Hee meiden,
Een produktief forumdagje lees ik. Wat wordt er veel gekletst de laatste tijd haha. Heerlijk hoor. Jose fijn om weer iets van je te horen en heel goed nieuws dat je niet meer aan het werk hoeft nu. Je kunt dat loslaten en je richten op je gezondheid wat je volgens mij ook goed doet. Gelukkig ziet het er allemaal goed uit met de baby en gaat het met jou ook wel redelijk zo te horen behalve de verkoudheid dan haha. Ik heb er ook net eentje achter de rug zeg pff, duurde een dag of 10 bij elkaar. Hopelijk heb je een goed weekend en niet teveel drukte met de visite zondag en anders laat je ze maar lekker alles zelf pakken he!
@ Carina, ziet er goed uit zo klussend trouwens. Die overall misstaat je niet hoor haha. Ik wil die hyves link wel. Ik zit er aan te denken om een page te maken met mijn partner samen als een soort van fam pagina, gezellig en afgeschermd voor mensen die ik niet ken. Lijkt me wel leuk, vooral als de baby er is strakkies en we een compleet gezinnetje zijn.
@ Sab, je vroeg wanneer ik ga verhuizen. Nou dat is op zaterdag 11 oktober dus het schiet nu echt wel op. En het feestje vandaag was heel leuk joh. Jij krijgt een druk weekendje zo te horen, nog even genieten van het mooie weer ook he! Neem wel je rust op tijd he meid.
@ Marije, het was erg leuk vandaag met het afscheidsfeestje. We hebben heerlijk in de zon gezeten en ik had er dit keer weinig last van want het was niet te warm ofzo. De kids genoten van het mooie weer en het spelen met elkaar. Ik heb nog wat foto's genomen en video-opnames gemaakt. Echt wel tof. Mijn dochter die raakt steeds meer aan het verhuis-idee gewend en hopelijk gaat het goedkomen met haar in het nieuwe huis. Je zal best gelijk hebben hoor, met broertje en dan nog baby er bij gaat het vast helemaal goedkomen met mijn dochter. In de week dat ze naar school gaan voor het eerst daar dan hebben mijn ouders een weekje vakantie geboekt in ons nieuwe dorp en die gaan de kids door hun eerste schoolweek heen helpen. Echt heel lief van mijn ouders! Dat doet me zo goed he.
En hoe staat het eigenlijk nu met je bekkenklachten? Je zei dat de fysio je goed deed. Voel je dat nu nog doorwerken vandaag? Of is dat na een paar dagen alweer over.
Meiden ik ga nog even bankhangen, wat een lange dag zeg pffff. Gelukkig heb ik vandaag niet zoveel last van mn (hang) buik gehad hahaha. En die buikband is er eentje met klittenband en niet een showbuikband zeg maar. Ik heb hem nog niet gevonden maar heb ook niet heel erg mijn best gedaan om te zoeken, had nog even een paar andere dingen te doen. Ik heb de allerstrakste buikband gepakt die ik had liggen en ik moet zeggen dat dat me al genoeg steun bood vandaag, ik hou het zo misschien wel vol. En mocht dat niet zo zijn ga ik serieus op jacht hihi.
Groetjes weer.