extreem lange cylcus

quote: Fleurtje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2009 22:16:20'));

Hee meiden, hier nog altijd geen nieuws. Al dacht ik vanochtend een roze achtig kleurtje te bespeur (of ik zie spoken!), nu is het weer weg. We gaan week 11 in. Ik heb voor mezelf bedacht dat ik het nog twee weken aanzie en dan ga ik toch terug naar de huisarts. Ik vind het niet erg om zo lang te wachten (eigenlijk wel, maar mag van mezelf niet ongeduldig zijn), maar de misselijkheid, vermoeidheid, dikke pijnlijke buik zijn toch niet gezond!
@pooh, na het stoppen met de pil ben ik gewoon ongesteld geworden, zoals ik in de stopweek altijd werd. Dat was 1 februari...
@suus, bedankt voor de tip, ik ben blij dat je dit vertelt. Huisartsen zijn vaak ook een beetje laconiek. Zeker als je nog maar net bezig bent, nemen ze je nog niet echt serieus geloof ik.
Hoe dan ook: wordt vervolgd...

Hee fleurtje

Toen ik gestopt ben met de pil 21 januari ben ik de 25 ong geworden net als gewoon.
Maar toen pas vorige week na 9 weken.
Maar ik had geen klachten.
Succes met wachten hoor wel hoe het verder gaat.
Ben ook benieuwd wanneer ik nu weer ong word.
Of het nu beetje regelmatig is.

Groetjes poohh

Nou dit weer! Gisteren een mini-bloedinkje. Dus ik dacht: eindelijk ongesteld! Ik was al helemaal opgelucht dat we deze ronde konden afsluiten. Maar het zet niet door! Dus hoor ik mezelf al denken: innesteling? Maar ik ga mezelf niet gek maken. Dat zou echt te vreemd voor woorden zijn. Maar ja, dat kleine beetje hoop heeft zich toch al weer genesteld merk ik. Ik begin alweer te rekenen... zucht.

@pooh: hoop dat je volgende cyclus normaal verloopt. Dat wil zeggen dat je volgende week al weer aan de klus moet, toch? Ik zal duimen.

Hoi fleurtje

Jazker van het weekend weer aan de klus he.
Beetje om de dag nu voor de zekerheid
Ben benieuwd hoe het allemaal loopt.
Succes met wachten dus toch niet doorgezet hmm.

Groetjes poohh

Hoi,
ik heb ook een extreem lange cyclus sinds ik gestopt ben met de pil, maar ga toch maar testen. Liever natuurlijk zwanger dan met medicijnen. En ovulatietesten hoeven niet duur te zijn. Als je ze via Babyboomshop.nl besteld kun je zelfs het tweede pakket gratis krijgen als je op een forum als deze vertelt over de winkel en dat jij er ook gebruik van maakt (wat ik doe, want het is echt super simpel zo'n ovulatietest). Voor heel weinig geld kun je dan gewoon je hele cyclus door testen. Dan weet je tenminste een keer zeker of je nu wel of niet een ei-sprong hebt gehad.

Hee meiden,
Ik ben een paar dagen niet geweest omdat ik van mezelf even relaxed moet blijven. Zondag kreeg ik een paar druppels bloed en krampen. Dus ik dacht: hehe eindelijk ongesteld. Maar het zette niet door. Althans, de buikpijn wel, maar de ongesteldheid niet. Het kan toch niet zo zijn dat dit het was? Een ongesteldheid van een paar druppels? Maar wat was het dan?
Ik ga volgende week toch nog een testje eraan wagen. Is het negatief, dan eind van de week naar de huisarts, want dit lijkt nergens op...

Hoi hoi,

hier misschien een positief bericht voor iedereen met een lange cyclus. Na een cyclus van 44 dagen heb ik hier een positieve zwangerschapstest! Deze maand voor het eerst met een ovulatietest begonnen omdat ik de moed al aan het verliezen was met zo'n lang cyclus. Ik twijfelde ook erg of ik wel een eisprong had. Op dag 27 een positieve ovulatietest, twee dagen later dacht ik mijn "ei" te voelen, en nu twee weken later dus goed nieuws!!!   Dus meiden, de moed niet verliezen!!!!

Liefs!

Ik kan het haast niet geloven, maar ik heb vanochtend positief getest!!! Ik ben zwanger! Na een 'cyclus' van ongeveer 60 dagen. Ik scheef hier eerder over een minibloeding die ik vorige week had en had uitgerekend dat als dat innesteling was, ik vandaag ongeveer kon testen. Ik rekende helemaal nergens op (erger nog, heb gisteren nog gewoon een glas wijn gedronken, oei!) en vanochtend gaf de test binnen twee seconden een + !!!

Ik kan het nog niet helemaal bevatten maar wil wel jullie allemaal bedanken voor het luisteren naar mijn verhalen en reageren met bemoedigende woorden. Eergisteren zat ik in de put, omdat ik vreesde helemaal geen eisprong meer te krijgen en nu ben ik de gelukkigste vrouw op aarde.

Heel veel succes voor jullie meiden, ik blijf wel duimen...

Hee Fleurtje

Gefeliciteerd dus toch zwanger.
Ik heb dit weekend mijn eisprong als goed is.
Vanavond nog maar even klussen beetje om de dag
Weet je ook hoe ver je heen bent of heb je niet met clear bleu getest.

Groetjes poohh

Terug
Bovenaan