Forum hoppers

ff een paar kiekjes...

18 weken en een paar dagen zwanger.. en lekker op mijn kont aan het schilderen! hahaha

\

die heerlijke rommel op de achtergrond is dus wat nog allemaal uitgezocht en opgeruim moet gaan worden. want ik zit hier in de toekomstige babykamer te werken.
een oude overall aan van mijn oom, want mijn kluskleren passen niet meer! hahaha

en dan is dit het resultaat!

en mijn 2 handenbindertjes!

groetjes Carina
kom maar op met jullie foto's... ben namelijk nogal nieuwsgierig!
oja.. en heb ook hyves, daar staat nog veel meer op. dus geef maar een gil, dan zet ik de link er ook op.

hoi meiden,
wat moest ik veel bijlezen zeg,veel gebeurd deze week. wel leuk dat iedereen druk in de weer is. gisteren veel gedaan: sochtends naar zh voor controle,bloedruk was nu 125/85 en echo was ook goed. beeb woog nu 1900 gram. ben alweer 32 week zwanger.
we moeten over twee week terugkomen,dus goed nieuws.
smiddags nog naar arboarts omdat ik nu drie week in ziektewet zit. zat mij wel op te vreten want heb slechte ervaringen met de arbo in het verleden. maar gelukkig had ik nu andere arts. en hij zei dat ik de laatste twee week niet meer aan  het werk hoef want de hoge bloeddruk is niet iets waar je licht over moet denken. dus ben nu met  vervroegd zwangerschapsverlof. is de kleine bij jullie ook al ingedaald. bij mij wel!
wat heeft dattig mooi weer zeg voor haar bruiloft,ben erg benieuwd hoe ze eruit zit.
@ dattig: van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.
@ petra: gelukkig dat alles goed was en dat je een buikband kan dragen.
@ sabine: fijn dat je vriend dit weekend thuis is,leuke dingen samen doen.
ik ga dit weekend rustig aandoen,ben erg verkouden. we krijgen zondag nog visite van vrienden om verjaardag van mijn man te vieren. dus erg gezellig.
nou ik wens iedereen een goed weekend toe en geniet van het mooie weer.
x jose.

hoi!
jose dat is goed nieuws, dat het er nu goed uit ziet! bijna 2 kilo alweer! veel he! niet zo raar dat je die buik nu af en toe begint te voelen haha! (tenminste, tot voor kort voelde ik 'm nog niet zo, maar nu!!)

ziet er goed uit carina!

ik wil op zich best foto's laten zien, maar liever niet via dit forum, iedereen kan zomaar meekijken en lezen, vind ik eigenlijk niet zo fijn. we zouden wel via de mail kunnen mailen, dat vind ik op zich geen probleem... wat vinden jullie daarvan?

doei!

hé Sabine, wat lekker dat het gelukt is met die ringen!
Heb toen ik vanmorgen bij de Praxis was nog staan kijken bij diverse types ringen om te kijken of ik er nog iets briljants op kon verzinnen haha maar gelukkig heb je dat zelf al gedaan!

Hier hangen de gordijntjes op de kamer van de jongste!!!!!! En hij is er erg blij mee... de kussentjes had ik nog even op zijn oude kamer op de stoel gelegd en die moesten zelfs mee naar bed . Morgen gaat de kledingkast af en maak ik die goed schoon van binnen en ga ik dingen naar boven brengen qua kleding....

@Carina, ik zie helaas geen foto's  (maar wie weet staan ze er straks wel ineens hoor).

@Petra, idd leuk idee om je kinderen zo afscheid te laten nemen en natuurlijk zelf ook even te kunnen kletsen met de andere mama's. En het weer zit mee gelukkig. Ben erg benieuwd hoe het met name je dochter straks gaat bevallen... denk dat als mama, broer en baby maar mee gaan het uiteindelijk wel los loopt en ze haar plekje helemaal zal vinden. Dat is in elk geval wel te hopen he.

@José, klinkt al heel wat he bijna 2 kilo kind .Is natuurlijk ook al een heel kind.... ben benieuwd hoe zwaar die van ons inmiddels is, gok een tikkie groter, verwacht dan ook wel dat het uiteindelijk rond de 4 kilo zal uitkomen en dan zou hij/zij nog wel heeeel veel moeten groeien in die laatste 7 week.

Plannen voor het weekend... eh opruimen/ spullen verhuizen en zondag krijgen we vrienden op bezoek, dus ook altijd leuk. Vantevoren met de oudste denk ik nog een cake bakken ofzo. Vindt hij erg leuk, helemaal als ik dan een beetje mix achterhou en daar van die mini cakejes van maak.... komt vast goed.

groetjes,
Marije

nou ja nu zie ik de foto's dus wel!
Mooi resultaat hoor!!!!! Ben benieuwd hoe veel creativiteit jij nog kwijt gaat raken in die babykamer, vast een heleboel.

En kluskleren... dat zijn hier een zwaaaar oversized t shirt van de scapino en een oude pyamabroek met gave streepjes waar ik het elastiek uit heb gesloopt. Daar krijgen jullie dus echt geen foto van te zien haha, dat overall is nog wel beschaafd.

groetjes,
Marije

hoi hoi!

even een berichtje tussen het schilderen door.
het raamkozijn heb ik vanmiddag geschuurd en nu net het eerste laagje verf erop gezet.
lekker dat vergeelde wit weg en een licht grijs kleurtje erop.

verf op waterbasis is niet geweldig, maar het voordeel is nu dat het snel droogt en ik dus zo het 2de laagje erop kan smeren!

@ marije.. wat die creativiteit betreft gaat het helemaal goed komen. in mijn hoofd zit het al helemaal, nu nog in de praktijk brengen!
jij zit ook niet stil zeg! voor je het weet is de babykamer weer klaar voor het aankomend wondertje!

ik ben weer een stukke verder schilderen.. jullie wetennu inmiddels hoe ik erbij loop op dit moment! hahah
(ennuh marije.. kom maar op met die klusfoto! )

Hee meiden,

Een produktief forumdagje lees ik. Wat wordt er veel gekletst de laatste tijd haha. Heerlijk hoor. Jose fijn om weer iets van je te horen en heel goed nieuws dat je niet meer aan het werk hoeft nu. Je kunt dat loslaten en je richten op je gezondheid wat je volgens mij ook goed doet. Gelukkig ziet het er allemaal goed uit met de baby en gaat het met jou ook wel redelijk zo te horen behalve de verkoudheid dan haha. Ik heb er ook net eentje achter de rug zeg pff, duurde een dag of 10 bij elkaar. Hopelijk heb je een goed weekend en niet teveel drukte met de visite zondag en anders laat je ze maar lekker alles zelf pakken he!

@ Carina, ziet er goed uit zo klussend trouwens. Die overall misstaat je niet hoor haha. Ik wil die hyves link wel. Ik zit er aan te denken om een page te maken met mijn partner samen als een soort van fam pagina, gezellig en afgeschermd voor mensen die ik niet ken. Lijkt me wel leuk, vooral als de baby er is strakkies en we een compleet gezinnetje zijn.

@ Sab, je vroeg wanneer ik ga verhuizen. Nou dat is op zaterdag 11 oktober dus het schiet nu echt wel op. En het feestje vandaag was heel leuk joh. Jij krijgt een druk weekendje zo te horen, nog even genieten van het mooie weer ook he! Neem wel je rust op tijd he meid.

@ Marije, het was erg leuk vandaag met het afscheidsfeestje. We hebben heerlijk in de zon gezeten en ik had er dit keer weinig last van want het was niet te warm ofzo. De kids genoten van het mooie weer en het spelen met elkaar. Ik heb nog wat foto's genomen en video-opnames gemaakt. Echt wel tof. Mijn dochter die raakt steeds meer aan het verhuis-idee gewend en hopelijk gaat het goedkomen met haar in het nieuwe huis. Je zal best gelijk hebben hoor, met broertje en dan nog baby er bij gaat het vast helemaal goedkomen met mijn dochter. In de week dat ze naar school gaan voor het eerst daar dan  hebben mijn ouders een weekje vakantie geboekt in ons nieuwe dorp en die gaan de kids door hun eerste schoolweek heen helpen. Echt heel lief van mijn ouders! Dat doet me zo goed he.
En hoe staat het eigenlijk nu met je bekkenklachten? Je zei dat de fysio je goed deed. Voel je dat nu nog doorwerken vandaag? Of is dat na een paar dagen alweer over.

Meiden ik ga nog even bankhangen, wat een lange dag zeg pffff. Gelukkig heb ik vandaag niet zoveel last van mn (hang) buik gehad hahaha. En die buikband is er eentje met klittenband en niet een showbuikband zeg maar. Ik heb hem nog niet gevonden maar heb ook niet heel erg mijn best gedaan om te zoeken, had nog even een paar andere dingen te doen. Ik heb de allerstrakste buikband gepakt die ik had liggen en ik moet zeggen dat dat me al genoeg steun bood vandaag, ik hou het zo misschien wel vol. En mocht dat niet zo zijn ga ik serieus op jacht hihi.

Groetjes weer.

hoi petra...

hier de link...
http://carina1978.hyves.nl/

ik ben het weekend bij familie in veldhoven, daar is het cult en tumult. allemaal optredens van bandjes ed. heb er wel zin in, maar het is wel de hele tijd staan. ben benieuwd hoelang ik het vol kan houden!

prettig weekend!

Terug
Bovenaan