financieel

ik typ net duo kinderwagen in op marktplaats, verder niks en krijg direct boven aan al 2nieuwe kinderwagens te zien die thuis worden bezorgt
1x 99+4.95verzend
1x129+4.99verzend
gewoon ff goed zoeken, maar 800euro hoeft dus niet!
 
Nou Jeanine, een boel tips inmiddels.
Ik moest nog even denken aan je id. dat stres niet goed is voor de baby. Klopt als een bus!
Maar denk je zelf niet dat je door een verkeerd bestedingspatroon je kinderen op langere termijn niet veel meer aan doet? Als ik jou verhaal lees heb ik het id dat je nogal impulsief en op korte termijn handelt. Spaar liever je geld zoveel mogelijk want er komen genoeg tijden waarvoor je het echt nodig hebt.
 
Ik heb hele leuke baby pakjes gezien bij de zeeman. Alles was nu 2 euro per stuk.

K heb n kinderwagen, met wieg, maxi cosi, buggy, luiertas en nog een paar dingen voor 25 euro gekocht.

Helaas zal ik mijn gekochte spulletjes op zolder moeten opbergen ivm een miskraam, maar voor die prijs kon ik het niet laten staan in de wetenschap dat er iets mis kon gaan. Ik zal t hopelijk in de toekomst wel nodig hebben.

Goed zoeken en efficient met je geld omgaan dan lukt het allemaal best.

 
Eigenlijk zouden we straks moeten ruilen onderling met kleding hihi, ik heb heeeeeeeel veel meisjes kleding en er is een kans dat we een jongen krijgen???? dus straks alles in het blauw!!!!!

Onze dochter blijft ik haar eigen kamer en zij is bijna 2 als de volgende komt, ook wij gaan kijken voor een duowagen op marktplaats, haar kamer was een onzijdige kleur maar nog steeds een mooi behang en nou hebben we haar kamertje allemaal roze accessoires (van Marktplaats de meeste en de rest in de uitverkoop) en nou is het een meidenkamer.

Haar gordijnen gaan naar de babykamer en ik moet ook voor haar nieuwe uitzoeken en dat doe ik bij de kwantum want die heeft vaak leuke gordijnen voor weinig.

Succes
 
Terug
Bovenaan