Forum hoppers - deel 2

owowow sniksniksnik hormonen..... de 1e proefdruk van ons geboortekaartje is binnengekomen en ik vind hem HELEMAAL GEWELDIG... echt een megabrok in m'n keel en tranen in m'n ogen.... wat geweldig om de naam ook zo te zien staan!!! dit is de ene variant, en de andere zal een kleine aanpassing aan de naam nodig hebben, maar dat zit wel goed, het is echt zo gaaf!!

nou dat was even een klein tussendoortje, ik moet nog even aan het werk (jaja verlof, here I come!!) en dan schrijf ik vanavond meer.

marije blij dat je je weer wat beter voelt.... vervelend zo'n dipje, maar goed dat het weer over is. lekker knutselen nu!

tot later! sab

hoi meiden!
ff een update... straks lees ik ff bij.. heb honger namelijk!

vanmorgen ging voor mij de wekker vroeg...
op naar de 20weken echo!

daar lag ik dan... en na wat geklodder met gel op mijn buik kregen we al snel ons kleintje te zien.
we hebben gezegd dat we het geslacht niet wilden weten, dus daar zou ze rekening mee houden.
ik vertelde haar ook dat de kleine 's morgens niks van zich laat horen (voelen) dus ze waarschijnlijk lekekr rustig kon kijken.
dat klopte trouwens wel! onze gup lag zo rustig, dat hij/zij met geen mogelijkheid wilde draaien.
eerst wat gepor in mijn buik.. geen resultaat.
toen met mijn voeten op het "bed" en schudden met mijn buik... geen resultaat.
toen heeft ze mijn buik schoongeveegd en moesten we maar even een rondje gaan wandelen. na 10 minuten weet terug.. de kleine lag nog steeds in dezelfde houding.
af en toe bewoog er een armpje, maar verder was het lekker rustig.
toen als laatste poging moest ik op handen en knieen gaan zitten en schudden met mijn buik (zie je me al zitten hahahaha!).. maar ook dat had geen resultaat.

dus is er nu een nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week donderdag (9 okt)

we zijn dus voor de helft goedgekeurd!

haha ja ik zie je idd helemaal zitten om die baby proberen om te schudden .
Zat net nog op je Hyves en schreef een berichtje dat ik hoopte dat jullie uk beter mee zou werken dan Junior deed... niet dus .
Bij ons was het ah eind van de middag en dan was hij/zij rustig en was ook met geen mogelijkheid in een andere houding te krijgen. Een arm of een been bewegen kon er net als bij jullie dan net af.
Mede om die reden hebben wij de pretecho in de ochtend gepland zodat er dan wat meer actie zou zijn.

Hoe laat moet je volgende week terug komen?!?!
Hopelijk werkt jullie buikspruit dan ietsjes beter mee hihi (en zou je anders je vriend even willen vragen je pogingen tot draaien/ activeren van beeb wil filmen??! Heb wij er een hoop lol aan denk ik zo ).

groetjes,
Marije

hahaha dat zou je wel willen zien he!
nou als er iemand met een camera binnen zou komen om me te vertellen dat ik er ingeluisd was.. dan zou ik het zo geloven.
het zag er niet uit!

maar goed.. we mogen lekker over een weekje weer!

oja.. hebben jullie hier weleens van gehoord...
mijn buik is niet echt echogenique. een waziger beeld dan normaal.
de vorige keer in het ziekenhuis was het ook erg wazig, dus deed ze het inwendig. maar nu is onze gup te groot voor een inwendig echo.
dat ik niet fotogenique ben, dan is algemeen bekend, maar dat van  mijn buik....

en onze gup lag ook nog erg laag. het verklaart het feit dat ik soms ineens moet plassen.. echt op knappen sta. en niet zoals normaal het voel aankomen dat ik moet plassen. ik moet gewoon ineens en dan moet ik ook echt gelijk gaan.

ga toch eens vragen of dat laatste geen kwaad kan. kan me voorstellen dat dat in de loop van de tijd behoorlijk vervelend kan worden. meer druk op je bekken lijkt me?!
achja...

oja ook heeft de echoscopiste iets gezien wat bij een bepaald geslacht het meeste voorkomt.. nu ben ik iedere keer aan het twijfelen.. zal ik het opzoeken via google ja of nee? kijk je hebt geen zekerheid, want het hoeft niet.. maar toch ben ik nu wel een beetje nieuwsgierig....

groetjes weer!

nou meiden, vanmiddag de echo gehad en het zag er
niet goed uit. Er was een leeg vruchtzakje te zien en toen zocht en
zocht en zocht de gyn en toen onderin het vruchtzakje zat een klein
knipperend boontje!!! Het is dus goed!!!! Wat een opluchting zeg. Al
vat ik het nog niet helemaal. Was er al bijna van overtuigd dat ik de
1e zou worden die weer naar het bovenste schema mocht verhuizen. Maar
dat doen we dus niet!!
We zijn het gelijk maar aan mijn schoonouders
gaan vertellen. Mijn moeder komt zondag aan de beurt. Nu wilde ik niet,
want ik wilde eten. Haha, lekker patatjes gehaald en ik heb de helft
laten staan. Het lukte echt niet meer. Ach dat maakt niet uit. Er zit
echt een kindje in mijn buik.
Ik mag over 1,5 week alweer terug en dan 2 weken later weer. Dat is wel fijn.

Ik weet niet of ik hier heel actief ga worden. Jullie zijn al zo'n stuk verder. Maar ik zal zo af en toe eens een kijkje nemen en wat van me laten horen, jullie leven nog zo lief met me mee tenslotte.

liefs
Patricia mama van Bas*

Hey Pat,

Wat een geweldig nieuws!!! Wel heel erg eng als ze eerst een leeg vruchtzakje zien pffff, jij moet toch even door een hel gegaan zijn lijkt me. Heel erg fijn voor jullie dat het goed zit en nu maar op naar de volgende goede echo.

Lekker friet hihi, had in het begin bijna alleen maar zin in vette snacks eigenlijk. Heb jij dat ook nu? En ik had het echt zoooo koud die eerste weken, hoe zit dat met jou? Heej meid het maakt ons (ik spreek echt niet voor mezelf) echt geen bal uit dat je net een paar weken zwanger bent. Je hoort bij ons clubje! En wij gaan gewoon nog lang door met tikken hoor al zijn we bevallen etc....We hopen gewoon dat jij  en de baby in wording er goed doorheen gaan komen. Ik persoonlijk heb ook de moed voor mier en yvette nog niet opgegeven hoor, die komen eerdaags ook met goed nieuws en horen er net zo goed bij. Net als Keesje overigens. Ik hoop dat bij haar ook alles nog goed zit.

Ga genieten van dit prille geluk en op naar de volgende etappe meid.

Groetjesssss Peet

patricia wat een geweldig nieuws! m'n hart zat even in m'n keel toen ik je eerste zin las... maar gelukkig, hij doet het!! hoe ver ben je nu precies? nou, laat het maar lekker rustig aan tot je doordringen en ga genieten!!

carina wat een lekkere luierd/t haha! dat zelfs al je trucs enzo niets hielpen! ik neem aan dat je volgende keer op een ander tijdstip gaat? :) wat had ze gezien dan dat meer bij een bepaald geslacht voorkomt? wie weet kan ik er bij ons ook wat uithalen :) of bedoelde ze een piemeltje ofzo? dat komt idd vooral bij een bepaald geslacht voor ja hahaha!!!

petra groot gelijk om het lekker met de hand te doen, die verhuizingen. alleen mis je dan wel de doorstuurservice... of niet? wat zijn de plannen voor dit weekend? inpakkken? of het nieuwe huis klaarmaken?

marije weer helemaal uit je dip? fijn dat je lekker aan het frobelen bent! leuk he!

hier gaat het goed, ik ben MOE en heb lekker in bad gelegen. dit weekend nog wat werkdingen afronden, maandag nog 1 klus, die nog afronden daarna en dan ben ik echt echt echt vrij JOEPIE!! besefte me net ineens dat ik dan dus echt verlof heb... oftewel, dat we echt aan het eind van de 40 weken beginnen te komen! wow!!
ik heb trouwens toch zo'n pijnlijke borsten joh! echt heel vervelend. niet alleen als er iets tegenaan komt, maar ook gewoon zo. kennen jullie dat? het zal er ook wel weer bij horen, maar goed...

hee dattig ga je nog een grotere foto van je huwelijk plaatsen??? ben zo benieuwd! :)

groetjes!
sabine

Oh Patricia wat een geweldig nieuws!!!!! Bij je eerste zin dacht ik ook direct 'nee he?!' maar jullie uk had zich dus goed verstopt in het vruchtzakje, maar alive and soon kicking!!!! Fijn trouwens dat je al snel weer mag voor nog een echo en daarna nog eentje. Je schreef het zelf ook al ergens, je hebt zo wel jullie kindje echt bijna van niets naar een heel groot iets zien groeien straks.

@Carina, had er wel van gehoord van een niet echogenieke buik. Bij de termijnecho zei de echoscopiste al dat het heel erg afhangt van meerdere dingen waaronder dus ook het doorlaten van de buik etc hoe duidelijk de echo's zullen worden. Bij de ene vrouw is het gewoon duidelijker en mooier beeld dan bij de ander.
En ben benieuwd wat ze dan gezien hebben.... moest ook direct aan piemeltje denken als het bij 1 geslacht vaker voorkwam haha, maar dat ligt wel iets teveel voor de hand natuurlijk. Heerlijk hoe nieuwsgierig je dan kan worden he!

@Petra, al een lamme arm van de schriftelijke berichten???

Hier in een nieuwe  'dip'/ hormonale chagrijnigheidsbui... die ******* bouwmarkt heeft dus geen lees dus GEEN achterwand en zo kunnen we de kledingskast nog niet afmaken... en zonder die achterwand kan de kast niet tegen de muur en ik ga toch echt geen klimgrage peuter in een kamer leggen met een kast die van 2 kanten open is midden  leggen. Was echt zoooooo kwaad toen ze doodleuk melden dat de wand niet bij de levering zat en het dus volgend weekend gaat worden        . Zie het echt even niet gebeuren dat de kamer van Junior af is straks.

Heb direct in een enorm pissige bui van alles op onze kamer aan de kant lopen ruimen en de wiegbekleding in de machine gemikt. Ik zorg gewoon dat ik dit weekend een plek heb voor de wieg en verder heb ik het even helemaal gehad... komt vast ook wel weer goed, maar ja. Word er niet  bepaald blij van dat die kamer die verder af is inmiddels niet in gebruik genomen kan worden door iets doms als een achterwand van een kledingkast!

Junior was na mama's lichtelijk irrationele bui (herken mezelf dan echt bijna niet )enorm actief en is nog steeds druk bezig. Zal wel denken 'als ik straks geen kamer naar mijn zin heb zal ik hier de boel nog maar even verder verbouwen'

Mocht iemand nog zin hebben om hier volgend weekend een dagje te komen klussen... laat maar weten, ik zorg wel voor eten

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan