Forum hoppers - deel 2

hoi!
en marije, ben je weer een beetje afgekoeld? :) frustrerend zeg, zoiets!! zitten er geen andere vestigingen van die bouwmarkt bij je in de buurt waar je het achterwandje kunt scoren? echt balen. en jullie hadden toch de planning dat hij dit weekend over zou gaan? nou, ga er maar vanuit dat het allmeaal heus wel goed komt, ook al is het een paar dagen later. (maar ik kan me goed voorstellen dat je enorm pissed bent!!)

van een meer/minder echogenieke buik had ik echt nog nooit gehoord! grappig. ik denk dat mijn buik dan redelijk echogeniek is, want we hadden echt een prachtecho met 20 weken en ik heb van veel mensen gehoord dat ze nog nooit zo'n mooie echofoto hadden gezien. tja, dat krijg je he, met zo'n mooi kindje! haha!! nee hoor gekheid, ik had echt geen idee.

ik heb een buikband gekocht! vond het eigenlijk een beetje duur zo voor die laatste paar weken, maar toen ik er een om deed in de winkel ging ik al uit m'n dak, dus ik heb het geld er eigenlijk toch wel voor over. het zit echt lekker stevig en met lopen voelt het veel fijner in m'n buik en rug. mijn buik zit vrij laag en dit geeft toch wel veel steun! petra jij was toch ook op zoek naar een buikband? heb je er al een? de mijne is van anita, misschien is het ook wat voor jou?!

tot later!!!
sabine

Ja ben in een stuk beter humerur.... hij gaat namelijk over vandaag!
We hebben de kast tegen de muur geschoven en de deuren er gewoon ingehangen. Tis misschien niet helemaal de bedoeling, maar hij staat nog steeds waterpas en de deuren hangen netjes. Als ze volgende week met die wand komen, mogen ze zelf komen monteren (en dus eerst de kast naar voren komen slepen). Tis goed met ze.

Gister dus die kast afgemaakt, vandaag nog even een deurstopper monteren op de vloer (door het schuine dak kan de deur niet helemaal open geklapt worden en ik ken nog geen kind dat daar netjes rekening mee houdt en geen gat in het dak mept na intenstief gebruik van een kamer). en dan de laatste frutsels over.

Hij had een Winnie the Pooh kamer en bepaalde dingen moeten van hem mee, zoals de sticker op zijn deur dus die even goed los proberen te krijgen en die komt op de spiegel van de klerenkast.

Maar het is volgens mij een leuke kamer geworden waar hij nog jaren op vooruit kan (oké na een par jaar zullen de gordijntjes met beestjes echt wel weg gaan haha). Hij weet niet wat hem overkomt zoveel ruimte als die nu heeft!

Verder iedereen een beetje leuk weekend??!

groetjes,
Marije

hoi hoi!

nee joh.. ze had het niet over een piemeltje.
het ging over iets bij 1 van de ingewanden. iets wat geen kwaad kon, maar wel bij een bepaald geslacht meestal voorkomt.
ik ga jullie niet vertellend bij welke ingewanden en wat er dan gezien is.. want wij willen zelf ook niet weten bij welk geslacht het hoort. zou een beetje vreemd zijn als jullie daardoor wel weten wat het geslacht van ons kindje waarschijnlijk zal zijn.

vanmorgen moest ik al vroeg uit bed. we hebben mijn zus en zwager weggebracht voor de kustmarathon. zij lopen nu al een aantal uren door de regen...
en dan langs de kust met de wind die vandaag staat.. pfff ze belt me wanneer ze nog een uur moetongeveer en dan rijden wij richting de finish.
ze hebben al dikke truien in onze auto gelegd. ik denk dat ik ook maar een termoskannetje thee ofzo meeneem!

Heerlijk trouwens he.. hoe je humeur kan omslaan als zoiets lulligs als een achterwandje van een kast niet geleverd wordt. ik kan daar tegenwoordig echt niet tegen! het is dus maar hopen dat bij ons de komende weken alles vlotjes blijft verlopen op verbouw gebied! hahaha

wij gaan trouwens volgende week nog een weekje weg! met de caravan!
we gaan samen met vrienden naar luxemburg. in een gebied waar je lkker kunt wandelen! als het maar wel wat beter weer wordt!

groetjes

hoi!
goed plan om de kast gewoon zo ver mogelijk af te maken en die lui het zelf laten oplossen! leuk dat hij over kan vandaag! weer een stap verder!
hihi carina, het viel te proberen, om te vragen wat ze dan had gezien :) heb je eigenlijk een dvdtje meegekregen? wij hadden dat wel en toen het 'bewijs' zo dicht binnen handbereik lag, zijn we toch gaan zoeken of we het geslacht konden zien. ja... nee... ja...nee... we kwamen er niet uit... met de 3D echo het zelfde verhaal en ik denk dat de kans dat we het geslacht nu wel weten behoorlijk groot is.... al weet ik het nog steeds niet helemaal zeker! hihi!
lekker dat jullie nog even weg gaan!
wij gaan ook een paar daagjes weg, maar hebben nog niets geboekt (lekker naar een hotelletje in de natuur). wel veel zin in!
pffff mijn dag is vandaag SAAI. ik ben weer de hele dag en avond alleen en nu mijn vriendinnen allemaal kinderen hebben/ver weg wonen/zondag met hun vriend doorbrengen/verkering hebben is er gewoon echt even niets te doen! bah! ik heb thuis echt zat te doen, maar het is zo ongezellig. gelukkig is m'n vriend vanaf volgende week weer veel thuis, dus daar kijk ik wel erg naar uit. dan is die drukke periode op zijn werk voorlopig weer even achter de rug.

jullie nog wat leuks? ja verhuizen natuurlijk! succes he!
doei!

hee marije, jij had het over je wiegbekleding.... is zoiets eigenlijk 'verplicht/handig/noodzakelijk'? in ons wiegje zit geen zijkantenbekleding. de kopse kantjes zijn dicht en de zijkanten zijn van spijlen. moet ik daar nog wat voor gaan knutselen?
doei!

Hoi Sabine,

Nee hoor in principe hoef je niet aan de knutsel hoor. Maar onze wieg is zonder bekleding alles behalve af. Wij hebben met de oorspronkelijke bekleding als patroon zelf nieuwe gemaakt, die wat meer onze smaak was.

Had hem al weleens eerder laten zien, maar zoals je kan zien is de wieg dan niet echt af te noemen als je de bekleding weg zou halen.... hoort er gewoon bij.

enne... heb jij al wel een foto van jullie wieg laten zien?!?!

groetjes,
Marije

De kamer van de jongste is klaar!!!!!!
En bij deze even wat foto's.... op deze foto's mist nog wel het lampje dat we net nog bij zijn bed hebben opgehangen (een blauwe in de vorm van een ster, wie weet heb je hem weleens zien hangen bij de IKEA) en er moet tzt nog iets van een kleed op de vloer. De kamer is nogal groot en het grondoppervlak dus ook. Maar hij kan er heerlijk slapen en spelen nu en dat kleed moeten we eerst nog iets tegen komen wat we leuk vinden.

Zijn hoekje met zijn bed. Daar hangt nu dus nog die blauwe ster boven.

Aan de andere kant van de kast. Kussens om lekker op voor te lezen of gewoon op te spelen en te hangen zoals meneertje zelf al had bedacht.

Werkblad zodat hij lekker op sta hoogte kan spelen en straks ook kan tekenen etc (maar voor nu nog even geen potloden op zijn eigen kamer )

De boekenkast waar hij wel zelf de boekjes uit mag halen.

Formaat van de kamer komt met de foto's niet helemaal over geloof ik, maar is ruim 5 meter breed bij 3,50 meter diep.... beste kamer dus voor een peuter... die kan wel even vooruit!

groetjes,
Marije (die helemaal blij is dat we nu eindelijk met de babykamer bezig kunnen!!!!)

wauw marije wat een geweldige kamer!!! ziet er echt heel leuk en fris en gezellig en knus uit!! en grooooot!! wat een luxe!! dat kastje met bureau vind ik ook erg leuk, en het bed ook! gaaf hoor!
nou, geniet er lekker van en nu op naar de babykamer, joepie!!

ik zal binnenkort ook wat foto's maken, moet ik eerst de laatste dingetjes even afronden.
doei!

Terug
Bovenaan