even een slag om de arm houden..

Dank jewel voor je complimenten Corina, erg lief!
Ik heb er vandaag weer 2 nieuwe opgezet op m'n hyves en gister trouwens ook nog 1. Dit weekend heb ik er 3 gemaakt... Was wel erg veel maarja, toch veeeel te leuk om te doen. En in een weekend kan het wel want dan is mijn man ook thuis.
ohhh wat verleidelijk dat je graag een taart zou willen bestellen haha. Zou 'm graag voor je willen maken! Een afscheid voor een peuterzaal is zo'n leuke opdracht! En een kinderverjaardag, zoveel leuke dingen! Maar ik zou er over ophouden hihi! Maar ik had het graag gedaan hoor hahaha!

Ik heb vh weekend, tussen de taartbedrijven door, nog geoefend met het zitten van Nienke. Ik had zo'n voedingskussen om Nienke heen gezet maar ze hield het 2 tellen vol en viel heel langzaam zo naar achteren of opzij, hihi. Is er echt nog niet aan toe dus.

@Miranda, als ik jouw foto's bekijk... hij staat al in de box!!! En zit al... wauw wat gaat hij snel. was je niet erg verrast toen hij voor t eerst stond?!

Groetjes Ingrid

JAJA die taarten zijn echt super leuk en ze zien er ook zo lekker uit!!!! hahaha

Noah was 2 weken eerder dan de uitgerekende datum. maar ik was dan ook gestript. ivm de suiker ed.Maar ik stel me er gewoon vast op in dat dat toch wel weer zal gebeuren omdat ik nu ook 80% meer kans heb om het te krijgen...

@ ingrid:

Ja en nee, Nu is Noah overal best vlug mee, Met 5,5 maand zat hij al los en ging al snel oefen met optrekken... HIj heeft gisteren zelfs voor de eerste keer rond de tafel gelopen!! Nou was zijn vader ook heel snel. Die leip al met 11 maanden.
Soms vind ik het alleen wel jammer dat het zo snle gaat hoor .Het baby-zijn gaat er dan zo snel vanaf..

xxx.

Ohhh al lopen??? En als ik dan naar Nienke kijk haha wat 'n verschil zeg!!! Ja, aan de ene kant is het leuk maar net wat je zegt hij gaat steeds minder op 'n baby lijken dan hè?! Maarja, nu er straks een tweede komt is het miss wel zo lekker dat hij vlot is miss?!!
Voel je je goed verder?! Ik hoop dat je/jullie er lekker van kunnen gaan genieten!!!

Hebben jullie nog vakantieplannen?
En jullie Corina?
Wij gaan naar Frankrijk naar Normandië. Wilden niet verder dan 700 km rijden omdat we nu voor t eerst met 3 kids zijn. Eerst maar s aftasten. Dit is nu 650 km. Dus we kunnen het rustig aan doen en veel stoppen onderweg. We zitten daar op n camping in een stacaravan. we zijn erg benieuwd en hebben er al erg veel zin in!

Lieve groet,
Ingrid

Lieve groet Ingrid

Wat lekker naar frankrijk... Hoe lang gaan jullie??
En wanneer vertrekken jullie..

Wij gaan helaas niet. We hebben nog te veel andere plannen.. Moeten een andere auto En we willen in huis eea doen... dus ja dan zijn de vakantiecentjes zo op he. ;-)

xx

Tja, kan ook niet allemaal tegelijk hè?! Maar een nieuwe auto en nieuwe dingen is ook leuk!!!

Wij gaan voor 2 wkn naar Frankrijk. langer hoeft van mij vaak ook niet hoor. na twee wkn wil ik toch vaak wel weer lekker naar m'n eigen stekkie, hoe leuk het miss ook was!
We zijn eerst nog 2 wkn thuis, (kids krijgen hier 3 juli vak.), en dan gaan we. als we thuis komen vd vak. dan hebben we precies nog 2 wkn dus dat is lekker verdeeld.

@Corina, ben je druk? Las dat je man (als dat tenminste je man is...) morgen 40 word? Leuk hoor, feest!!! Vieren jullie het groots of morgen niet? Mijn man word in aug 40, zit nu al te bedenken wat voor n leuke, grappige taart ik zal maken!! (ik ook altijd met m'n taarten hihi)
Alvast veel plezier morgen!!

Groetjes Ingrid.

Hallo!

Ja ben idd druk en Dick is idd mijn man. Dus vandaag is het hectisch hier. Vanavond nog een paar taarten bakken (lang niet zulke mooie als die van jou Ingrid, gewoon kwark- en monchoutaart) en nog mijn strijk wegwerken, dus ik denk niet dat ik vanavond vroeg op bed lig..... We houden gewoon verjaardag morgen, niets bijzonders. Ik heb alleen een grote opblaasbare 40 die ik ophang. We houden het altijd in de garage (heb ik meer plek dan binnen) dus daar hang ik hem op. We hebben ook altijd sfeerverlichting aan het plafond om het wat gezellig te maken.

Wij gaan van de zomer een week naar Gramsbergen. Ik hou er niet zo van om met kinderen naar het buitenland te trekken. Ik heb kinderen die niet zo erg van autorijden houden. Mijn oudste en jongste zus gaan ook mee met hun gezinnen. We hebben wel allemaal een apart huisje, maar die staan wel naast elkaar.

Nu gaan we gauw eten.

Tot gauw weer!!

Terug
Bovenaan