Februari 2020 uitgerekend

@Nathalie Harmse
Wat een narigheid voor je, sterkte! Maar wel een goede keuze om bij hem weg te gaan. Zoveel stress en ruzie, spanning en harde stemmen is absoluut slecht voor je ongeboren baby en voor jou en je andere kindje. Hopelijk kan je bij je ouders ontspanning vinden en mag je nog ergens genieten van je laatste weken zwangerschap. Kijk goed naar de omgangsregeling en laat het goed vastleggen. Kan een hoop narigheid voorkomen. Veel sterkte!

@nathalie harmse wat een verhaal meis.. Ik vind het al heel knap en sterk dat je in zo'n kwetsbare periode weg gaat! Jij en je kindjes verdienen dit niet en het is super goed dat jij voor jullie welzijn kiest.. Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt en kijk eerst voor jezelf en je kinderen dat je een goede plek vind en een omgangsregeling enzo is nu nog helemaal niet belangrijk.. Jullie eerst meis!! 

Hoi allemaal. Een tijd niks laten horen. Lag inmiddels ook al met 28 weken in het ziekenhuus met galstenen. Ook een ingreep gehad om galsteen te verwijderen, maar met risico dat bevalling op gang kon komen. Dat is gelukkig niet gebeurd. Ben inmiddels ook al weer paar weken thuis gelukkig. 
Staat nu vast dat ik met 39 weken word ingeleid en een MPV krijgt. Nog 6-7 weekjes te gaan.
Kijk heel erg naar de bevalling en baby uit  hoe is het bij jullie?

@elsiejoy jeetje meid wat schrikken!! Dit heb ik meegemaakt met mijn vorige zwangerschap en uiteindelijk met 34.6 geboren! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten! Ik moest wel lachen om je trouw verhaal.. Liever was het natuurlijk normaal gegaan maar jullie hebben er wel een ervaring bij zeg! Gefeliciteerd met jullie trouwen!
Ik ben echt in wacht modus merk ik.. Woensdag 37 weken en mega veel slijm verlies (echt slijmprop achtig) en heftige voor weeën die er dan opeens mee stoppen. Het kan ieder moment gebeuren maar ook rustig nog een aantal weken duren.. Wat een onzekerheid bah! 

@elsiejoy dat afwachten is super vervelend maar hé we zijn optijd, dat is het belangrijkste!al merk ik wel dat als je een vroeggeboorte hebt meegemaakt je echt gaat zitten wachten wanneer je langer zwanger bent.. Ik lag ook met 32 weken aan de weeën remmers en long rijping wegens vroegtijdige weeën.. Later bleek dat ik een hoge vlies scheur had! Ik hoop dat je kleintje nog even lekker warm binnen blijft zitten! 

Hallo dames!
ik ben 8 februari uitgerekend. Op dit moment ben ik 37+3 en ik ben eerlijk gezegt helemaal klaar met zwanger zijn. Het klinkt misschien een beetje raar maar zo bedoel ik het niet. Te veel kwaaltjes gehad, en heb nog een dreumes rondlopen thuis die om veel aandacht vraagt. Ik ben lichamelijk kapot. 
Tips om de bevalling wat sneller op te wekken? Hahah ?

liefssssss
mil

Hoi dames hier nu ook 37 weken.. andere zoontje thuis met een longontsteking en met de laatste loodjes en last van de bekken is dat niet heel erg fijn. Vooral voor de kleine man natuurlijk sneu. Nu antibiotica en hopen dat het aanslaat voordat de kleine man zich komt melden. Net het bad in huis gekregen.. heel spannend. Meerdere mama’s een bad bevalling gepland of gehad? Succes iedereen met de laatste loodjes ?

@gebruiker beterschap met je kleine wat vervelend zeg ik hoop dat hij snel opknapt! Hier ook 37+1 nu en ik kan niet wachten om de kleine meid te ontmoeten, alles is al klaar alleen de gordijnen nog.
Een bad bevalling lijkt me super fijn maar ik durf het niet (ik weet het heel raar) maar ik ga 'gewoon' op bed bevallen.. De bedoeling is wel gewoon thuis!
@xmila snap het helemaal hoor! Hier precies zo.. Veel bewegen, vrouwenmantel thee??, Seks hahaha of gewoon afwachten... Zo lastig

Terug
Bovenaan