Forum hoppers - deel 2

@Dattig, dat klinkt als een heerlijke dag zeg! Dus toch wel leuk al die extra dingen die georganiseerd worden of niet?! Enne... die foto kan groooooter .

@Petra, om gek van te worden zeg TNT. Ben ik blij dat onze laatste verhuizing nog in een pre-TNT tijdperk vielen, toen ging het gelukkig allemaal erg soepel. Maar het nadert nu al echt he de verhuizing, spannend hoor. De kinderen al een eigen kamer uitgezocht in het nieuwe huis en nog wat mogen verven/ uitzoeken?

@Carina, ook alweer bijna op de helft he.... blijf het erg fijn vinden dat we hier weer bijna compleet zijn. Hopelijk volgen de laatsten ook nog snel. En dan mogen jullie alweer gaan kijken bij jullie kleine smurf en dat is gewoon ook al een heel kind nu!!!! Jullie willen niet weten wat het is toch of vergis ik me nu?
Kan je weer even zien voor wie je aan het klussen bent in huis .

@Sabine, de blaasontsteking alweer over? Nog maar een paar daagjes werken en dan heb je verlof he? Heerlijk hoor. Kan je lekker mutsen in huis en je helemaal voorbereiden op de komst van jullie mini mensje!

Nou ik zal zo even een paal in stukkies gaan zagen, de heren zullen ze wel wakker worden en om die vingertjes er nou bij in de buurt te hebben.. niet handig!

groetjes,
Marije

Haai meiden,

Wat gezellig is het hier toch al heb ik minder tijd nu en volgende week even helemaal geen pc want ik zal hem toch even moeten inpakken en meenemen he! Hopelijk valt het nog bij te lezen allemaal later haha. Ik denk dat ik vanaf donderdag dan dus even geen pc heb maar ja dat moet dan maar even he.

Nou ik heb nog geen succes met die POKKE tnt. Ik ga morgen bellen want ik krijg er nu echt wat van. Vanmorgen had ik geen tijd meer om weer alles te doorlopen. Ik zag bij mijn mails dat er een mail was van de tnt dat ik mijn verhuisberichten niet had afgemaakt en of ik er mee verder wilde gaan. Ik hoefde dan alleen op de link te klikken en dan kon ik verder gaan. Zo gezegt zo gedaan..............aaaaaaaaahhhhhhhh ik heb nu net weer zo lang achter de pc gezeten dat het pijn doet aan mn lijf en weer op het einde storing op hun site. Nou meiden, ik krijg er wat van want ik ga gewoon bijna verhuizen. Ik heb op het verzoek of ik mijn verhuisberichten wilde versturen een paar hele kwade zinnen aan ze teruggestuurt dat ik ze spuugzat ben haha....helpt niet want het is geen reply adres volgens mij maar ik moest het even kwijt!!!

Zo, ik heb nog een foto van mezelf van afgelopen maandag dat ik met mijn zoon in de speeltuin was op zijn afscheidsfeestje en op die foto zie je gewoon amper dat ik een buik heb....raaaaar. Die heeft 1 van de mama's van me genomen van voren en tis gewoon een gek idee dat er echt een kindje in zit als je me zo ziet hihi. kzal m eens naar carina sturen dan kan ze die plaatsen.

@ S, hoe staat het met de blaasontsteking? Nog 2 dagen werken dan ben je klaar meid, echt fijn he.
@ Marije, tnt?....wou dat ik er nooit van had gehoord hahaha....grrr. Hoe bevalt de auto? of zal ik zeggen het rijtuig? hihi. wij willen foto's wij willen foto's hahaha.

hallo!
jaja je ziet het goed, het is half 6 en ik zit achter de comp. ben al heeeeel lang wakker, dus dacht ik ga er maar even uit, wie weet kan ik dan daarna nog even slapen. bah! ik lig zo aan alles te denken! heb ontzettend veel plannen voor tijdens m'n verlof, en die spoken allemaal door m'n hoofd heen. haha! beetje stom. in m'n hoofd heb ik het hele kamertje afgeklust (werd wel mooi trouwens!!), gordijntjes genaaid, nieuwe naaitechnieken uitgevonden (nieuw voor mezelf dan), ons huis afgemaakt, etc.

marije dat klinkt goed die nieuwe auto (of idd rijtuig zoals petra zegt haha!) lekker hoor! had ik al gezegd dat het fijn is dat je fysio zo goed werkt?
petra wat onwijs irritant zeg die tnt. missdchien kun je naar de balie gaan en het daar ter plekke regelen met een medewerker? die kunnen je volgens mij ook de papieren versie meegeven.
heb je vanaf a.s. donderdag geen pc? of volgende week?

nou ik begin te gapen dus ik ga nog even een poging wagen!
we hebben trouwens partneravond gehad op de yoga en ik vond het erg leuk en m'n vriend ook! ja ik zie het wel zitten om met hem te gaan bevallen! haha! jeetje zit die avond er ook alweer op...de datum komt echt steeds dichterbij. volgende maand is onze maand!!!

slaaplekker! sabine

zo vroege vogel,

Nou ik had er wel bij kunnen gaan zitten want ik heb deze nacht elk uur mijn wekker gezien zeg. Wat een nacht. En die tnt ga ik gewoon bellen hoor. Het nadeel van het kleine dorp, geen balie he. Moet ik voor naar de stad. Helaas pindakaas. Ze hedden in het dorp wel een postagentschap maar ik heb daar al gevraagt naar zo'n pakket en die hebben ze dus niet meer!!! Wel een kaart om het aan te vragen en die heb ik al 2 x ingestuurd...fijn.

Gaaf zo'n yogapartneravond, ik denk dat ik nergens meer aan toe ga komen. Ben niet aangemeld bij wat voor les dan ook vanwege het verhuizen  en ik heb ook nog maar 10 weken te gaan ofzo dus ik denk dat ik gewoon pech ga hebben. En ik had het zo graag gewild he yoga want ik ben veel te bang voor de bevalling. Ik wil gewoon kunnen relaxen.

fijne dag allemaaaaal, kga bellen en daarna mijn kledingkast leeghalen.

hoi meiden!

@ petra...die papieren versie bestaat inderdaad niet meer.
dus alles moet via internet. tja en als dat dan niet werkt.. grrrrr. ik begrijp je frustratie.
wat moet je afkicken zeg.. een hele week geen internet! pffff
komm aar op met die foto hoor! ik plaats hem wel. no problem.

@ sabine.. vervelend zo'n slapeloze nacht... maar al die plannen klinken in ieder geval goed! kon je daar niet vannacht alvast wat mee beginnen?? hahaha
wel gek hoor.. worden straks gewoon de eerste babytjes geboren hier! wat zal het rustig worden dan... (ben ik de zielige achterblijver... hopelijk komt de rest dan weer wat meer typen hier!)

ik ga nog even wat dingen doen. straks moet ik mijn nichtje ophalen van school. ze eet een boterhammetje bij mij. gezellig! wel gek hoor.. normaal ben ik de juf die de kinderen afgeeft en nu ga ik er eentje halen.

groetjes!

Hey dames, stilletjes hier

Met de tnt is het nog niet gelukt en ga ik ook niet meer doen, ik schrijf ze allemaal wel handmatig!!! Er is idd storing daar en ze kunnen het niet oplossen, blijven proberen is hun advies, nou ik dacht het niet he....zit ik elke x zolang achter de pc en daar heb ik helemaal geen tijd voor. Een verwerking via het oude systeem duurt nu 3 weken zei die mevrouw, ze zou een setje voor me opsturen. Nou ik heb bedankt, ik doe het zelf wel, dat duurt dan even maar dan is het wel gedaan en klaar. Ben nu al weken met ze bezig....KLAAR ermee!

De beeb is lekker druk de laatste dagen, wel een goed gevoel. Ik heb erg veel zin in de verhuizing nu en kan niet wachten tot het zo ver is. Ik praat nu steeds tegen de baby dat we lekker bij papa gaan wonen. Kheb ook al een afspraak gemaakt in ziekenhuis nr 2 van onze keuze om op de kraamafdeling te mogen kijken. Dat was geen enkel probleem zelfs niet op een zondag hihi. En ik wil het de zondag na de verhuizing, lekker druk maar ik voel dat het moet. Mijn vriend kon alleen maar zeggen, als jij dat voelt dan doen we het gewoon he haha. Arme kerel moet overal in meegaan van zn zwangere vrouwtje maar hij doet het zonder mokken gelukkig.

Hoe staat het hier met iedereen? Sab aan je laatste werkdag bezig? Ongelooflijk he. Carina nog aan het klussen? Marije wat ben jij vandaag allemaal aan het doen? Dattig, je bent nu een getrouwde mevrouw, hoe voelt dat? hihi..

@ Keesje, hoe is het nu met je? Ik ben echt heel benieuwd.

@ Pat, veel succes met de echo vandaag he, zal erg spannend zijn!

@ zusterjose, hoe staat het met de gezondheid inmiddels?

@ Diana, tik weer eens wat gezelligs, we willen weten hoe het is haha.

@ Wanda, wat stond er allemaal op jouw agenda de komende weken? Ben het ff kwijt meid. Gaat het goed met de beeb?

tot latersssssssssssss ben er weer vandoor, kids naar school en boodschappen en dan verder in het huis!

Hier vandaag weer 'druk' bezig in huis.
Gister was ik helemaal stuk, man gebeld of hij de oudste van school kon halen en ben tegelijk met de jongste op bed gedoken. Ruim 2 uur geslapen en dat heeft echt geholpen. Zag het gister allemaal ook even niet zitten nog minimaal 6 week zwanger met 2 dwarse kids en een nogal labiel gestel, maar vandaag zie ik het een stuk rooskleuriger en vind mijn kindjes ook gewoon weer de allerliefsten .

Mijn moeder was er vandaag ook weer, boekenkast/werkblad door mij uitgedacht is nu ook klaar, alleen nog even vastzetten aan de muur ivm klimgevaar van peuter. Het wachten is nu echt op de achterwand van de kledingkast die *(!^$^%@$^! nog steeds niet geleverd is door de bouwmarkt. Ik zei al tegen mijn man: bel jij nog maar 1x en als ze dan nog geen oplossing hebben dreig je maar je 7,5 maand zwangere vrouw langs te sturen... dan komen ze vast snel met een oplossing .

Ook al is de kamer nog niet babyproof, maar heb vandaag wel de eerste fröbeldingetjes gedaan. Mandje dat bij ons boven op de commode staat met luiers etc etc heeft nu een mooi nieuw stofje erin en de stof voor de gordijntjes is geknipt en moet nu alleen nog maar even gestikt worden en klaaarrrrrr. Dus de kamer zelf moet nog, de aankleding is al in de maak . Maar daar wordt mama wel blij van... juist dat frutten en tutten heb ik enorm zin in haha. Ja ik krijg enorme nesteldrang niet te zuinig!!!!

Nou dit was even mijn update.... reageer later vandaag nog wel even op de rest (hopelijk dan goede echo berichten van Carina en Patricia) ga nu even bezig met die gordijntjes.

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan