FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi meiden,

hier ben ik ook weer. Ik ben ook heerlijk een weekendje weggeweest.
Had een hele vage ongi, was weer over in anderhalve dag.
En daarbij dus de buikgriep, net zo kort en krachtig.
Dus fris en fruitig kon ik toch nog weg
En nu kom ik weer ff snel lezen of er al GROOT nieuws te lezen was, maar helaas nog geen verbaasde gezichten te vinden.
Zo nu ga ik eerst mijn berg was even weg werken, morgen ben ik er weer.

doei!!!!!!!!!!!!!

Hey!!

WIID: Hiep Hiep HOERA!! Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ik hoop dat je ondanks je negatieve test een leuke dag hebt gehad!!

Gipsyd: Wat gezellig vind ik het dat je nog even komt buurten af en toe! Nog 1 weekje hier, spannend hoor! Laat het wel een beetje op z'n beloop. Heb vandaag wel wat vage steken in de lies  gehad en op de plek van de baarmoeder. Was duidelijk te voelen. En ik verbeel me steeds steken in mijn borsten te hebben. We zien wel wat er volgende week gebeurd, en anders op naar de volg ronde!!

Ken: wat raar die ongi van je. Nog even afwachten en kijken wat er gebeurd.   Wanneer had je voor het laatst getest??

Niesje: welkom terug van je vakantie!

Meiden heb nog steeds niet zo heel veel tijd, dus ga snel weer. Morgen heb ik meer tijd.

Tot dan!

Knuffel mama30

Hallo allemaal,

Helaas, helaas, Na 5 dagen rugpijn (hopend op een late innesteling) en oud bloedverlies op zaterdagochtend en vanmiddag hebben de rd's weer genadeloos toegeslagen. Had nog hoop toen ik ivm vele rug en buikpijn en alleen bruin bloedverlies ik de artsenpost had gepolst en zij mij vertelde, dat het nog steeds een zwangerschap kon zijn. 2uur na mijn telefoontje voelde ik het vloeien weer gaan, dus over 2 weken nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mijn nieuwe nod is 26 okt. Duimen dan maar weer allemaal dat okt. voor ons een vruchtbare maand wordt (of in ieder geval dit jaar!!!)
Groetjes Ikke.

NOD Lijst September:
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?hoera eindelijk dag 37.!!!
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje  
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!!
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje

nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje ...{lilian eindelijk ongie zie 10 sept!!}
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september dong 123 21 jaar 1 ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje
nod 29 september Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 29 september pien 32 jaar 1e ronde 3e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje (ben nog aan het ontpillen, maar heb met tempe mijn ei ontdekt)
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl. 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen

Nog even snel.....

Tanja hoe is het met jou???? We gaan toch bijna gelijk op, dus ben benieuwd hoe het bij jou gaat....

Groetjes mama30

Hé mama30! Lief dat je naar me vraagt....
Hier gaat alles goed, geen overtuigende klachten...maar toch.....
Af en toe wat steekjes, maar ook kriebelig en branderig....  Oja, en borrelig haha!! Verder moe, terwijl ik 's avonds op m'n best ben! Echt een avondmens. Dus dat is wel vreemd. En m'n borsten zijn ook een verhaal apart, ik let nu op DE blauwe aders....heb er de vorige ronde ook op gelet en toen zag ik dus nix. Maar nu zie ik wel wat blauwe aders lopen....maar soms zijn ze dus ook.....WEG!!!! Dus je begrijpt wel dat ik er nix meer van snap....Verder voel ik me ook vol, dus geen trek om te snoepen.

Helaas nog een week wachten, wat verschrikkelijk!! Maar toch ben ik lichamelijk wel rustig, vorige maand zat ik mezelf echt op te fokken, zwetende handen en kloppend hart. Maar misschien komt dat nog natuurlijk. Ben de komende week flink aan het volplannen elke avond.....gaat de week sneller!!

En hoe is het bij jou? Je bent nu toch wel m'n maatje deze ronde he hahaha!!!

WIDD; gefeliciteerd met je verjaardag, ik ben nog op tijd!!!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad, alleen kl*te van die negatieve test!!  Gelukkig had je wat afleiding van je visite!!!!!

Heb er geen extra schermpje bij, maar weet nog wel dat er bij iemand de  zijn gearriveerd. Balenbalenbalen! Op naar de volgende ronde.

Nou, ik ga sláááápen!! Truste en tot snel! xxxxx

goede morgen!

Ik heb sinds gister zo nu en dan een krampje in mijn onderbuik.
Ook toen ik gister moest lachen deed mijn eierstok even pijn. (noem het eierstok hahaha, maar het was in ieder geval op die plek)
Zou het dan toch?!?!!?!?
De laatste keer had ik een cycles van 26 dagen. In dat geval zou ik morgen al kunnen testen, maar zit er dan al wel genoeg hcg hormoon in je urine?
Mijn gevoel zegt dat ik beter nog een paar dagen kan wachten... maar kan ik dat ook?
hihi we zullen zien.

Groet jo

Hoi Allemaal.

Hier even snel een berichtje voordat ik naar mijn werk ga. Ik ga ook maar even met 2 schermen werken zodat ik een paar persoonlijke berichtjes kan maken.

@ WIDD: Nog gefeliciteerd met je erjaardag Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

@Joh79 en Tanja82: Ik leef met jullie mee de aankomende dagen. Hopelijk blijven
de  weg en zien we nog een paar verbaasde gezichtjes.

@Ken en Ikke en alla andere dames waarbij de  zijn gearriveerd. Balen! Op naar de volgende ronde.

@iedereen: Ik wens iedereen een fijne werkweek  en veel klusplezier.

Het aankomende weekend gaan we lekker naar de Ardennen toe! En nu valt dat precies in mijn knuffelperiode. Komt dat even goed uit! Knuffelen op een andere plaats is altijd leuker dan in je eigen huis. Houdt de spanning er nog even in.

Groetjes Joyce

Hallo allemaal,

Even een berichtje van mij.
HELAAS, gisteren negatief getest. Heb niet het idee dat ik zwanger ben. Maar de RD's zijn er ook nog niet. We wachten maar af.
Ik hoop dat het niet te lang duurt, des te eerder kunnen we weer doelgericht knuffelen.

mimi

Terug
Bovenaan