vergeten.
Ja ik ben er zelf ook wel trots op. Ben benieuwd of er een beetje interesse in is, zo ja, dan ga ik er misschien nog wel 1 of meer bij maken.....

Hey meiden...

kon me niet meer inhouden en heb net een digitale gedaan... Zwanger!!! kan het echt nog niet geloven..... ben zo blij!!!

En ja, ik ben ook thuuisblijfmoeder. Ga alleen op dond. ochtend bij een vriend van ons poetsen en daar verdien ik klein spaarcentje voor Noah mee....

Heb inderdaad ook dat ik weer wil gaan werken als ik uitgebaard ben en de kinderen op school zitten...

Je taarten zijn trouwens heel erg leuk!!! Zou dat ook wel willen doen... Waar koop je dan alles in...( de marsepijn enzo?)

xx

Oh Miranda gefeliciteerd meid! Spannend allemaal weer of heb je nu al een goed gevoel?

Ja die taarten van Ingrid zijn erg mooi. Jammer dat je niet dichterbij woont anders had ik er ook 1 bij je besteld, want mijn oudste is over een week of 4 jarig.

Miranda, GEFELICITEERD!!! Wat een heerlijk gevoel moet dat geven voor jullie!! En nu maar hopen dat alles goed mag blijven gaan! Ga er vooral heel goed van genieten met elkaar het is zoiets bijzonders!! Heb je met Noah een goede zwangerschap gehad?
Spannende tijden weer maar zoooo leuk!
Ik weet niet waar je precies woont maar dan zou ik zo zeggen kom gezellig een workshop doen, haha maar dat zal qua afstand wel niet lukken..
Ik bestel m'n spulletjes en de marsepein bij een webshop van een taartensite. Maar je kan ook marsepein kopen bij de bakker hoor. Bijna iedere bakker verkoopt dat wel. In allerlei kleuren.
en ik kan je wel zeggen als je éénmaal begint met een taart te maken ... het is zooo verslavend :)
Het is zo leuk omdat je voor elk moment wel wat kunt bedenken bv laatst had ik een vriendin die in wat moeilijke tijden zit dus had ik een mooie rode taart gemaakt met witte bloemen en erop gezet: opkikkertje! Of onze buurman is helemaal gek van koeien dus had ik voor zijn verjaardag een koeientaart gemaakt, een moeder van school vroeg of ik voor haar zoon een Mario kart taart wilde maken, en wat was hij blij ermee!!! Voor het dopen, zomaar, verjaardagen, noem maar op. bruidstaarten wacht ik nog even mee daar moet je echt een aantal jaar ervaring mee hebben vind ik zelf. Cupcakes doe ik ook. Makkelijk maar zooo leuk. Voor Dennis z'n feestje had ik piratencakejes gemaakt of als we bezoek krijgen wil ik nog wel s wat cakejes maken en decoreren met bv mooie bloemen.
Dus.. een aanrader hoor!!

@Corina, voor kinderverjaardagen is het helemaal leuk om taarten en/of cakejes te maken! Er zijn zoveel mogelijkheden: van bumba tot winnie the pooh, prinsessen met bv kroontjes of piratentaart, zoooo leuk allemaal!

Momenteel ben ik(vandaag) met een fototaart bezig. een tante van me uit Amerika komt vana hier langs en neemt bakspulletjes (vormpjes en malletjes) mee voor me uit amerika. Dus weer een goede reden om een taart te maken. Ik zet 'm na vanavond wel op m'n hyves erbij.

Groetjes Ingrid

Noh ben heel benieuwd hoe hij geworden is hoor!!! Die op hyves staan zijn iig allemaal heel erg leuk...
Het is inderdaad een beetje ver rijden voor een workshop. Hahaha anders was dat wel heel leuk geweest.

MIjn zwangerschap bij Noh was in het begin vooral heel erg goed. Vanaf de 12 weken wat minder. Combinatietest van 1/170. Nav die uitslag een vp gehad. Met 20 weken zh opname gehad ivm nierbekkenontsteking. 33 weken zhopname gehad ivm vroegtijdige weeén. Met 37.2 weken alsnog overgedragen aan gyn ivm zw suiker... Dus al met al niet heel fantastisch. maar voor de rest heb ik me wel prima gevoeld en een hele fijne bevalling gehad... Hoop dat het dalijk een beetje vergelijkbaar mag zijn... Behalve dan natuurlijk die gekke fratsen... hahahah

xx

Ohhh dat zijn idd een hoop gedoe dingen aan je en in je lichaam zeg. Nou, denk maar zo, niet 1 zw schap is hetzelfde!!!
Weet je al wanneer je het aan je fam en vrienden gaat vertellen? Ohhh dat zijn altijd weer van die heerlijke momenten vonden wij. Ook zo van; hoe gaan we het vertellen. Met Nienke nu heb ik 2 shirt besteld waarop staat: hoera wij zijn zo blij want wij krijgen er een broertje of zusje bij!

Ja jammer dat je zover weg zit, ik doe wel s vaker voor 1 of 2 mensen een min-workshop. die zijn dan gewoon ook s nieuwsgierig hoe je nu zoiets maakt én vult want er zitten heerlijke vullingen in de taart, tenminste vind ik dan haha.

Nou, ik hoop dat je/jullie een heerlijke tijd tegemoet gaan!

Groetjes Ingrid

Hoi,

Inderdaad te hopen dat al dat gedoe met zwangerschapssuiker en vroegtijdige weeën enzo uitblijven. Is Noah wel rond de uitgerekende datum geboren? Onze oudste was 4 weken te vroeg en ik was nu bij Jelte zó bang dat hij ook te vroeg zou komen. Gelukkig niet dus, want hij werd 2 dagen voor de uitgerekende datum geboren. Dus zoals Ingrid al zegt, geen zwangerschap is hetzelfde.

Ik heb je site bekeken hoor Ingrid. Wat een prachtige taarten. Ik vind het zó knap van je dat je dat kunt! Die figuurtjes erop zijn zo goed gemaakt. Ik geloof nooit dat ik zoiets zou kunnen. Echt heel jammer dat je zo ver weg woont anders had ik al een bestelling bij je geplaatst haha. 30 juli neemt Gernald afscheid op school, dus zou ik er ook wel 1 kunnen gebruiken hihi. Maar goed nu moet ik nog steeds iets anders verzinnen. Vind het zo moeilijk! Maar goed dat is een ander verhaal.

Groetjes Corina

Terug
Bovenaan