A
Anoniem
Guest
Gisteren bij de huisarts geweest en gevraagd of het normaal is dat ik na 53 dagen nog altijd niet ongesteld ben. Ze zei dat het niet normaal is, maar dat het ook wel weer normaal is. (?) Het kan een jaar duren voordat je lichaam weer volledig 'ontpild' is! Maar ik heb al een kindje en de vorige keer was ik zowat 15 jaar aan de pil geweest. Ik heb toen wel wat onregelmatige cycli gehad, maar nooit zoals nu. Ook de klachten die ik heb (misselijk, buikkrampen, witte afscheiding, dikke buik) zijn allemaal prima verklaarbaar. Zucht.
Ze gaf aan dat er iets aan te doen is. Ze kan de menstruatie opwekken, maar daarvoor moet er wel vastgesteld worden of ik niet zwanger ben. Er is dus bloed geprikt en krijg morgen uitslag. Ik verwacht er niet veel van, maar we zullen zien.
Duim voor me..
Ze gaf aan dat er iets aan te doen is. Ze kan de menstruatie opwekken, maar daarvoor moet er wel vastgesteld worden of ik niet zwanger ben. Er is dus bloed geprikt en krijg morgen uitslag. Ik verwacht er niet veel van, maar we zullen zien.
Duim voor me..