Feed the belly

Ik merk wel dat het steeds lastiger is om te bedenken wat ik zal eten. Heb echt elke 1,5 uur mega honger. Dan eet ik weer twee broodjes of een andere volledige maaltijd. 1,5 uur later het zelfde liedje. Gelukkig heeft al het eten tot op heden geen invloed op mijn gewicht dus ik denk maar zo: ik zal het nodig hebben. Na een tijdje ben ik wel een beetje inspiratieloos over wat nu weer te eten. 

Dextro energy tabletjes (fruitsuiker dus) zijn ook fijn om altijd bij je te hebben. Daar kan je heel snel je suikerspiegel mee omhoog krijgen op momenten dat je echt even niet aan eten moet denken. Zijn ook klein genoeg dat je ze werkelijk altijd bij je kan hebben. Handig tijdens bijvoorbeeld een (uitgelopen) vergadering of iets dergelijks.

Gember was volgens een voorlichting op mijn Verloskundigenpraktijk niet goed! Op verschillende websites (oa Ouders Van Nu) wordt ook gewaarschuwd voor gember. Ik weet alleen niet meer precies waarom het niet zo goed is. Hou het iig in de gaten ;)

Wat een fijne topic dit! Ben nog heel erg zoekende. De misselijkheid begint langzaam op te komen hier.
ik eet ook graag groene appels, bananen en notenrepen (mag wel toch?) de Danio straciatella is me niet zo goed gevallen vanmiddag, jammer. Dan maar gewone vanille vla inslaan en hopen dat mijn vriend niet alles opeet ? augurken schijnen ook tegen maagzuur te werken, die eet ik ook graag. 

[quote quote=10156285]Gember was volgens een voorlichting op mijn Verloskundigenpraktijk niet goed! Op verschillende websites (oa Ouders Van Nu) wordt ook gewaarschuwd voor gember. Ik weet alleen niet meer precies waarom het niet zo goed is. Hou het iig in de gaten [/quote]
Ooooh ik ga het opzoeken! Ik trek er thee van dus eet het niet of nauwelijks. Schijnt te helpen tegen misselijkheid.

Terug
Bovenaan