Februari baby's 2023

Hoi,
Ik ben 14-2 uitgerekend. Ik heb 23 juni de eerste echo. Iets eerder ivm ons al geplande vakantie. Mijn eerste zwangerschap, ik vind het best spannend allemaal. De eerste afspraak vind ik best pas laat, gelukkig kan ik hier veel andere ervaringen lezen.
Gr. N

Hier ook een positieve test in handen gehad, gisteren! Ik kan het nog niet helemaal geloven. Wel wat vage klachten , maar herken deze niet van de vorige zwangerschap. 
Ik heb al een dochtertje van 2,5. Volgens de berekeningen van internet zal ik rond 11 februari uitgerekend. Ook zo leuk , om hier met iedereen mee te kunnen kletsen.

Dikke proficiat allemaal, wij zijn 5 weken vandaag ? 27 juni eerste echo, zou dan 7 weken zijn
Spannend..
Ik heb wel last van mijn onderrug en pijnlijke borsten, anders voel ik mij super

Dikke proficiat allemaal, wij zijn 5 weken vandaag ? 27 juni eerste echo, zou dan 7 weken zijn
Spannend..
Ik heb wel last van mijn onderrug en pijnlijke borsten, anders voel ik mij super

Net met de verloskundige gesproken. Zou ongeveer 5+2 zijn , 12 juli eerste afspraak. Weer spannend. Maar het duurt jammer genoeg nog wel een tijdje! 

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 14 februari uitgerekend. Ben zwanger via IVF en ons vorige kindje is in november met 12 weken geboren omdat het niet levensvatbaar was, dus vind het super spannend nu!
Ik heb 22 juni de 1e echo met 6+1 week.
Vorige keer zat ik in een groepsapp via dit forum. Zijn er vrouwen die dat leuk zouden vinden voor de februari baby's? :)

Ik zou een groepsapp ook leuk vinden! Vorige keer ook in gezeten maar uit gegaan omdat ik toen een miskraam had. Ook leuk omdat we zo dicht bij elkaar zitten!

Terug
Bovenaan