even een slag om de arm houden..

Ohhh leuk zeg! wij zijn er dus 2x geweest in een houten huis. Je hebt ook nog andere huisjes, welk soort hebben jullie?
In die tijd dat wij gingen werd er veel georganiseerd door clownen, was erg leuk maar helaas is dat nu niet meer zo. het park is wel erg leuk voor de kids bv kinderboerderij, zwembad, speeltuinen enz.

Wij hebben alledrie een kinderbungalow. Daar hebben ze er een stuk of 10 van geloof ik en die staan in een cirkel om een speelveldje heen. Ideaal voor ons dus met alles bij elkaar 7 kids tussen de 0 en 14 jaar.
Zwembad op de camping of het bungalowpark is voor ons een must. Omdat er een groot leeftijdsverschil zit in onze kinderen kunnen de oudsten gaan zwemmen als de kleintjes moeten slapen.
We willen met de kleintjes (excl. Jelte, want die is tè klein) een dagje naar Plopsaland Coevorden gaan, want daar zitten we dan niet zo gek ver vandaan.

Wij hebben alledrie een kinderbungalow. Daar hebben ze er een stuk of 10 van geloof ik en die staan in een cirkel om een speelveldje heen. Ideaal voor ons dus met alles bij elkaar 7 kids tussen de 0 en 14 jaar.
Zwembad op de camping of het bungalowpark is voor ons een must. Omdat er een groot leeftijdsverschil zit in onze kinderen kunnen de oudsten gaan zwemmen als de kleintjes moeten slapen.
We willen met de kleintjes (excl. Jelte, want die is tè klein) een dagje naar Plopsaland Coevorden gaan, want daar zitten we dan niet zo gek ver vandaan.

Ja ik heb er dan ook nu al wel zin in. Ben alleen wel heeeeel benieuwd hoe Jelte zo'n vreemde omgeving gaat vinden. En hopen dat we natuurlijk een beetje mooi weer hebben, want dat is in NL altijd maar weer afwachten.

Hoi mamavanN!
Gefeliciteerd met je prille zwangerschap!!!
Spannend weer he!
Hoop dat je snel en goed door de eerste 12 weken heen komt.
Wanneer ben je uitgerekend?
Geniet ze!!!

Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan