Februari 2021

Hoi Faatje,
Jeetje, onze verhalen zijn inderdaad bijna identiek! Dat niet te vroeg willen juichen heb ik ook sterk, ik ben altijd erg pessimistisch (bij de 8 weken echo zat ik ook de hele tijd te denken: ach, het zal toch weer niet goed zijn...). Ik was uiteraard wel erg blij met de mooie echo, maar tot de termijnecho bleef ik ook nog erg pessimistisch, dat het in de tussentijd toch wel weer fout zou gaan. Na de echo van vrijdag durf ik wel wat meer naar babykamer ideeën en kinderwagens te kijken, maar ik blijf voorzichtig. Vandaag bloedprikken voor de NIPT, vind dat toch wel erg spannend (niet het prikken maar de uitslag)...
Zaterdagochtend weer hartje luisteren. Spannend ?
Veel succes morgen, hopelijk blij nieuws ?

[quote quote=10345738]Hoi Faatje, Jeetje, onze verhalen zijn inderdaad bijna identiek! Dat niet te vroeg willen juichen heb ik ook sterk, ik ben altijd erg pessimistisch (bij de 8 weken echo zat ik ook de hele tijd te denken: ach, het zal toch weer niet goed zijn…). Ik was uiteraard wel erg blij met de mooie echo, maar tot de termijnecho bleef ik ook nog erg pessimistisch, dat het in de tussentijd toch wel weer fout zou gaan. Na de echo van vrijdag durf ik wel wat meer naar babykamer ideeën en kinderwagens te kijken, maar ik blijf voorzichtig. Vandaag bloedprikken voor de NIPT, vind dat toch wel erg spannend (niet het prikken maar de uitslag)… Zaterdagochtend weer hartje luisteren. Spannend ? Veel succes morgen, hopelijk blij nieuws ?[/quote]
Hi Knijntje,
Ja idd! Wat leuk weer hartje luisteren! Succes en geniet ervan!
Wij hebben ervoor gekozen om de NIPT test niet te doen, omdat we hebben gezegd ongeacht wat dat we toch niks zouden als er wat mis is.
We twijfelen wel over de vaccinatie tegen kinkhoest. Zijn er meerdere die dit hebben? En wat is de reden van je keuze?
Ja hopen idd op goed nieuws??

Hi dames, 
Termijnecho ging heel goed. Baby was wakker flink aan t bewegen. Groeit goed, alles zit op de juiste plek. Hartje klopte goed. Hele geruststelling! Ben vooruit gezet, want heb altijd onregelmatige cyclus gehad. Uitgerekende datum is nu 16 februari. Kan nu rustig ademhalen. 

Ik heb gister ook een hele goeie termijn echo gehad en ook vooruit gezet! Super fijn! Alles zag er heel goed uit en lekker beweeglijk! Wij gaan verder geen Nipt doen.. en nog tot week 20 wachten tot het geslacht ??spannend!!!

Wat fijn, Faatje en Lizzyluc! Kan me voorstellen dat het een enorme opluchting is! 
Ik kan zelf ook niet wachten tot ik weer de kleine kan zien met 15 weken. Wel weer het hartje kunnen beluisteren zaterdag ? Klonk helemaal top!

Vandaag voor de termijnecho geweest en alles was prima! De kleine goed kunnen zien. Hij/zij was erg beweeglijk zo leuk om te zien! Verloskundige heeft er ook een klein filmpje van gemaakt?
Ik heb de hele dag een dikke glimlach op mn gezicht. Zo geweldig om dit te zien en zo'n geruststelling dat het allemaal goed is.
vandaag 11+1 weken zwanger. Uitgerekende datum 28 februari dus nog met in deze februari groep ?

Terug
Bovenaan