even een slag om de arm houden..

@Ingrid: net dus weer wat geplaatst en heeft ie 't weer niet gedaan. Maar dan nu nogmaals mijn antwoord. Wij gaan half augustus voor een weekje. Mijn man gaat liever helemaal niet, maar ik wil graag een week weg zodat ik ook een week echt vakantie heb. Als je thuisblijft blijf je als vrouw en moeder ook maar aan de gang. De was e.d. moeten tóch gedaan worden. Dus dan is een week lang genoeg voor ons. Hij tevreden en ik tevreden hihi.
Hoe is het met Nienke?

Nienke knapt heel lichtjes ietsjes op. Minder koorts maar nog wel erg verkouden en pieperig in bed. In de box en in haar stoeltje speelt ze wel weer. Hopelijk is ze vrijdag weer opgeknapt want dan gaan we voor n weekendje weg naar Belgie met mijn hele fam.

Dat is jammer dat jouw man helemaal geen behoefte heeft om weg te gaan. Komt hij soms van een boerenbedrijf af, daar zie je dat toch ook wel vaak dat ze het wel best vinden zo?! Maar je hebt groot gelijk hoor dat je toch een week gaat!! Huismoeders hebben echt vakantie nodig zo op z'n tijd en als je altijd maar thuis blijft heb je dat niet. Alles gaat door: de was, post, telefoontjes, geregel enz enz. Nou lekker hoor voor je dat je nu iets hebt om naar uit te kijken!
Lache zeg, we switchen wel over hè? Van hyves naar hier, hahaha. Staat bij jou soms ook de pc de hele dag aan miss? hihi. Hier wel hoor. De laptop staat op tafel en zo af en toe gaat hij dicht natuurlijk maar zoals nu, de kinderen spelen heerlijk buiten en nienke slaapt ga ik weer even lekker rondneuzen!!

Groetjes Ingrid

hahaha zo druk hebben wij het dat we de halve dag achter de computer kunnen zitten.

gelukkig dat ze weer wat speelser wordt!! hopen dat zi idd voor het weekend weer de oude is....

en roos ; dank je wel.. rond 18 februari... 15 juli de eerste echo!!

hoe is het met Luka???

xxx

Gelukkig dat ze een beetje opknapt. Al gaat het dan niet snel, je ziet dan tenminste vooruitgang. Dat geeft de burger weer moed hè haha.

Ja hier staat de pc ook heel de dag aan. Telkens dat opstarten schiet ook niet op. En als ik dan voorbij loop kijk ik even of ik mail heb en zo af en dan ook op de site. Wij huisvrouwen moeten toch iets doen om wat contacten te onderhouden en om naar uit te kijken? haha

Nee dick komt niet van een boerderij. Maar hij is het van huis uit niet gewend. Daar gingen ze (bijna) nooit op vakantie. En mijn schoonouders doen het nu nog niet hoor. Ik kom er nu 14 jaar over de vloer en ze zijn toevallig vorig jaar voor het eerst een midweekje weggeweest. Nou dat mocht in de krant hoor! Dus vandaar dat hij er ook niet zo'n behoefte aan heeft denk ik. Onbekend maakt onbemind zeggen ze weleens hè. Zo geef ik er weer helemaal niks om om naar het buitenland op vakantie te gaan. We hebben het weleens gedaan hoor. Oostenrijk is voor mij het verste weg. Vond het erg leuk hoor. We waren toen met mijn zusje en haar vriend en wij hadden nog geen kids. Jongens wat hebben we een lol gehad. Maar ik denk dan: die lol maak je met elkaar of dat nu in Oostenrijk of NL is. Ik vond het daar prachtig en ik zal niet zeggen dat ik nooit meer ga, maar hier in NL voel ik me ook prima thuis, zeker met kinderen.

Ja we switchen zeker, maar dat maakt het weer leuk toch? En het is ook handig. Wil je mekaar iets zeggen wat je niet op zo'n openbaar forum wilt zetten dan hyve je even :)

xx

Terug
Bovenaan