Feed the belly

Dat is de Flo app. Daar krijg je dagelijks insights over je zwangerschap, over eten enz. Dit kwam uit een soort quiz die ik deed, die ging over voedsel.

ik heb op dit moment echt moeite met eten en drinken ? in het begin constant honger ondanks een vol gevoel, nu alleen nog maar dat volle gevoel. Ik moet er gewoon doorheen eten merk ik, daar ga ik me ook beter van voelen. Maar het enige waar ik wel trek in heb is fruit. En drink ook slecht nu ☹️

Pff laatste tijd word ik wakker met honger, niet normaal. Doet pijn en ik als ik iets heb gegeten voelt het alsof ik mezelf ‘gered’ heb. Ja heel dramatisch ;) 
De ópluchting!
Zojuist om 5:00 uur havermout met havermelk en was bosbessen gemaakt. Heeeerlijk zo’n warm goedje in je buik, nu na-spacend op de bank (wil manlief niet wakker maken).
Ik at Brinta toen ik klein was en heb het laatst dus weer in huis gehaald. Goeie keus. Was t beschuit, crackers, rijstwafels wel even zat.
En overdag heb ik nérgens zin in wat resulteert in matig eten qua hoeveelheid en kwaliteit.
Ja fruit gaat er bij mij ook wel in. En qua drinken eigenlijk hetzelfde idee als eten. Als ik niet goed drink word ik ‘s nachts wakker met een reptiel in m’n mond, zo droog is m’n tong. Moet dan ook plassen maar ook echt weer een halve liter bijdrinken :p
@Minty; misschien is het een idee om een vaste hervulbare fles bij je te hebben (halve/hele liter) en zodra je op 2L zit, zit je goed, alles wat je er dan nog bij drinkt zoals thee of soep is mooi meegenomen. 
Je kan t lekkerder maken door er iets in te doen zoals komkommer, sinaasappel partjes, gember, munt. En in al dat fruit zal ook wat vocht zitten toch?
Tnx! Ik ga de app downloaden, al heb ik al heel wat apps.. 

SeptembeRazz ik heb een fles bij me van tastea, daar drink ik elke ochtend en elke avond een halve liter Tastea uit (dat is een kruidenmengsel, thee zeg maar) en vul ik door de dag met water of een beetje diksap. Maar dat ik er echt trek in heb kan ik niet zeggen, drink echt omdat ik weet dat t moet. 
Brinta zal ik ook eens proberen.
ik ben nu ook giga overuren aan het draaien op mijn werk dus ben echt gesloopt. Merk dat ik echt veel meer energie verbruik dan ik heb. Blij als ik na vandaag (11 uur werken) weekend heb, maar dan zal ik ook wel het hele weekend nodig hebben om bij te tanken. Ik ga het volgende week vertellen op mijn werk, we zijn zo close en het is dan ook makkelijker om een dag rust te nemen. 

Ik ben ook van de vla,  crackers,  liga,  fruit. Wat ik niet in huis heb en probeer te beperken is vette hap . Oooh wat smaakt me dat allemaal goed haha. Wat ik ook in huis heb is rennies en gemberthee. 

Terug
Bovenaan