Feed the belly

Crackers inderdaad! In huis! 
Rennie, nooit gehad maar misschien maar eens in huis halen dan. 
Haha klinkt als een zwangerschapscombi ‘kaas, mayo, augurk’ ;)
genoeg Paracetamol in huis kan ook geen kwaad merk ik nu, pffff :( (stampende koppijn).

Vla vind ik ook erg fijn op dit moment! Gewoon vanillevla. Vult goed en is niet zo zwaar op de maag. Verder zijn op dit moment bij mij craqottes (volkoren) met Philadelphia roomkaas naturel en ontbijtkoek helemaal de bom. En bananen en Breakers (die handige yoghurt verpakkingen) voor op het werk als ik weer eens trek krijg! 

Hahaha leuke dit.. ik heb standaard op mijn lijstje staan: time out koeken, komkommer, avocado, appels. Kan echt niet zonder. klinkt heel gezond maar moet toegeven: patat en kaasbroosjes lust ik ook heeeeel graag op het moment Haha. 
Groetjes snapp

Fruit, fruit, fruit!!! Alle soorten!!! En chips!!! Ik ben normaal echt mega fan van mayo, maar vind dit helaas zo zuur op het moment! 

Komkommer is top inderdaad. Neutraal, fris, licht en toch iets om oo te knabbelen. 
Zo ook appels, al kwam die er na een paar happen weer uit vanochtend. Wel lekker opgelucht erna :)
Heb inmiddels ook beschuit en appelstroop (ijzer!) in huis gehaald. 
Ook blikken soep gehaald voor als ik écht geen puf heb. 
Ik dacht ook aan van die yum yum noodles zakjes. Of zou dat averechts werken. Wel lekker zout?

[quote quote=10155643]Komkommer is top inderdaad. Neutraal, fris, licht en toch iets om oo te knabbelen. Zo ook appels, al kwam die er na een paar happen weer uit vanochtend. Wel lekker opgelucht erna  Heb inmiddels ook beschuit en appelstroop (ijzer!) in huis gehaald. Ook blikken soep gehaald voor als ik écht geen puf heb. Ik dacht ook aan van die yum yum noodles zakjes. Of zou dat averechts werken. Wel lekker zout?[/quote]
precies dat over komkommer, soms eet ik er wel twee per dag! en ook bij mij komen de appels er wel eens uit, weet nu wel hoe appelmoes gemaakt wordt.. iewl. gelukkig is het niet al te zuur van smaak en is het minder vies om over te geven. sorry voor het vieze praatje hahaha.
noodles heb ik ook in huis gehaald, eet ze regelmatig maar dan zonder het kruidenzakje, heel smaakloos maar anders te heftig qua smaak voor mij op het moment. 

Terug
Bovenaan