Forum hoppers - deel 2

Hoi meiden,

Nog geen tijd gehad voor hyves, maar ik zit vanaf morgen weer ziek thuis, dus dan moet het wel gaan lukken om hyver te worden.

@Petra; hoe is het met de kleine man, nog niet ziek?

groetjes, keesje

Hoi,

Nou is het werk eigenlijk wel te zwaar, maar dat red ik nog wel even. Maar ik heb nog steeds last van mijn stem. Ik heb de week voor de kerstvakantie en de eerste week van de kerstvakantie helemaal geen stem gehad vanwege een luchtweginfectie. En hij kwam rond nieuwjaarsdag weer redelijk terug, maar natuurlijk ben ik te vroeg begonnen met werken, dus na 1 dag voor de klas (en het was een hele rustige dag met 8 zieke kinderen) was mijn stem weer weg. Dus ik heb me nu voorgenomen thuis te blijven tot ie het weer echt doet. Want zonder stem kan ik gewoon niet werken.
Dus ik ga lekker rustig aan doen, duik zo m'n bed nog even in. Ga daarna een bord voor in de tuin zagen voor als junior geboren is.
Hoe breng jij nu je dagen door? Lekker lui?

groetjes, keesje

das balen... maar voor de klas staan zonder stem is ook geen optie nee!
lekker thuis blijven dan maar.
ga je zelf een bord maken? knap hoor! wat voor afbeelding gaat het worden? of is dat nog een verrassing?

mijn dagen worden vooral gevuld met van die gewone dagelijkse dingen waar je normaal een kwartier voor nodig hebt en nu minstens een half uur! hahaha
het rondje wat ik normaal altijd al met de hondjes liep, duurde ongeveer 20 minuten. nu door ik daar ruim een half uur over.
dus alles kost meer tijd en is veel vermoeiender.

ik heb een geboorteslinger gemaakt deze week en ben langzaamaan alles aan het poetsen en opruimen. een combinatie van nesteldrang en het feit dat je tijdens een verbouwing alleen maar de rommel verplaatst ipv. opruimt.
gisteren is de bijkeuken aan de beurt gteweest.

straks ga ik nog wat lekkers bakken. mijn vriend is jarig en is deze week nog thuis (door de vorst). dus wie weet wie er nog een kop koffie komt drinken...

gisteren weer zwangerschapspilates gehad. erg gezellig, maar 2 meiden waren er niet. kijk ik op de hyves van eentje.. is ze gewoon bevallen!
dan komt het nu dus echt wel dichtbij he!

ik ga me eens in normale kleren hijsen...
groetjes!

(ennuh.. hyves niet vergeten he!)

Hoi,

Ja dat herinner ik me ineens weer: dat alles in een heel langzaam tempo gaat als je tegen het eind loopt.
Ik maak vaker borden op verzoek, als er neefjes, nichtjes, vriendjes van mijn zoon jarig zijn.
Ik maak nu een bumba bord (een juichende bumba waar op de buik de naam komt), want het wordt een bumba kamertje. Ik heb al een hele ris schilderijtjes gemaakt en een erg leuke afbeelding gezaagd voor boven de commode. Daarbij een heel fris vrolijk gordijntje gekocht. De commode is gewoon wit, dus heb ik op los canvasdoek afbeeldingen van bumba en zijn vriendjes geschilderd en die plak ik straks op de deurtjes en laatjes van de commode. Dus ik zit nu met smart te wachten tot het kamertje gewit wordt (waarschijnlijk morgen door mijn vader) en mijn man de vloer legt want dan kan alles op z'n plaats en kan ik zien of het zo leuk wordt als ik denk dat het wordt. Ik vind het tv programma bumba niets, maar als getekend plaatje vind ik hem zo leuk.

Hopelijk is je taart gelukt en zit je zo smakelijk te smikkelen.

groetjes, keesje

Ps ik ga echt hyves regelen deze week.

Hallooooo,
Zo daar ben ik ook weer eens. Voor alle dames: een heel heel mooi 2009 met goede bevallingen en gezonde kindjes he!
Het duurde weer even voordat ik weer op het forum kwam, mijn man had ook vakantie en dan ga ik toch wat minder achter de pc he. Inmiddels hebben we de eerste erge verkoudheid van dochterlief ook weer gehad, wat kan zo'n humpje hoesten en raspen zeg, bah. Gelukkig kon ze zelf tussen het hoesten door nog lachen en genoot ze van een bad met mamma, ben nog nooit zo schoon geweest haha.
Gisteren voor het eerst de vaccinaties gehad, ze moest even huilen maar het viel wel mee. 's middags ook soms ineens huilen, maar als ze dan in onze armen lag was het ok. Ze was wel duidelijk anders, heel stilletjes kreunen, aaah. 's avonds koorts, hebben we dat ook maar weer meegemaakt. Vanochtend niets meer aan de hand, hele verhalen tegen haar knuffeltje op de commode. Heb haar slapend in de armen van de 'juf' gelegd. Sarah gaat dus al naar het kinderdagverblijf en dat gaat super. Ze vinden het wel leuk zo'n vrolijke baby volgens mij, hoorde dat ze maandag het hele verblijf door is geweest om aan alle groepen te laten zien.
Maandag heb ik weer voor het eerst les gegeven (paardrijden voor gehandicapten), zo dat was zwaar! Oei oei wat deed en doet mijn buik zeer daarvan, blij dat ik niet eerder begonnen ben! Ben toch wel een beetje lui geworden van al dat thuiszitten, foei.
Gelukkig begint de rest van het werk in februari, kan ik langzaam wennen en alleen wat thuis werken achter de pc. Pf moet nog van alles in elkaar draaien en ik heb er steeds geen zin in.Bah.
@ Petra: toch nog een keizersnede, nou ben blij dat het herstel je meevalt, heb ik toch niet gelogen he! Je schijnt je wel echt aan het niet tillen te moeten houden, dat vond ik het moeilijkst omdat ik me zo goed voelde. Wat een heerlijk mannetje heb je zeg, net even gekeken op Hyves. Knap koppie hoor! Mooie match met mijn meid! Haha nu al regelen dat soort dingen he.
Goh als ik dan lees over de laatste loodjes van de andere dames dan voelt het als heeeeel lang geleden. Nou ja zeg, ze is pas twee maanden. Maar ja ik loop wel voor he! Hoewel ik een van de weinigen ben waarvan het de eerste is geloof ik...
Oh dames ik wens jullie veel sterkte en vooral veel genot toe voor straks als je het kleine wondertje in je armen hebt!
Zoals jullie lezen ben ik nog steeds een en al jubel en huppel, ik vind het echt fantastisch om moeder te zijn. Geniet ook zo van de anderen die van haar genieten: mijn man is stapel op haar natuurlijk, maar ook alle familie en vrienden.... Smullen!
Zo en nu moet ik dus wel heel nodig eens wat gaan doen in huis, kan mooi zonder baby erbij (anders ben ik vooral verliefd aan het kijken naar haar haha) dus ik ga maar eens wat soppen.
Beloof dat ik weer vaker zal komen hierro!
Heel veel liefs, sterkte én veel plezier!
D

Ha meiden,

Ben ik ook weer even hoor. Het is weer spannend hier he, misschien is Wanda aan het bevallen? Ik hoop zo dat het bij haar allemaal van een leien dakje gaat.

@ Keesje, nee de kleine is niet ziek geworden. Beschermt door de borstvoeding denk ik zo. En ik en mijn vriend gelukkig ook niet. Mijn andere zoon wel maar heel kort, alleen smorgens wat spugen en verder niets meer. Dus dat viel alles mee. Wat gaaf dat jij zo creatief bezig bent voor de baby zeg. Ik heb altijd bewondering voor mensen die dat zomaar kunnen en gewoon doen. Echt leuk hoor. Ntuurlijk wil ik wel een foto zien hihi. Oh ja en hyves....het is echt veel en best lastig...na een paar weken een beetje oefenen gaat het nu al steeds beter. Je moet echt alles heel goed lezen gewoon en uitproberen en natuurlijk de meiden hier vragen hoe het moet als je het niet snapt...ben zelf ook niet zo goed er mee maar ik moet zeggen dat ik er nu steeds   een beetje meer van ga snappen dus er is hoop haha.

@ Dattig, ja die 2 kleintjes van ons matchen idd goed whaha....dat hebben we dan maar mooi alvast geregeld idd haha. Wat zwaar idd paardrijden met gehandicapten? Petje af voor jou zeg pff en dat na een flinke buikoperatie, valt niet mee. Al herstel je snel toch merk je het dan vanzelf dat je daar bent geopereerd he. Heb ik soms ook als ik iets doe wat eigenlijk nog net niet kan pff. Dan ineens voel ik het en denk ik oh ja....ik moest oppassen haha...ach ja. Nu maar even rustig aan doen dan? Lekker in huis wat rommelen. Ga ik zo ook proberen als Kyano het wil want die huilt nogal vandaag dus het schiet lekker op zo.

Tot laterssssssssssss

Terug
Bovenaan