Hallooooo,
Zo daar ben ik ook weer eens. Voor alle dames: een heel heel mooi 2009 met goede bevallingen en gezonde kindjes he!
Het duurde weer even voordat ik weer op het forum kwam, mijn man had ook vakantie en dan ga ik toch wat minder achter de pc he. Inmiddels hebben we de eerste erge verkoudheid van dochterlief ook weer gehad, wat kan zo'n humpje hoesten en raspen zeg, bah. Gelukkig kon ze zelf tussen het hoesten door nog lachen en genoot ze van een bad met mamma, ben nog nooit zo schoon geweest haha.
Gisteren voor het eerst de vaccinaties gehad, ze moest even huilen maar het viel wel mee. 's middags ook soms ineens huilen, maar als ze dan in onze armen lag was het ok. Ze was wel duidelijk anders, heel stilletjes kreunen, aaah. 's avonds koorts, hebben we dat ook maar weer meegemaakt. Vanochtend niets meer aan de hand, hele verhalen tegen haar knuffeltje op de commode. Heb haar slapend in de armen van de 'juf' gelegd. Sarah gaat dus al naar het kinderdagverblijf en dat gaat super. Ze vinden het wel leuk zo'n vrolijke baby volgens mij, hoorde dat ze maandag het hele verblijf door is geweest om aan alle groepen te laten zien.
Maandag heb ik weer voor het eerst les gegeven (paardrijden voor gehandicapten), zo dat was zwaar! Oei oei wat deed en doet mijn buik zeer daarvan, blij dat ik niet eerder begonnen ben! Ben toch wel een beetje lui geworden van al dat thuiszitten, foei.
Gelukkig begint de rest van het werk in februari, kan ik langzaam wennen en alleen wat thuis werken achter de pc. Pf moet nog van alles in elkaar draaien en ik heb er steeds geen zin in.Bah.
@ Petra: toch nog een keizersnede, nou ben blij dat het herstel je meevalt, heb ik toch niet gelogen he! Je schijnt je wel echt aan het niet tillen te moeten houden, dat vond ik het moeilijkst omdat ik me zo goed voelde. Wat een heerlijk mannetje heb je zeg, net even gekeken op Hyves. Knap koppie hoor! Mooie match met mijn meid! Haha nu al regelen dat soort dingen he.
Goh als ik dan lees over de laatste loodjes van de andere dames dan voelt het als heeeeel lang geleden. Nou ja zeg, ze is pas twee maanden. Maar ja ik loop wel voor he! Hoewel ik een van de weinigen ben waarvan het de eerste is geloof ik...
Oh dames ik wens jullie veel sterkte en vooral veel genot toe voor straks als je het kleine wondertje in je armen hebt!
Zoals jullie lezen ben ik nog steeds een en al jubel en huppel, ik vind het echt fantastisch om moeder te zijn. Geniet ook zo van de anderen die van haar genieten: mijn man is stapel op haar natuurlijk, maar ook alle familie en vrienden.... Smullen!
Zo en nu moet ik dus wel heel nodig eens wat gaan doen in huis, kan mooi zonder baby erbij (anders ben ik vooral verliefd aan het kijken naar haar haha) dus ik ga maar eens wat soppen.
Beloof dat ik weer vaker zal komen hierro!
Heel veel liefs, sterkte én veel plezier!
D