financieel

@ anne-lovely,

wat betreft de kleertjes bedoelde in c&a en h&m. daar betaal je (zelfs in de uitverkoop) makkelijk 10 euro per kledingstuk. Zeeman is idd stuk goedkoper.
Bij mijn zoontje had ik veel geluk. een moeder in de buurt had een zoontje die 1 jaar ouder is en al haar kleertje wegdoet. Zij wil alleen merk kleding. En ik kan het vaak overnemen. Laatst heb ik een hele zak merkkleren van haar gekocht...+/- 2 euro per kledingstuk. daar krijg je het bij de zeeman nog niet voor.
Moet eens kijken of ik weer zo iemand kan vinden alleen voor mijn dochtertje, hi hi hi.
 
Hey jeanine,
Ben je al bij de hema geweest dan, ik verwacht een meisje en ben al telkens alles in de opruiming aan het halen, heb een vestje van 15.00 voor 3.00 euro bijv, gewoon omdat ik het zelf zonde vind om nu direct veel geld uit te geven en er in de opruiming genoeg hangt..
Bij de ikea en xenos heb je kant en klare gordijnen die je aan de onderkant kan afknippen en omstrijken, hoef je dus niet te naaien!
Vloerbedekking oid kun je op de woonboulevard bij (hoe heet die nou, net voor prenatal zit die) kopen die hebben nu ook weer 40% korting..
Ook lakentjes kan ik begrijpen als je zegt ik wil nieuwe (hoewel je die misschien van je zoontje nog hebt, die kun je toch niet gebruiken op een groot bed) die heb je 2voor 15euro bij de hema.
Ikea heeft bedjes die je kunt uitschuiven met een matras in delen erbij, als je daar mee begint kun je daar de komende jaren mee vooruit en hoef je niks op afbetaling, hij past voorlopig nog jaren in een peuterbed en je kunt dat steeds wat groter maken!
Ik heb de kinderen altijd graag op mn buik hangen, heb je geen draagzak, of kun je die niet lenen? en dan kun je over een paar maanden zo'n plankje kopen waar je zoontje op kan staan! of die tijd gebruiken om verder te zoeken naar een duo wagen die hier in de buurt te koop staat!
Nou ja iig succes ermee..
 
Terug
Bovenaan