extreem lange cylcus

Gisteren bij de huisarts geweest en gevraagd of het normaal is dat ik na 53 dagen nog altijd niet ongesteld ben. Ze zei dat het niet normaal is, maar dat het ook wel weer normaal is. (?) Het kan een jaar duren voordat je lichaam weer volledig 'ontpild' is! Maar ik heb al een kindje en de vorige keer was ik zowat 15 jaar aan de pil geweest. Ik heb toen wel wat onregelmatige cycli gehad, maar nooit zoals nu. Ook de klachten die ik heb (misselijk, buikkrampen, witte afscheiding, dikke buik) zijn allemaal prima verklaarbaar. Zucht.
Ze gaf aan dat er iets aan te doen is. Ze kan de menstruatie opwekken, maar daarvoor moet er wel vastgesteld worden of ik niet zwanger ben. Er is dus bloed geprikt en krijg morgen uitslag. Ik verwacht er niet veel van, maar we zullen zien.
Duim voor me..

Hee fleurtje

En heb je de uitslag dat je niet zwanger bent of wel?
Hoe doen ze dat op wekken.
Wou nog ff 4 week wachten en dan ga ik ook naar de huisarts.

Groetjes poohh

Vandaag heb ik de uitslag van de bloedtest gehad. Wat ik al dacht: niet zwanger. Dus heb ik de huisarts gevraagd: wat nu? Zij geeft er de voorkeur aan om de natuur zijn gang te laten gaan en dus niet de menstruatie op te wekken. Ik ben ook geen fan van medicijnen, dus ga ik daar maar in mee. Ik vind het alleen zo oneerlijk dat ik zo lang moet wachten! Morgen dag 55 en nog altijd geen RD's. Voor ik eens een keer aan de volgende ronde kan beginnen! En hoe weet ik nu wanneer we moeten klussen? Gewoon maar 40 dagen aan een stuk? pfff...

Jeetje wat ontzettend vervelend meid!!

Dat is flink balen he!!
Nou moet je dus maar gewoon afwachten wanneer je menstruatie komt !

Nou maar hopen dat het snel komt dan maar!
En weer opnieuw beginnen!

Sterkte!

Hallo,

hier nu  op dag 29 van mijn cyclus een positieve ovu-test. Dus flink geklust. Tel er twee weken bij op en ik zit op een cyclus van 44 dagen. En weet iemand of je met zo'n lange cyclus en een positieve ovu-test, daadwerkelijk een eisprong hebt? Ik begin nu al aan alles te twijfelen...

groetjes!!!!

Hoi nonnon,

ik heb ook altijd een lange cyclus, zo rond de 40 dagen! Van mijn eerste kindje ben ik na een jaar zwanger geworden! Nu bezig voor de 2e en sinds deze maand begonnen met ovuluatietesten! Had op dag 23 een positieve test! Spannend dus!

Succes, x

Terug
Bovenaan