Forum hoppers - deel 2

hoi!
zo hij doet het weer dus! zie dat ik alweer een hoop heb bij te lezen...
spannend dus, wanda is aan het bevallen??!? ben heel benieuwd! succes wanda!! hoe gaat het met de rest? ik ben even helemaal kwijt hoever jullie nou allemaal zijn...
hier gaat het goed, ons kleine mannetje is superleuk en lief en vrolijk en helder, het is echt zo genieten! vandaag 8 weken...jeeeetje dat is echt snel voorbij gegaan!
tot snel maar weer!
groetjes sabine

Nee hoor meiden, helaas nog steeds niks hier......

Raak steeds sjaggerijniger naarmate de uren verstrijken.
Maar goed, kan er natuurlijk ook niks aan veranderen, nog 10 dagen dan is ze er in ieders geval zeker~!

Ik zal jullie niet meer zo lang in spanning houden meiden.

Veel liefs wanda

balen zeg wanda!
en maar wachten en wachten...

ik hoop voor je dat het niet al te lang meer hoeft te duren!

hier gaat alles goed. de buik is behoorlijk aan het groeien geweest, mar toch vind ik de grootte ervan wel meevallen. ik mag straks weer naae de verloskundige, dus ben benieuwd...
de vorige keer was het in ieder geval al wel wat aan het indalen. dus een goed teken!
nog 5,5 weken te gaan tot aan de 40 weken.

groetjes!

Hey zeg Wanda, schiet eens even op joh haha.

Balen he dat het zo lang duurt. Ik ken het pff. Meid ik hoop dat het gauw komt hoor.

Groetjessss Peet

wanda! ik denk aan je!

hier alles nog altijd goed. gupje is een echte nachtbraker aan het worden... van 11 uur tot half 1: schop, draai, por, schop, duw enz....
en dat echt bijna de hele tijd achter elkaar....

een half uurtje is wel grappig, maar als je graag wilt gaan slapen is het op een gegeven moment wat minder. ook omdat mijn vriend niet goed kon slapen door mijn gewoel.
en die moet toch echt weer om 6:30 uit bed om te gaan werken!
ik ben heel sociaal ook uit bed gekomen... ik doe vanmiddag nog wel een dutje!

groetjes!

Oh, oh, Carina, je doet het helemaal verkeerd. Toen mijn man last van mij kreeg tijdens mijn vorige zwangerschappen, ging hij op de logeerkamer slapen. Mocht ik gewoon lekker in mijn bed blijven. Zo hoort dat: laat die aanstaande vader ook maar een offer brengen (hihi)

groetjes, keesje

Haha die van mij merkte niet eens dat ik 's nachts in bad ging liggen! Ook nu kan hij heerlijk door gejammer van onze dame heen slapen. Over dat laatste trouwens niets te klagen, nu ze weer beter is (zielig zo'n ziek humpie) lijkt ze door te gaan slapen! Hoeraaaaaaaaaa! Oh Wanda ik denk aan je hoor!
Goh het komt allemaal weer dichtbij he... zet m op dames!
Ik ga volgende week voor het eerst naar mijn nieuwe werk, om ingewerkt te worden. Drie februari begin ik, heel dubbel: heb er zin in maar ook helemaal niet. Nu Sarah een paar dagen ziek thuis is geweest moet ik zeggen dat het toch ook wel lekker is om haar zo bij me te hebben! Zucht... ben nog steeds geen miljonair (we hebben 14 euro gewonnen) dus voorlopig toch blijven werken. Misschien dat mijn eigen business goed gaat lopen? dat ik er een dag bij thuis kan blijven... Lijkt me heerlijk!
Nou ik ga maar weer eens naar mijn dochter, ze roept haha.
Veeeeeeel liefs

D

ow.. nou lijkt het net of ik van hem uit bed moest.. dat is neit zo hoor!
normaal wordt hij juist nooit ergens wakker van, dus hij dacht dat ik het wel erg zwaar moest hebben gehad.
ben met hem mee uit bed gegaan om te vertellen wat gupje allemaal uitgespookt had.
was wel een gezellig begin van de dag, al was het erg vroeg...

vandaag heerlijk uitgeslapen. heb wat boodschappen gedaan voor het verjaardagsfeest van mark. we krijgen loge's, ik ga zelf de taartjes bakken (een heleboel minitaartjes) en er zijn ook familieleden die een hapje meeeten omdat ze van verder weg komen.
een druk weekend zit eraan te komen dus!

ach.. waarschijnlijk het laatste drukke weekend tot aan de bevalling.. gek idee hoor, we zijn alles een beetje voor de laatste keer aan het doen.
de laatste les pilates was gisteren enz enz.

spannend!

Wanda.. hoe is het met jou???

Terug
Bovenaan